
Mobile Banking
Prin Online Banking poti vedea soldul contului și cardului asociat serviciului, efectua plati, gestiona bugetele și trimite cereri catre banca. Pentru a accesa serviciul, ai nevoie de un nume de utilizator si un generator de parola unic - de ex. Digipass sau dispozitiv Mobile Token.
Oriunde ai fi, BusinessNet iti da control asupra tuturor socotelilor tale bancare. Punem pe primul loc securitatea tranzactiilor afacerii tale si usurinta folosirii aplicatiei. Si, pentru ca stim ca in afaceri conteaza fiecare suma si fiecare moment, comisioanele sunt cu pana la 70% mai mici, iar tranzactiile mai rapide.
Nu au fost gasite rezultate
Daca esti deja client UniCredit (UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si detii un card de debit sau de credit, poti activa aplicatia Mobile Banking doar cu datele tale personale.
Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing si bineinteles de acces la internet.
Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:
· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play;
· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking;
· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon.
Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.
Cardul poate fi activat prin setarea codului PIN direct din Mobile Banking sau urmand 3 pasi simplii:
In cazul in care nu ai la dispozitie codul SMS trimis de Banca, apeleaza InfoCenter la 021 200 2020 sau *2020 pentru setarea codului PIN prin telefon.
A. Folosind codul de bare, atunci cand platesti:
B. Folosind Contul IBAN, atunci cand platesti:
Foarte important de stiut! Regasesti atat codul de bare, cat si contul IBAN, in Raportul de Activitate lunar.
*timp de procesare: o (1) zi lucratoare
**timp de procesare: doua (2) zile lucratoare
Atentie! Plata se va inregistra cu data in care s-a efectuat, indiferent de modalitatea de plata si timpul de procesare.
Daca esti deja client UniCredit (UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si detii un card de debit sau de credit, poti activa aplicatia Mobile Banking doar cu datele tale personale.
Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing si bineinteles de acces la internet.
Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:
· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play;
· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking;
· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon.
Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.
Trebuie sa reinstalezi aplicatia Mobile Banking si sa o activezi din nou.
Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:
· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play;
· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking.
· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon
Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.
Ai urmatoarele situatii:
1.Daca ai facut tranzactii de pe cont sau cu cardurile de debit atasate acestuia si vrei sa le vezi, trebuie doar sa selectezi contul din care ai tranzactionat;
2.Daca ai facut tranzactii cu cardul de credit, te duci in sectiunea CARDURI si faci swipe dreapta pana identifici poza cardului tau de credit.
Afla mai multe detalii despre Mobile Banking.
Cel mai sigur mod in care poti afla motivul exact pentru care cardul tau a fost blocat este sa mergi in cea mai apropiata sucursala UniCredit sau sa contactezi serviciul Info Center, 24/7, la numarul +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone).
Considerand ca mai ai fonduri suficiente, dar acestea sunt blocate, un motiv pentru care nu iti poti utiliza cardul ar putea fi instituirea unei popriri pe contul tau.
Astfel, in cazul unei popriri, e important sa stii ca dupa primirea popririi, contul tau curent este blocat si esti notificat prin SMS cu privire la ziua instituirii si valoarea popririi.
La ce sume ai acces si cum:
La prima incasare in cont cu titlu de salariu, pensie, lichidare etc., ti se deschide in mod automat un cont in Lei, iar acesta este creditat cu suma cuvenita dupa instituirea popririi. Noul cont va fi asimilat unui cont curent, nu va fi comisionat si nu va permite efectuarea de plati electronice prin Online Banking si Mobile Banking.
UniCredit iti ofera posibilitatea de a retrage sumele cuvenite prin 3 metode:
1. prin intermediul cardului de debit la orice ATM;
2. prin intermediul unui cod transmis de banca prin SMS – doar la ATM-urile UniCredit Bank;
3. la casieriile Bancii.
Un alt motiv ar putea fi depasirea limitei de tranzactionare/numarului de tranzactii.
Pentru a preveni frauda pe carduri, UniCredit a stabilit o limita de tranzactionare zilnica standard, care se poate modifica la cererea titularului de cont pentru o perioada determinata de timp. Limitele zilnice de tranzactionare sunt valorice si au setate sume diferite in functie de tipul cardului.
Aceste limite pot interveni in momentul in care efectuezi plati pe internet, la POS sau retrageri numerar, daca sunt depasite.
Daca ai nevoie sa majorezi limitele de tranzactionare, o poti face astfel:
Te autentifici in aplicatia Mobile Banking si accesezi meniul CARDURI, alegi cardul, selectezi optiunea LIMITE CARD, activezi/dezactivezi optiunile si modifici limitele de tranzactionare si numarul maxim de tranzactii pentru cardul respectiv. Prin intermediul aplicatiei Mobile Banking aceste limite pot fi modificate pana la maximum 20.000 Lei pentru retrageri numerar, maximum 40.000 Lei pentru POS si maximum 30.000 Lei pentru plati pe Internet. Modificarea se va procesa instant.
Prin completarea unui formular in aplicatia Online Banking (serviciu de tip Internet banking), meniul TRANZACTIONARE >ADMINISTREAZA CARDUL DE DEBIT >MODIFICARE LIMITA TRANZACTIONARE. Solicitarea ta va fi procesata in maximum 24h lucratoare.
In orice sucursala UniCredit Bank.
Telefonic, prin apel la Info Center, 24/7, la numarul +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone).
In cazul in care doresti modificarea limitei pentru platile pe Internet trebuie sa te asiguri ca valoarea limitei POS este cel putin egala cu valoarea stabilita pentru Internet.
Cardul poate fi activat prin setarea codului PIN direct din Mobile Banking sau urmand 3 pasi simplii:
In cazul in care nu ai la dispozitie codul SMS trimis de Banca, apeleaza InfoCenter la 021 200 2020 sau *2020 pentru setarea codului PIN prin telefon.
Daca ti-ai pierdut sau ti-a fost furat cardul, suspectezi o utilizare neautorizata sau folosire fara drept sau in situatia in care si consideri ca a fost compromisa confidentialitatea datelor cardului, il poti bloca pe loc din aplicatia Mobile Banking sau poti suna la linia telefonica gratuita dedicata TelVerde 0800 888 111, disponibila 24/7.
Cardul poate fi deblocat doar in situatia blocarii temporare, astfel:
Afla mai multe detalii despre Card de Debit.
Cardul tau poate fi blocat din urmatoarele motive:
Nota: Blocarea cardului se poate realiza fara notificare sau alta formalitate prealabila, si in alte situatii de neindeplinire a obligatiilor contractuale mentionate in dispozitiile generale atasate contractului de card de credit (Termeni si Conditii de Emitere Card de Credit), ce deriva din nerespectarea reglementarilor interne sau legislatiei aplicablile acestui produs financiar.
In fiecare luna primesti Raportul de activitate in care este evidentiata scadenta, suma minima si totalul de plata.
Totodata, ai posibilitatea sa suni la Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), serviciu disponibil 24 de ore/7 zile pe saptamana, iar Ioana iti va comunica aceste informatii.
Suna-ne la Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), serviciu disponibil 24 de ore/7 zile pe saptamana.
Afla mai multe detalii despre Card de Credit.
Daca doresti sa afli care este soldul contului tau si sa vezi cele mai recente incasari, ai la dispozitie mai multe optiuni:
In plus, in aplicatia Mobile Banking, meniul SETARI, ai posibiliteatea sa iti activezi notificarile push, pentru a fi informat cu privire la debitarile si creditarile contului tau.
IBAN-ul este codul unic, format din 24 de caractere de care ai nevoie in momentul in care o alta persoana doreste sa depuna bani in contul tau. Il poti obtine in calitate de titular/imputernicit pe cont prin urmatoarele modalitati:
Extrasul de cont este un document care te ajuta sa ai evidenta tuturor operatiunilor efectuate intr-o perioada de timp si il poti obtine astfel:
Din aplicatia Online Banking (serviciu de tip Internet banking), urmand pasii: TRANZACTIONARE > LISTA CU TRANZACTII;
Solicitandu-l in orice sucursala UniCredit, daca te prezinti cu actul de identitate;
Prin e-mail, daca iti activezi aceasta optiune in orice sucursala UniCredit;
Prin posta, la adresa de corespondenta pe care ne-o comunici in orice sucursala UniCredit. Transmiterea extrasului prin posta se comisioneaza conform Anexei "Comisione si dobanzi Cont curent, Produse si Servicii atasate pentru Persoane fizice".
Afla mai multe detalii despre Cont Curent.
Regasesti toate informatiile legate de sumele de plata si scadenta lor in graficul de rambursare pe care l-ai primit la semnarea contractului tau de credit. Oricand pe perioada contractuala, insa, poti solicita reemiterea unui grafic de rambursare, in oricare din sucursalele/agentiile UniCredit Bank.
Daca doresti sa ne contactezi pentru a afla aceasta informatie, o poti face la numarul de telefon 021.200.97.99 (Echipa Suport Clienti UniCredit Consumer Financing), numar cu tarif normal in reteaua Telekom Romania, disponibile de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 - 17:30.
Pentru ca, la data scadenta, prevazuta in graficul de rambursare, rata aferenta contractului de credit nu a fost achitata.
Creditul tau inceteaza de drept dupa achitarea ultimei rate conform graficului tau de rambursare.
Important!
Oricand, insa, pe perioada contractuala ai dreptul sa soliciti rambursarea integrală a totalului creditului tau si inchiderea acestuia. Nu trebuie decat sa faci o solicitare in scris in acest sens in oricare din sucursalele/agentiile UniCredit Bank.
Afla mai multe detalii despre Credite de Nevoi Personale.
Rata lunara de plata este evidentiata in graficul de rambursare, primit odata cu documentatia de credit, dupa aprobarea creditului.
In cazul creditelor cu dobanda variabila, rata lunara de plata se modifica in functie de indicele de referinta mentionat in contract (ROBOR/ EURIBOR/IRCC). Clientii sunt informati cu privire la modificarea ratei lunare prin SMS, la numarul de telefon mobil furnizat Bancii.
In cazul in care doresti emiterea unui nou grafic de rambursare este necesar sa te adresezi sucursalei tale.
Rambursarea anticipata se poate solicita de catre titularul de credit, prin semnarea unui formular in sucursala.
Pentru creditele ipotecare se poate solicita rambursarea anticipata si prin intermediul:
Asigurarile ofera siguranta si protectie in situatii dificile.
Asigurarea locuintei (obligatorie si facultativa) te va ajuta sa iti recuperezi pierderile materiale in cazul producerii unui risc asigurat (calamitati naturale, incendiu, trasnet, explozie, etc).
Asigurarea de viata iti ofera siguranta financiara, prin acoperirea soldului creditului (in situatia invaliditatii totale permanente ca urmare a unui accident sau in caz de deces) sau prin sprijin financiar (in situatia pierderii involuntare a locului de munca).
Afla mai multe detalii despre Credite cu Ipoteca.
Depozitul la termen este un produs bancar destinat economisirii care se constituie pentru o perioada fixa de timp, ce poate fi prelungita automat la scadenta. Poti alege sa constitui depozitul pentru o perioada de 3 luni, 6 luni, 12 luni, iar plata dobanzii se face la scadenta.
In contul de depozit nu poti depune sume suplimentare ulterior constituirii. In cazul in care doresti sa retragi banii inainte de termenul pentru care ai constituit depozitul, vei pierde dobanda acumulata.
Contul de economii este un produs bancar destinat economisirii care se constituie pentru o perioada nedeterminata de timp. Dobanda se calculeaza zilnic la soldul inregistrat si se vireaza in cont la finalul fiecarei luni.
Contul de economii este un produs flexibil care iti permite sa ai acces permanent la banii tai (poti retrage bani sau ii poti transfera in contul curent pentru acoperirea cheltuielor zilnice), fara sa pierzi dobanda calculata pana la momentul retragerii banilor din cont. De asemenea, contul de economii poate fi alimentat oricand cu sume suplimentare.
Depozitul ajunge la maturitate la data care corespunde perioadei pentru care l-ai constituit (3 luni, 6 luni, 12 luni). La maturitate depozitul se prelungeste automat pe aceeasi perioada.
Dobanda acordata de Banca la momentul prelungirii depozitului este cea in vigoare la data prelungirii, astfel cum aceasta este afisata in Lista de Comisioane si dobanzi a Bancii.
Afla mai multe detalii despre Conturi de economii si depozite la termen.
Este un contract incheiat intre un asigurat/contractant si o companie de asigurari prin care, in schimbul unei prime de asigurare platite de asigurat/contractant in situatia producerii unui risc asigurat, asiguratorul se obliga sa plateasca beneficiarului desemnat o indemnizatie de asigurare.
Pretul asigurarii, respectiv suma platita de catre asigurat/contractant catre asigurator pentru a prelua riscul asigurat.
Asigurarea de viata atasata creditului ipotecar poate acoperi urmatoarele evenimente:
Afla mai multe detalii despre Asigurari.
Daca ai gasit din intamplare un card si nu cunosti posesorul de drept, te rugam sa il predai in cea mai apropiata sucursala UniCredit sau autoritatilor.
Iti recomandam sa suni la +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), serviciu disponibil 24 de ore/7 zile pe saptamana si sa soliciti blocarea cardului, din motive de siguranta pentru titularul plasticului.
Siguranta datelor este deosebit de importanta pentru noi. De aceea, avem grija ca datele clientilor nostri sa ramana confidentiale.
In situatia in care, dintr-o eroare putin probabila, ai primit un e-mail, o scrisoare sau SMS din partea UniCredit Bank, care are de drept un alt destinatar, te rugam sa ne semnalezi acest lucru la una din urmatoarele adrese feedback@unicredit.ro, dpo@unicredit.ro, infocenter@unicredit.ro sau sa suni la +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), serviciu disponibil 24 de ore/7 zile pe saptamana si sa comunici continutul mesajului receptionat sau faptul ca ai receptionat un plic care nu iti era adresat.
Dupa aceasta interactiune, Banca te va indruma: (a) sa stergi mesajele electronice care nu iti sunt adresate, impreuna cu toate atasamentele acestora, si sa ne confirmi in scris faptul ca nu ai copiat, retinut sau distribuit mai departe corespondenta, precum si stergerea acesteia sau (b) in cazul corespondentei fizice sa returnezi plicul in integralitatea sa catre orice sucursala a Bancii sau sa ne ajuti in orice alt fel sa recuperam corespondenta pe care ai primit-o in mod eronat.
Daca nu mai doresti sa fii contactat in scop de marketing / pentru a primi informatii in scop publicitar despre diverse oferte de noi produse si servicii si ti-ai exprimat aceasta optiune printr-o cerere catre Banca, datele tale nu vor mai fi prelucrate de catre Banca in acest scop.
Trebuie sa ai vedere ca inaintarea unei astfel de solictari nu va insemna ca Banca va inceta prelucrarea datelor tale pentru alte scopuri justificate (de exemplu in scopul derularii contractelor tale active, in scopul indeplinirii unor obligatii legale de informare, fie la solicitarea clientului, fie in temeiul obligatiilor noastre contractuale, notificarea unor eventuale debite sau a modificarilor conditiilor contractuale, notificarea cesiunii de creante - daca va fi cazul, notificarea infiintarii popririi sau a altor masuri asiguratorii - daca va fi cazul etc, in scopul indeplinirii unor obligatii legale (de exemplu pe o perioada de 10 ani de la incetarea relatiei de afaceri avand in vedere obligatia legala a Bancii de a pastra evidentele operatiunilor derulate de client, in conformitate cu Legea Contabilitatii nr. 81/1991) sau in baza intereselor legitime urmarite de Banca. Asadar, raportat la celelalte scopuri ale prelucrarii, datele cu caracter personal nu pot fi sterse decat dupa implinirea perioadei de retentie stabilite in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Pentru deazctivarea acordului de marketing, poti accesa Mobile Banking > Setari > Protectia Datelor (GDPR) > accesezi deactivare accord marketing sau ne poti contacta in InfoCenter la nr de telefon +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), serviciu disponibil 24 de ore/7 zile pe saptamana.
Afla mai multe detalii despre Securitate si Siguranta Datelor.
Afla mai multe detalii despre Online Banking.
Afla mai multe detalii despre Apple Pay.
Afla mai multe detalii despre Descoperit de cont.
Afla mai multe detalii despre Operatiuni bancare.
Pentru noi este foarte importanta opinia ta - te rugam sa folosesti formularul de contact pentru a ne trimite opiniile si sesizarile tale.
+40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile) sau *2020 apel cu tarif normal in toate retelele).
In atentia organelor de executare silita
Incepand cu data de 04.11.2024, adresa de corespondenta a Bancii pentru preluarea/transmiterea solicitarilor referitoare la executarea silita prin poprire este:
Bulevardul Expozitiei, nr 1F, Sector 1, Bucuresti
UniCredit Bank S.A. – Punct de Lucru
In atentia Serviciului Popriri
Informatii referitoare la modalitatile si conditiile de comunicare electronica a adreselor de infiintare a masurii popririi sau a altor acte de executare silita cu Banca pot fi solicitate prin e-mail, la adresa ProtocoalePopriri@unicredit.ro, cu mentiunea ”Cerere informatii comunicare electronica poprire”.
Atentie! Aceasta adresa de e-mail NU reprezinta adresa oficiala de preluare a masurilor dispuse de organele de executare silita.
Programul de receptionare a corespondentei cu privire la poprire/alte acte de executare silita este in fiecare zi lucratoare bancara, intre orele 9.00-15.30.
Date identificare banca
Cod swift: BACXROBU
BIC: BACXROBUXXX
UniCredit Bank S.A., societate administrată în sistem dualist, cu sediul în București,Bld. Expoziției nr. 1F, sector 1, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/7706/1991, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/7706/1991, inregistrata în Registrul Bancar sub nr. RB-PJR-40-011/18.02.1999, cu autorizatia BNR seria B nr. 000007 din 01.07.1994, CUI RO361536, capital social subscris și vărsat 455.219.478,30 LEI, pagină de internet www.unicredit.ro, avand urmatorul obiect de activitate :
Domeniul de activitate principal al Bancii este „Intermediere monetara” (Cod CAEN 641). Activitatea principala a Bancii este „Alte activitati de intermediere monetara” (Cod CAEN 6419). Banca va desfasura operatiuni bancare, cum ar fi:
i. atragere de depozite si de alte fonduri rambursabile (6419);
ii. contractare de credite, incluzand printre altele: credite de consum, credite ipotecare, finantarea tranzactiilor comerciale, operatiuni de factoring, scontare, forfetare (6419);
iii. servicii de transfer monetar (6419);
iv. emiterea si administrare de mijloace de plata, cum ar fi: carti de credit, cecuri de calatorie si altele asemenea, inclusiv emitere de moneda electronica (6612);
v. emitere de garantii si asumare de angajamente (6419);
vi. tranzactionare in cont propriu sau in contul clientilor, in conditiile legii, cu (6419): - instrumente ale pietei monetare, cum sunt: cecuri, cambii, bilete la ordin, certificate de depozit; -valuta; - contracte futures; - instrumente avand la baza cursul de schimb si rata dobânzii; - valori mobiliare si alte instrumente financiare;
vii. intermediere, in conditiile legii, in oferta de valori mobiliare si alte instrumente financiare, prin subscrierea si plasamentul acestora ori prin subscrierea si prestarea de servicii aferente (6612);
viii. acordare de consultanta cu privire la structura capitalului, strategia de afaceri si alte aspecte legate de aceasta, consultanta si prestare de servicii cu privire la fuziuni si achizitii de societati comerciale (6619);
ix .intermediere pe piata interbancara (6419);
x. administrare de portofolii ale clientilor si consultanta legata de aceasta (6612);
xi. pastrare in custodie si administrare de valori mobiliare si alte instrumente financiare (6419);
xii. prestare de servicii privind furnizarea de date si referinte in domeniul creditarii (6419);
xiii. inchiriere de casete de siguranta (6419);
xiv. depozitarea activelor fondurilor de investitii si societatilor de investitii (6419);
xv. distribuirea de titluri de participare la fonduri de investitii si actiuni ale societatilor de investitii (6419);
xvi. actionarea ca operator al arhivei electronice de garantii reale mobiliare (6419);
xvii. operatiuni cu metale si pietre pretioase si obiecte confectionate din acestea (6419);
xviii. servicii de procesare de date, administrare de baze de date ori alte asemenea servicii pentru terti (6311);
xix. participare la capitalul social al altor entitati (6419);
xx .inchirierea de bunuri imobile si mobile, in conditiile legii (6820);
xxi. operatiuni de mandat, constand in: - activitati in calitate de agent de asigurari (6622); - deschiderea in numele si pe contul clientului de conturi colectoare la banci, cu care Banca are incheiate contracte de colectare (6419); - transfer in numele clientului a sumelor din contul deschis de acesta la Trezoreria Statului in contul clientului deschis la Banca, in baza acordului incheiat cu Ministerul Finantelor Publice (6419); - executarea in numele si pe contul clientului a instructiunilor de debit – Debit direct (6419); - acceptarea si executarea de catre Banca a cererilor de transfer primite prin SWIFT (MT101 si MT104) din conturile clientilor, in baza mandatului primit de la acestia (6419);
xxii.leasing financiar (6491);
xxiii. administrarea patrimoniului (bunuri mobile si imobile aflate in proprietatea Bancii dar neafectate activitatilor financiare ale acesteia) (6820);
xxiv. operatiuni in mandat (nefinanciare) pe contul altor entitati apartinand Grupului UniCredit (6419);
xxv. colectarea si pregatirea documentatiei de credit a solicitantului si introducerea datelor in aplicatia informatica a finantatorului (6619);
xxvi. Intermedierea serviciilor de facturare electronica si de arhivare electronica prestate de Transfond (6619);
xxvii.Promovarea si vanzarea certificatelor digitale calificate (6419). Banca poate desfasura alte activitati legate de obiectul de activitate, cum ar fi: detinerea si administrarea de bunuri mobile si imobile necesare desfasurarii activitatii sau pentru folosinta salariatilor, incluzand operatiuni cu bunuri mobile si imobile destinate perfectionarii pregatirii profesionale a salariatilor, organizarii unor spatii de odihna si recreere sau asigurarii de locuinte pentru salariati si familiile acestora. Banca va putea desfasura orice alte activitati sau servicii, in masura in care acestea se circumscriu domeniului financiar, cu respectarea prevederilor legale speciale care reglementeaza respectivele activitati, daca este cazul, incluzand, dar fara a se limita la:
(i) operarea ca agent al American Express Service Europe pentru emiterea de carduri in favoarea clientilor Bancii (6419);
(ii) Servicii de operatiuni pe conturi pentru clienti-societati de tip holding sau/si grupuri de societati, pe baza de mandat, in scopul administrarii fluxurilor de capital si gestionarii lichiditatilor societatilor din grup/holding (operatiuni de trezorerie) – (6419) Banca va putea de asemenea presta clientelei proprii servicii care, desi nu sunt conexe activitatii desfasurate, reprezinta o prelungire a operatiunilor bancare. Banca va desfasura si urmatoarele activitati:
(i) activitati de depozitare a activelor fondurilor de pensii administrate privat (6629); activitati de depozitare a activelor financiare ale fondurilor de pensii facultative (6629)'
(ii) marketingul fondului de pensii administrat privat ( 6629); marketingul prospectului schemei de pensii facultative (6629) Banca va putea desfasura orice alte activitati sau operatiuni necesare pentru indeplinirea obiectului de activitate.
Autorizatii BNR / Acte inregistrare la Registrul Comertului
Loading