Mobile Banking

Back to top

Mobile Banking

Canale digitale

Daca esti deja client UniCredit (UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si detii un card de debit sau de credit, poti activa aplicatia Mobile Banking doar cu datele tale personale.

Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing si bineinteles de acces la internet.

Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play;

· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking;

· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon.

Vei primi un SMS pentru finalizarea activariiDefineste un cod PIN din minimum 6 cifre acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

Trebuie sa reinstalezi aplicatia Mobile Banking si sa o activezi din nou.

Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play;

· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking.

· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

Ai urmatoarele situatii:

 

1.Daca ai facut tranzactii de pe cont sau cu cardurile de debit atasate acestuia si vrei sa le vezi, trebuie doar sa selectezi contul din care ai tranzactionat;

  • Pentru fiecare cont, poti vizualiza toate operatiunile, indiferent de statusul lor sau modalitatea in care au fost efectuate. De asemenea, ai posibilitatea sa filtrezi tranzactiile pentru a-ti fi mai usor sa o gasesti pe cea corecta. Pentru detalii, apesi/selectezi pe tranzactia respectiva.

2.Daca ai facut tranzactii cu cardul de credit, te duci in sectiunea CARDURI si faci swipe dreapta pana identifici poza cardului tau de credit.

  • Sub poza cardului regasesti toate tranzactiile realizate prin intermediul acestuia, inclusiv rambursarile. Pentru detalii, apesi/selectezi pe tranzactia respectiva.

Ne poti trimite un mesaj prin Online Banking (serviciu de tip Internet banking) sau ne poti suna la serviciul Info Center la +40 21 200 2020 (apel tarif normal in retele fixe) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile), serviciu apelabil non-stop.

Aplicatia se poate activa doar de pe telefoane smartphone compatibile cu sistem de operare Android, iOS sau Huawei (fara servicii Google) si acces la Internet.

Daca detii un card (de debit sau de credit) de la UniCredit (Unicredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si ai creat un nume de utilizator, iti poti activa singur aplicatia (doar pe sistemele de operare Android si iOS) urmand pasii de mai jos:

·Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play.

· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking.

·Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon.

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

Structura Mobile Banking este acum simplificata.

  • Creditele (ipotecare/imobiliare sau de nevoi personale) se regasesc in sectiunea Credite.
  • Cardurile de credit se regasesc in sectiunea Carduri.

Rambursarea pentru cardurile de credit emise de UniCredit Bank sau de UniCredit Consumer Financing SA se poate face foarte simplu, folosind optiunea "Rambursare card de credit" disponibila in Mobile Banking.

Tot ce trebuie sa faci este sa:

  • deschizi aplicatia Mobile Banking si intri in setiunea „CARDURI
  • alegi cardul de credit pentru care doresti sa faci rambursarea
  • selectezi optiunea „rambursare
  • completezi suma pe care doresti sa o rambursezi
  • verifici detaliile si semnezi plata cu amprenta sau cu PIN

Ti-am pregatit un tutorial in care poti vedea pasii pe care trebuie sa ii faci pentru aceasta operatiune.

Daca esti deja logat in Mobile Banking, apesi pe butonul PLATI din meniu de navigare si selectezi PLATA NOUA.

Acest tutorial iti arata care sunt pasii de urmat pentru efectuarea unei plati prin Mobile Banking.

SMS-urile cu link-urile de activare ale aplicatiei Mobile Banking sunt valabile 24 de ore.

 

Daca nu ai reusit activarea in acest interval te rugam sa ne contactezi la Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile), serviciu apelabil non-stop, pentru a-ti trimite un alt SMS cu codurile de activare.

Daca detii un card (de debit sau de credit) de la UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA, iti poti activa singur aplicatia, urmand pasii de mai jos:

· Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App Store sau Google Play.

· Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking

· Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre. Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

1. In primul rand, trebuie sa ai instalata pe telefon aplicatia Mobile Banking;

2. Iti setezi telefonul sa accepte acest tip de alerte;

3. Intri in Mobile Banking, accesezi MAI MULTE - SETARI -> NOTIFICARI PUSH TRANZACTII si iti activezi NOTIFICARI TRANZACTII CARDURI si NOTIFICARI TRANZACTII CONTURI. In plus, poti alege si pragul de la care sa primesti notificare.

Alertele de tip push notification din aplicatia Mobile Banking sunt gratuite. Optiune disponibila doar  pe sistemele de operare Android si iOS.

Nu sunt necesare setari speciale. Trebuie sa detii un dispozitiv care sa ruleze Android 6 sau mai nou/iOS 12 sau mai nou.

Da. Aplicatia Mobile Banking este independenta si se poate activa separat.

Mobile Banking este un instrument de plata cu acces la distanta, prin intermediul caruia poti initia plati, obtine informatii despre conturile tale, iti poti gestiona conturile, cardurile si de asemenea, prin intermediul aplicatiei poti solicita produse/servicii (precum, dar fara a se limita la, deschiderea de depozite, conturi de economii etc.)

Mobile Token este o aplicatie electronica securizata ce permite accesul in Online Banking, cu ajutorul careia accesezi si autorizezi tranzactii din Online Banking.

Diferenta o poti face dupa textul SMS-ului. Mesajul care contine codul pentru Mobile Banking, incepe prin “Descarca Mobile Banking…”. Mesajul care contine codul pentru Mobile Token, incepe prin “Descarca Mobile Token…”. Nu trebuie sa iti faci griji ca le poti confunda, codurile respective nu sunt interschimbabile.

3 lei/luna pentru utilizatorii care nu s-au logat in ultimele 90 de zile.

Mai multe detalii regasesti aici.

Conturile tale sunt in siguranta cu Mobile Banking, intrucat:

  • Ai acces doar de pe telefonul mobil/tableta de pe care faci initializarea aplicatiei, in conditii de strica autentificare, prin introducerea unor elemente de securitate, precum Codul PIN, scanarea amprentei digitale setate sau a trăsăturilor faciale, citirea amprentei digitale sau recunoasterea faciala realizandu-se de către tehnologia specifica dispozitivului mobil.
  • Fiecare tranzactie se autorizeaza/semneaza prin generararea automata a unui cod de securitate valid unic si legat dinamic de anumite elemente ale operatiunii de plata, precum valoarea operatiunii de plata/beneficiarul platii; generarea automata a codului de securitate se realizeaza prin introducerea elementului de securitate setat in dispozitivul mobil; consimtamantul pentru autorizarea operatiunilor de plată prin scanarea amprentei digitale sau scanarea trasaturilor faciale este valabil doar pentru sume mai mici sau egale cu 800 de LEI.
  • Aplicatia se deconecteaza automat dupa 3 minute de inactivitate.

Da, pentru a utiliza aplicatia ai nevoie de acces constant la Internet, fie utilizand datele mobile, fie utilizand conexiunea WiFi.

Dupa introducerea gresita a PIN-ului /Codului de configurare/Numelui de utilizator de 3 ori consecutiv, aplicatia se dezactiveaza. Insa o poti reactiva singur, doar cu ajutorul datelor de pe cardul detinut la UniCredit (inclusiv PIN-ul cardului), CNP si numar de telefon. Vezi aici cum iti activezi Mobile Banking.

Daca detii un card de debit sau de credit emis de UniCredit, resetarea codului PIN se face prin click pe “Am uitat codul PIN” din ecranul unde se solicita codul PIN (daca ai introdus cel putin o data un PIN gresit). Apoi utilizezi datele cardului (inclusiv PIN-ul), CNP si numar de telefon - pentru a reactiva aplicatia Mobile Banking.

Daca intampini dificultati, contacteaza-ne la numarul de telefon *2020.

Codurile de activare se primesc prin SMS, in maximum 2 zile lucratoare de la data contractarii serviciului si sunt valabile timp de 24 de ore. Daca intampini dificultati in activarea aplicatiei, te rugam sa ne contactezi la *2020.

Aplicatia nu se activeaza daca sunt introduse gresit codurile, motiv pentru care va trebui sa repeti procesul. In mod normal, pe telefoanele Android, codul de activare este preluat automat. Pe telefoane cu sistem de operare iOS, este necesar doar sa dai click pe link-ul din mesajul primit.

Activarea Mobile Banking se poate face pe loc, imediat dupa deschiderea contului.

Da. Aplicatia poate fi utilizata de oriunde din lume. Ai nevoie doar de acces la Internet.

Un cod de plata este o modalitate prin care poti incasa bani de la o alta persoana, tot client UniCredit Bank, fara a mai fi necesara transmiterea datelor tale catre aceasta.

Pur si simplu, generezi un cod de plata, accesand meniurile PLATI – SCANEAZA SI PLATESTE – CREEAZA COD DE PLATA, unde selectezi contul in care doresti sa incasezi banii, suma pe care trebuie sa o incasezi si detalii despre tranzactie, in masura in care este necesar. Ulterior, acest cod poate fi distribuit catre platitor.

Ai la dispozitie doua variante:

  • In momentul setarii codului PIN, ai posibilitatea sa activezi autentificarea si semnarea cu amprenta, sau prin recunoastere faciala; sau ulterior activarii, din meniul Mai multe – Setari – Securitate;
  • Ulterior, in setarile dispozitivului, poti activa / dezactiva semnarea si autentificarea cu amprenta sau recunoastere faciala.

Presupunand ca device-ul functioneaza corect, te rugam sa te asiguri ca senzorul care citeste amprenta nu este murdar sau ud.

In cazul in care situatia persista, te rugam sa ne contactezi la *2020 si vom investiga sursa problemei. Poti oricand sa optezi pentru autentificarea cu PIN, pentru a-ti duce la bun sfarsit operatiunea.

Primul pas este sa o reinstalezi, iar apoi sa o activezi.

Poti activa Mobile Banking singur, cu ajutorul datelor de pe cardul detinut la UniCredit (inclusiv PIN-ul), CNP si numar de telefon. Vezi aici cum poti activa aplicatia.

Daca aplicatia este functionala in momentul in care schimbi numarul de telefon, nu este necesara reinstalarea aplicatiei.

Totusi, de fiecare data cand iti modifici datele personale/de contact, este necesar sa ne instiintezi, pentru a-ti actualiza datele si in relatia cu banca.

Datele de contact si alte date personale pot fi actualizate simplu, prin Mobile Banking, fara drumuri la banca. Astfel, prin accesarea icon-ului din dreapta sus "Profilul Personal”.

Te rugam sa ne contactezi la *2020 pentru a bloca imediat aplicatia Mobile Banking.

Da, iti poti seta alertele gratuite de tip notificari push.

In cazul in care plata pe care doresti sa o anulezi este in Lei si are inca  statusul „IN ASTEPTARE”, poti accesa plata pentru mai multe detalii si poti renunta la ea prin actionarea butonului „Anuleaza”. Confirmi si semnezi anularea platii si plata se va anula automat. O poti vizualiza ulterior cu statusul “Respinsa”.

Daca plata pe care doresti sa o anulezi este in valuta si are inca statusul „IN ASTEPTARE”, este necesar sa transmiti bancii un mesaj de anulare, insa din aplicatia Online Banking, in care sa specifici contul platitor, contul beneficiar si suma transferata.

ATENTIE! Sunt exceptate de la anulare platile care sunt procesate inainte de receptionarea mesajului de catre Banca.

Accesezi meniul PLATI – TRANSFER INTRE CONTURILE PROPRII – SCHIMB VALUTAR. Trebuie sa selectezi contul platitor, contul destinatar, suma, moneda si eventuale detalii, daca este necesar.

In plus, poti face o operatiune de schimb valutar LEI-EUR, LEI-USD, EUR-LEI, USD-LEI prin Mobile Banking, la cursul de schimb  BNR LEI-EUR/LEI-USD publicat de BNR in ziua tranzactiei, de luni pana vineri in zilele lucratoare bancare, intre 13:15 si 14:15, in limita a maximum 1.000 EUR/o singura tranzactie/zi (echivalent in EUR la cursul de schimb BNR a sumei aferente schimbului valutar).

Accesezi meniul PLATI – PLATA NOUA – PLATA IN VALUTA. Selectezi contul din care doresti sa efectuezi plata si introduci detaliile solicitate pentru efectuarea platii. Contul beneficiarului trebuie sa fie completat in format IBAN.

Accesezi meniul PLATI - FACTURI SI DEBITARE DIRECTA – PLATA NOUA. Identifici furnizorul catre care doresti sa efectuezi o plata si completezi detaliile solicitate pentru a efectua plata.

Deschiderea unui cont de economii se poate face din meniul OFERTE (sectiunea "Bancare") – ECONOMISIRE SI INVESTITII – CONT DE ECONOMII, unde trebuie sa urmezi pasii descrisi in aplicatie.

Identifici depozitul la termen pe care doresti sa il anulezi in sectiunea ECONOMII, apesi pe optiunea INCHIDE DEPOZIT si semnezi solicitarea cu cod PIN/amprenta/face ID.

In ecranul principal al aplicatiei, se regasesc 4 sectiuni: CONTURI, CARDURI, ECONOMII si CREDITE (in masura in care detii produse din fiecare categorie). De asemenea, fiecare dintre acestea se expandeaza, astfel incat vizualizarea si gestionarea acestora sa fie cat mai usoara.

Produsele pe care le detii sunt atasate in mod automat aplicatiei Mobile Banking.

In masura in care un produs nu se regaseste in aplicatie, te rugam sa te adresezi unei sucursale UniCredit Bank sau sa ne contactezi la serviciul Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal in retelele fixe) sau *2020 (apel tarif normal in retele mobile), serviciu apelabil non-stop.

Prin aplicatia Mobile Banking poti genera detaliile platii efectuate astfel: selectezi tranzactia din aplicatie, apesi butonul TRIMITE PLATA si astfel poti transmite detaliile platii catre o adresa de e-mail.

Da. Se poate seta Direct debit intrabancar in Lei, pentru furnizorii care sunt parteneri ai bancii, din meniul PLATI –  FACTURI SI DEBITARE DIRECTA – DEBITARE DIRECTA. Vezi aici cum setezi un ordin de debitare directa.

In cadrul ambelor aplicatii poti vizualiza activitatea/operatiunile de pe contul tau.

Sabloanele pot fi salvate dupa ce initiezi o plata catre un beneficiar. La final, inainte de autorizarea transferului, iti va fi afisata optiunea de salvare sablon.

Da. Sabloanele sunt comune pentru ambele aplicatii.

In cazul in care nu mai doresti sa utilizezi Mobile Banking, poti sterge oricand aplicatia de pe telefonul tau mobil si astfel se intrerupe orice acces la ea. Pentru dezactivarea serviciului, este necesar sa te adresezi unei sucursale UniCredit Bank, anularea fiind gratuita, sau ne poti suna la serviciul Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal in retele fixe) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile), serviciu apelabil non-stop.

Da. Este necesar sa te asiguri ca ai Roaming-ul activat, pentru a putea utiliza acel numar pe teritoriul Romaniei.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo

Gestionare optiuni de confidentialitate

Pentru a va oferi cele mai bune experiente, noi si partenerii nostri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca si/sau a accesa informatii despre dispozitivul folosit. Consimtamantul la utilizarea acestor tehnologii ne va permite noua si partenerilor nostri sa va procesam anumite date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-urile unice pe acest site. Neacordarea sau retragerea consimtamantului poate afecta negativ anumite caracteristici si functii.

Selectati una din optiunile de mai jos in functie de alegerile dumneavoastra. Va puteti actualiza alegerile in orice moment, facand clic pe pictograma "Actualizeaza optiunile de confidentialitate" din partea stanga jos a ecranului sau in meniul "Digital" > "Confidentialitate" din subsolul paginii.

Va folosim datele pentru reclame si continut personalizate, masuratori de reclame si de continut, informatii despre audienta si dezvoltare de produse in masura in care acceptati toate cookie-urile.

Reclamele si continutul pot fi personalizate pe baza unui profil. Pot fi adaugate mai multe date pentru a personaliza mai bine reclamele si continutul. Se poate masura performanta reclamelor si a continutului. Pot fi derivate informatii despre publicul care a vazut reclamele si continutul. Datele pot fi utilizate pentru a construi sau a imbunatati experienta utilizatorului, sistemele si software-ul.

Mai multe detalii despre Politica privind utilizarea Cookie-urilor.

Nota: Daca apasati tasta ESC sau butonul X vor fi utilizate doar cookie-urile necesare pentru functionarea site-ului.