Securitate | UniCredit Bank

Back to top

Frauda bancara

Cum te protejezi impotriva acesteia





Ce este frauda bancara si cum te poate afecta?

 

Frauda bancara inseamna orice incercare de a te pacali pentru a obtine bani sau informatii personale. Poate aparea sub diferite forme – mesaje inselatoare, apeluri suspecte sau metode ascunse de a obtine acces neautorizat la conturi bancare. Fii atent si protejeaza-ti datele!

Ai nevoie de ajutor? Raporteaza orice activitate suspecta

E-mail: infocenter@unicredit.ro

Telefon: +40 21 200 2020

Blocarea cardurilor: 0800 888 111

Cum te protejezi de fraudele bancare? 

  • Evita sa raspunzi mesajelor care solicita informatii personale sau financiare. Daca primesti mesaje care iti cer date personale sau accesarea unui link, ignora-le. Ar putea fi semn de frauda bancara.
  • Nu instala aplicatii sau accesa site-uri sugerate prin apeluri telefonice sau mesaje nesolicitate. 
  • Asigura-te ca accesezi aplicatiile bancare direct din surse oficiale, precum site-ul bancii sau aplicatia mobila, si nu prin linkuri primite pe SMS sau e-mail.

Cum recunosti si previi diverse tipuri de frauda bancara?

Phishing si Smishing (e-mailuri si SMS-uri suspecte): 

Ce se intampla:

  • Primesti mesaje care iti cer sa introduci datele cardului sau parole sau
  • Primesti linkuri care duc catre pagini care arata ca site-ul bancii (desi nu esti clientul acelei banci sau nu ai solicitat niciun produs suplimentar), dar este un site fals. 

Cum te protejezi de acest tip de frauda: Nu oferi date personale sau financiare. Raporteaza orice mesaj, email sau cont suspect autoritatilor competente si bancii.

 
 

Spoofing (apeluri telefonice false): 

Ce se intampla: Cineva te suna, pretinde ca e de la banca si iti cere PIN-ul cardului/aplicatiilor de plata, alte date personale sau iti solicita transferul unor sume​ de bani​. Apelantul creeaza presiune, insistand sa actionezi imediat, uneori sugerand sa nu spui nimanui despre apelul respectiv, inclusiv bancii. Cere la randul tau cat mai multe detalii despre motivul apelului primit astfel incat sa te asiguri ca apelantul suna din partea bancii.

Cum te protejezi de acest tip de frauda: Inchide apelul si suna imediat banca folosind numerele oficiale.

Skimming (fraude la bancomate): 

Ce se intampla: Atacatorii monteaza dispozitive ascunse la bancomate, pentru a copia datele cardului tău (ex: tastatura sau fanta de introducere a cardului sunt dublate/suprapuse).

Cum te protejezi de acest tip de frauda:

  • Asigura-te ca ATM-ul nu are urme de vandalism, adeziv, dispozitive conectate sau cutii/stative de fluturasi de marketing;
  • Acopera de fiecare data tastatura cand introduci PIN-ul si evita bancomatele din zone izolate. 

Fraude pe retele sociale:

Ce se intampla: Conturi false care te invita sa impartasesti informatii personale sau sa faci plati. 

Cum te protejezi de acest tip de frauda: Nu discuta despre date personale pe platforme de social media si raporteaza conturile suspecte direct pe platforma. 

Fraude legate de criptomonede, investitii la bursa sau investitii directe in companii din domeniul energiei/petrol/gaze: 

Ce se întampla: Ai accesat reclame pe Youtube, Facebook sau alte retele sociale care te-au transferat catre site-uri dubioase in care ti se cer date personale pentru a fi contactat telefonic de un broker de investitii? Ai primit oferte care promit castiguri uriase din investitii? E o capcana. 

Cum te protejezi de acest tip de frauda: Verifica legitimitatea ofertei si nu trimite bani sau date personale necunoscutilor.

Fraude legate de aplicatia Whatsapp 

Ce se intampla: Persoane rau intentionate, care pot pretinde ca sunt prieteni, membri ai familiei sau reprezentanti ai unor institutii, sub diferite pretexte, iti pot solicita un cod de verificare WhatsApp receptionat, iti pot trimite un cod cu indicatia de a-l introduce in aplicatia WhatsApp pentru asociere dispozitive sau iti pot trimite un link catre un site in care se solicita introducerea numarului de telefon si a unui cod in aplicatia Whatsapp; 

Cum te protejezi de acest tip de frauda: Nu efectua transferuri ca urmare a solicitarii primite prin aplicatia WhatsApp. Inainte de efectuarea oricarui transfer asigura-te ca solicitarea in baza careia efectuezi transferul este una autentica, apeleaza persoana de la care ai primit solicitarea pentru a confirma!

Ce fac daca am accesat un link suspect si am oferit informatii privind instrumentele de plata (card, internet / mobile banking)? 

 

1. Blocheaza cardul imediat:

Poti face acest lucru din aplicatia Mobile Banking sau sunand la numarul de urgenta al bancii pentru a semnala frauda.

 

2. Schimba parolele:

Schimba parolele acolo unde este posibil pentru instrumentele de plata la distanta. 

 

3. Verifica dispozitivul (telefon, laptop, calculator):

Instaleaza si ruleaza un antivirus pentru a identifica eventuale amenintari. 

4. Informeaza autoritatile:

Raporteaza incidentul catre Politia Romana (petitii@politiaromana.ro), Directoratul National de Securitate Cibernetica (DNSC) prin platforma PNRISC sau la telefon 1911 si Banca (infocenter@unicredit.ro). 

Cum pot ramane protejat in mediul online?

 
  • Daca ceva suna prea bine pentru a fi adevarat, ar putea fi o frauda. 
  • Nu deschide atasamente si nu da click pe linkuri care par suspecte. 
  • Daca iti sunt solicitate informatii confidentiale (informatii bancare, parole) refuza sa oferi date pana cand confirmi autenticitatea mesajului. 
  • Nu oferi datele cardului bancar (numar card, cod CVV, PIN) pentru a primi bani. Daca cineva trebuie sa iti trimita bani, trebuie sa iti solicite codul IBAN. Cardul este folosit ca instrument de plata, NU de încasare, ​cu excepția cazurilor în care comerciantii iti vor restituii banii pe card atunci cand returnezi fizic un produs! 
  • Instaleaza un antivirus si actualizeaza-l regulat. 
  • Scaneaza dispozitivul daca ai suspiciuni ca ar fi compromis. 
  • Verifica daca site-ul accesat este de incredere pentru a face cumparaturi (prezenta simbolului lacat in bara de adrese, metodele de plata din site, a logo-urilor MasterCard SecureCode si Verified by VISA). 
  • Nu folosi optiunea de memorare a numarului de card in browser. 
  • Invata cum sa recunosti frauda bancara si ce pasi sa urmezi pentru a te proteja. 
  • Verifica intotdeauna inainte sa dai curs solicitarilor venite din partea unor persoane straine.
  • Informeaza-te doar din surse oficiale si de incredere (de exemplu www.dnsc.ro, www.sigurantaonline.ro, www.unicredit.ro sectiunea Securitate).

Siguranta ta online incepe cu informarea si preventia! 

Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta, echipa UniCredit este aici sa te sprijine. 

Intrebari si raspunsuri

In prezent cele mai exploatate metode de fraude bancare sunt phishing si vishing insa atacatorii isi schimba frecvent modul de operare si identifica noi optiuni de a incerca sa obtina date personale, profitand de increderea si, in multe cazuri, de lipsa de cunostinte a utilizatorilor pentru a comite acte frauduloase.

Pentru ca tu sa ramai in siguranta evita sa raspunzi unui e-mail / apel telefonic in care ti se cer informatii confidentiale, financiare sau personale.   

Nu risca atunci cand este vorba de securitate: este important sa recunosti tentativele de phishing, pentru a nu le cadea in plasa. 

In ultima perioada, atacatorii se prezinta drept functionari bancari si utilizeaza in fals numere de telefon ale bancilor sau numere de telefon similare.

  • Refuza de la inceput apelurile care ti se par suspecte, chiar daca pretind ca provin de la banci sau alte autoritati si apar numere de telefon ale acestora sau asemanatoare.  
  • NU furniza nimanui date personale la telefon si nici date bancare (user, parola Mobile/Internet banking, numarul cardului, codul de securitate de pe spatele cardului, PIN-ul cardului etc)! Banca nu solicita niciodata informatii privind parole de acces la contul bancar si nici date de pe cardurile bancare sau utilizate pentru autorizarea platilor cu cardul / in Mobile Banking / Online Banking (aplicatie de tip internet banking). Nu raspunde la astfel de solicitari si incheie apelul imediat.  
  • Verifica intotdeauna numarul de telefon oficial al entitatii din partea caruia esti apelat pe canalele de comunicare oficiale, inainte de a oferi informatii personale.  
  • Banca nu apeleaza niciodata telefonic utilizatorii pentru a anula credite sau pentru a le promite recuperarea unor sume de bani.  
  • Raporteaza apelurile suspecte. Daca primesti un apel care ti se pare suspect, informeaza imediat banca/institutia in numele careia se pretinde ca a fost efectuat apelul pentru a ajuta la identificarea rapida a tentativelor de frauda. 

Pentru a evita fraudele online, asigura-te ca site-urile pe care le accesezi pentru cumparaturi online sunt sigure. Cu cat magazinele online din care intentionezi sa cumperi sunt mai cunoscute, cu atat sansele ca site-urile lor sa fie sigure sunt mai mari. Verifica daca in bara de cautare a site-ului apare imaginea unui „lacatel” si daca adresa site-ului incepe cu HTTPS (litera ‘S’ este un indiciu ca pagina este sigura). 

De asemenea, asigura-te ca denumirea paginii din link-ul accesat nu contine greseli ortografice sau caractere ciudate si nu pastra salvate in browser datele cardului, deoarece astfel de practici pot creste riscul de frauda bancara.

Securitatea datelor este deosebit de importanta pentru noi. Pentru a preveni fraudele bancare, avem grija ca orice informatie referitoare la clientii, angajatii sau partenerii nostri sa ramana confidentiala si sa fie prelucrata in acord cu cerintele legale. 

In vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal Banca a implementat masuri tehnice si organizatorice in ceea ce priveste: pseudonimizarea si criptarea datelor cu caracter personal acolo unde situatia o impune, asigurarea confidentialitatii, integritatii, disponibilitatii si rezilienta sistemelor si a serviciilor de prelucrare, capacitatea de a restabili disponibilitatea datelor cu caracter personal si accesul la acestea in timp util in cazul in care are loc un incident de natura fizica sau tehnica, procesele pentru testarea, evaluarea si aprecierea periodice ale eficacitatii masurilor tehnice si organizatorice pentru a garanta securitatea prelucrarii. 

Masurile specifice de adresare a riscurilor operationale si de securitate IT includ securitatea retelelor si a sistemelor, securitatea datelor, disponibilitatea datelor, managementul identitătii si accesului, conectare si monitorizare medii de productie, masuri de organizare si securitate umana, protectia deliberata a datelor informatice, proceduri de instiintare privind incalcarea confidentialitatii datelor. 

Conectarea la retelele Wi-Fi publice poate creste riscul de frauda bancara. Se recomanda, pe cat posibil, sa nu te conectezi la retelele Wi-Fi publice. Insa daca nu ai alta optiune, nu ar trebuii niciodata sa accesezi informatii confidentiale sau private in timp ce utilizezi un Wi-Fi public. Prin conectarea la aceste sisteme ne expunem direct unui atac cibernetic. Infractorii ne pot colecta informatiile pentru a le vinde ulterior altor infractori sau chiar pentru a le folosi ei, in scopuri de furt sau chiar de a ne uzurpa identitatea. 

O frauda bancara poate fi detectata din timp prin monitorizarea frecventa a contului tau. Verifica tranzactiile din contul tau bancar cel putin de doua ori pe saptamana si, daca este posibil, activeaza serviciul de alerta prin SMS sau push notification din aplicatia Mobile Banking, care te instiinteaza automat cu privire la orice tranzactii care presupun eliberarea sumelor de bani din contul tau. Daca observi orice tranzactii sau taxe care sunt ciudate, contacteaza banca imediat si solicita clarificari, iar in cazul operatiunilor nesolicitate, raporteaza situatiile imediat si comunica informatiile care pot ajuta la identificarea originii infractiunii. 

Poti sa urmaresti in aplicatiile electronice pe care le folosesti  (Online/Mobile banking), cum ar fi balanta de conturi modificata, plati in asteptare sau tranzactii pe care nu le recunosti.   

In cazul in care identifici orice modificari suspecte sau ai cazut in capcana fraudatorilor, le-ai oferit datele personale sau bancare, ai instalat pe dispozitivul tau aplicatii necunoscute, te rugam să apelezi de indata serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020 pentru a raporta o posibila frauda bancara. 

Daca suspectezi ca datele cardului tau au fost compromise, ai optiunea de a bloca instant cardul tau din aplicatia Mobile Banking. 

Daca esti victima fraudatorilor sau crezi ca acestia au incercat sa obtina acces la datele tale bancare te rugam sa contactezi UniCredit Bank utilizand canalele oficiale (la numarul de telefon +40 21 200 2020 sau pe email la adresa infocenter@unicredit.ro), Politia Romana si Directoratul National de Securitate Cibernetica (DNSC). 

Nu dezvalui niciodata altor persoane informatii despre card, precum numarul cardului, data expirarii, codul din 3 cifre de securitate aflat pe spatele cardului – CVV/CVC sau PIN-ul, parola statica sau parola 3D secure. Atunci cand faci cumparaturi online asigura-te de autenticitatea site-ului si de reputatia comerciantului. Oferind datele de card si codurile primite prin SMS oferi de fapt posibilitatea raufacatorilor de a ti se sustrage bani din cont. 

Nu oferi datele cardului bancar (numar card, cod CVV) pentru a primi bani. Daca cineva trebuie sa-ti transfere o suma de bani, trebuie sa iti solicite codul IBAN, nu datele de identificare ale cardului. Furnizarea datelor cardului unor persoane necunoscute poate duce la fraude bancare grave. 

Informatiile personale precum si cele financiare nu trebuie dezvaluite persoanelor neautorizate, necunoscute care te contacteaza fie telefonic, pe social media sau prin email. Pentru a evita fraudele bancare, se recomanda  verificarea autenticitatii destinatarului.  Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta, echipa UniCredit este aici sa te sprijine. Ne poti contacta prin serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020. 

  • Informatiile personale precum si cele financiare nu trebuie dezvaluite persoanelor neautorizate, necunoscute care te contacteaza fie telefonic, pe social media sau prin email. Pentru a evita fraudele bancare, se recomanda  verificarea autenticitatii destinatarului.  Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta, echipa UniCredit este aici sa te sprijine. Ne poti contacta prin serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020. 
  • Informatiile personale precum si cele financiare nu trebuie dezvaluite persoanelor neautorizate, necunoscute care te contacteaza fie telefonic, pe social media sau prin email. Pentru a evita fraudele bancare, se recomanda  verificarea autenticitatii destinatarului.  Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta, echipa UniCredit este aici sa te sprijine. Ne poti contacta prin serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020. 
  • Apeluri de la numere necunoscute sau din alte tari, mai ales daca nu te astepti sa fii contactat. 

Intrebari si raspunsuri

In prezent cele mai exploatate metode de fraude bancare sunt phishing si vishing insa atacatorii isi schimba frecvent modul de operare si identifica noi optiuni de a incerca sa obtina date personale, profitand de increderea si, in multe cazuri, de lipsa de cunostinte a utilizatorilor pentru a comite acte frauduloase.

Pentru ca tu sa ramai in siguranta evita sa raspunzi unui e-mail / apel telefonic in care ti se cer informatii confidentiale, financiare sau personale.   

Nu risca atunci cand este vorba de securitate: este important sa recunosti tentativele de phishing, pentru a nu le cadea in plasa. 

In ultima perioada, atacatorii se prezinta drept functionari bancari si utilizeaza in fals numere de telefon ale bancilor sau numere de telefon similare.

  • Refuza de la inceput apelurile care ti se par suspecte, chiar daca pretind ca provin de la banci sau alte autoritati si apar numere de telefon ale acestora sau asemanatoare.  
  • NU furniza nimanui date personale la telefon si nici date bancare (user, parola Mobile/Internet banking, numarul cardului, codul de securitate de pe spatele cardului, PIN-ul cardului etc)! Banca nu solicita niciodata informatii privind parole de acces la contul bancar si nici date de pe cardurile bancare sau utilizate pentru autorizarea platilor cu cardul / in Mobile Banking / Online Banking (aplicatie de tip internet banking). Nu raspunde la astfel de solicitari si incheie apelul imediat.  
  • Verifica intotdeauna numarul de telefon oficial al entitatii din partea caruia esti apelat pe canalele de comunicare oficiale, inainte de a oferi informatii personale.  
  • Banca nu apeleaza niciodata telefonic utilizatorii pentru a anula credite sau pentru a le promite recuperarea unor sume de bani.  
  • Raporteaza apelurile suspecte. Daca primesti un apel care ti se pare suspect, informeaza imediat banca/institutia in numele careia se pretinde ca a fost efectuat apelul pentru a ajuta la identificarea rapida a tentativelor de frauda. 
 

Pentru a evita fraudele online, asigura-te ca site-urile pe care le accesezi pentru cumparaturi online sunt sigure. Cu cat magazinele online din care intentionezi sa cumperi sunt mai cunoscute, cu atat sansele ca site-urile lor sa fie sigure sunt mai mari. Verifica daca in bara de cautare a site-ului apare imaginea unui „lacatel” si daca adresa site-ului incepe cu HTTPS (litera ‘S’ este un indiciu ca pagina este sigura). 

De asemenea, asigura-te ca denumirea paginii din link-ul accesat nu contine greseli ortografice sau caractere ciudate si nu pastra salvate in browser datele cardului, deoarece astfel de practici pot creste riscul de frauda bancara.

Securitatea datelor este deosebit de importanta pentru noi. Pentru a preveni fraudele bancare, avem grija ca orice informatie referitoare la clientii, angajatii sau partenerii nostri sa ramana confidentiala si sa fie prelucrata in acord cu cerintele legale. 

In vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal Banca a implementat masuri tehnice si organizatorice in ceea ce priveste: pseudonimizarea si criptarea datelor cu caracter personal acolo unde situatia o impune, asigurarea confidentialitatii, integritatii, disponibilitatii si rezilienta sistemelor si a serviciilor de prelucrare, capacitatea de a restabili disponibilitatea datelor cu caracter personal si accesul la acestea in timp util in cazul in care are loc un incident de natura fizica sau tehnica, procesele pentru testarea, evaluarea si aprecierea periodice ale eficacitatii masurilor tehnice si organizatorice pentru a garanta securitatea prelucrarii. 

Masurile specifice de adresare a riscurilor operationale si de securitate IT includ securitatea retelelor si a sistemelor, securitatea datelor, disponibilitatea datelor, managementul identitătii si accesului, conectare si monitorizare medii de productie, masuri de organizare si securitate umana, protectia deliberata a datelor informatice, proceduri de instiintare privind incalcarea confidentialitatii datelor. 

Conectarea la retelele Wi-Fi publice poate creste riscul de frauda bancara. Se recomanda, pe cat posibil, sa nu te conectezi la retelele Wi-Fi publice. Insa daca nu ai alta optiune, nu ar trebuii niciodata sa accesezi informatii confidentiale sau private in timp ce utilizezi un Wi-Fi public. Prin conectarea la aceste sisteme ne expunem direct unui atac cibernetic. Infractorii ne pot colecta informatiile pentru a le vinde ulterior altor infractori sau chiar pentru a le folosi ei, in scopuri de furt sau chiar de a ne uzurpa identitatea. 

Conectarea la retelele Wi-Fi publice poate creste riscul de frauda bancara. Se recomanda, pe cat posibil, sa nu te conectezi la retelele Wi-Fi publice. Insa daca nu ai alta optiune, nu ar trebui niciodata sa accesezi informatii confidentiale sau private in timp ce utilizezi un Wi-Fi public. Prin conectarea la aceste sisteme ne expunem direct unui atac cibernetic. Infractorii ne pot colecta informatiile pentru a le vinde ulterior altor infractori sau chiar pentru a le folosi ei, in scopuri de furt sau chiar de a ne uzurpa identitatea.

Poti sa urmaresti in aplicatiile electronice pe care le folosesti  (Online/Mobile banking), cum ar fi balanta de conturi modificata, plati in asteptare sau tranzactii pe care nu le recunosti.   

In cazul in care identifici orice modificari suspecte sau ai cazut in capcana fraudatorilor, le-ai oferit datele personale sau bancare, ai instalat pe dispozitivul tau aplicatii necunoscute, te rugam să apelezi de indata serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020 pentru a raporta o posibila frauda bancara. 

Daca suspectezi ca datele cardului tau au fost compromise, ai optiunea de a bloca instant cardul tau din aplicatia Mobile Banking. 

Daca esti victima fraudatorilor sau crezi ca acestia au incercat sa obtina acces la datele tale bancare te rugam sa contactezi UniCredit Bank utilizand canalele oficiale (la numarul de telefon +40 21 200 2020 sau pe email la adresa infocenter@unicredit.ro), Politia Romana si Directoratul National de Securitate Cibernetica (DNSC). 

Nu dezvalui niciodata altor persoane informatii despre card, precum numarul cardului, data expirarii, codul din 3 cifre de securitate aflat pe spatele cardului – CVV/CVC sau PIN-ul, parola statica sau parola 3D secure. Atunci cand faci cumparaturi online asigura-te de autenticitatea site-ului si de reputatia comerciantului. Oferind datele de card si codurile primite prin SMS oferi de fapt posibilitatea raufacatorilor de a ti se sustrage bani din cont. 

Nu oferi datele cardului bancar (numar card, cod CVV) pentru a primi bani. Daca cineva trebuie sa-ti transfere o suma de bani, trebuie sa iti solicite codul IBAN, nu datele de identificare ale cardului. Furnizarea datelor cardului unor persoane necunoscute poate duce la fraude bancare grave. 

Informatiile personale precum si cele financiare nu trebuie dezvaluite persoanelor neautorizate, necunoscute care te contacteaza fie telefonic, pe social media sau prin email. Pentru a evita fraudele bancare, se recomanda  verificarea autenticitatii destinatarului.  Daca ai intrebari sau ai nevoie de asistenta, echipa UniCredit este aici sa te sprijine. Ne poti contacta prin serviciul Info Center, disponibil 24/7, la numerele: +40 21 200 2020 sau *2020. 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo

Gestionare optiuni de confidentialitate

Pentru a va oferi cele mai bune experiente, noi si partenerii nostri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca si/sau a accesa informatii despre dispozitivul folosit. Consimtamantul la utilizarea acestor tehnologii ne va permite noua si partenerilor nostri sa va procesam anumite date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-urile unice pe acest site. Neacordarea sau retragerea consimtamantului poate afecta negativ anumite caracteristici si functii.

Selectati una din optiunile de mai jos in functie de alegerile dumneavoastra. Va puteti actualiza alegerile in orice moment, facand clic pe pictograma "Actualizeaza optiunile de confidentialitate" din partea stanga jos a ecranului sau in meniul "Digital" > "Confidentialitate" din subsolul paginii.

Va folosim datele pentru reclame si continut personalizate, masuratori de reclame si de continut, informatii despre audienta si dezvoltare de produse in masura in care acceptati toate cookie-urile.

Reclamele si continutul pot fi personalizate pe baza unui profil. Pot fi adaugate mai multe date pentru a personaliza mai bine reclamele si continutul. Se poate masura performanta reclamelor si a continutului. Pot fi derivate informatii despre publicul care a vazut reclamele si continutul. Datele pot fi utilizate pentru a construi sau a imbunatati experienta utilizatorului, sistemele si software-ul.

Mai multe detalii despre Politica privind utilizarea Cookie-urilor.

Nota: Daca apasati tasta ESC sau butonul X vor fi utilizate doar cookie-urile necesare pentru functionarea site-ului.