Clientii nostri

Back to top

Clientii nostri

Transparenta


Dorim sa le oferim clientilor nostri informatii clare si directe care sa-i ajute sa ia cele mai bune decizii pentru interesele si nevoile lor financiare.


Comunicam in mod constant cu clientii, folosind canale diverse si parcurgem periodic toata documentatia trimisa lor, pentru a ne asigura ca s-a folosit un limbaj clar si simplu.

Este esential pentru noi sa fim in concordanta cu legislatia in vigoare privind prevenirea fraudei si a spalarii  banilor si pentru a le oferi clientilor de retail o mai mare transparenta.


Gestionarea reclamatiilor


Gestionarea reclamatiilor clientilor nostri este de o importanta vitala, din punct de vedere al reglementarii si al serviciilor pentru clienti. Managementul reclamatiilor este procesul oficial care ne permite sa inregistram si sa solutionam in mod adecvat o plangere sau o reclamatie.


Orice sesizare pe care o primim este inaintata departamentului abilitat in vederea analizarii situatiei semnalate; raspunsurile se ofera in cel mai scurt timp posibil, cu respectarea prevederilor legale.


Ne straduim sa transformam cunostintele pe care le castigam din plangerile clientilor in valori tangibile, pentru a asigura durabilitatea pe termen lung a afacerii. Incercam sa analizam si sa raspundem tuturor comentariilor si plangerilor intemeiate ale clientilor nostri si  vom continua eforturile de a rezolva situatiile problematice.


Satisfactia clientilor


Avand un profil international, UniCredit Group trebuie sa se ridice la inaltimea asteptarilor tuturor comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. In consecinta, am facut investitii semnificative, ce ne permit sa ne pastram personalitatea locala, operand la nivel international.


De pilda, Divizia de Retail a grupului a facut investitii masive in strategiile de cross-border si in sistemele de servicii, ce pot fi folosite intr-o societate comuna orientata spre servicii.


Actiunile intreprinse in acest scop includ: 

Indexul TRI*M

Folosim TRI*M pentru a monitoriza satisfactia clientilor la nivel de divizii.


Sondaje de opinie in randurile clientilor

Sondajele de opinie reprezinta una dintre principalele modalitati in care ascultam comentariile si sugestiile clientilor. Masuram satisfactia clientilor periodic de-a lungul anului, in functie de divizia sau de entitatea legala implicata.


Instrumente si initiative utilizate

Folosim in mod selectiv anumite instrumente si initiative pentru cresterea gradului de multumire a clientilor.


Principalele noastre eforturi in acest scop reprezinta:

  • Programul Mystery Shopping;
  • Reactii la diferite feed-back-uri;
  • Elaborarea de noi programe;
  • Imbunatatirea calitatii serviciilor, cu scopul de a furniza servicii excelente;
  • Loialitatea fata de clienti.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo

Gestionare optiuni de confidentialitate

Pentru a va oferi cele mai bune experiente, noi si partenerii nostri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca si/sau a accesa informatii despre dispozitivul folosit. Consimtamantul la utilizarea acestor tehnologii ne va permite noua si partenerilor nostri sa va procesam anumite date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-urile unice pe acest site. Neacordarea sau retragerea consimtamantului poate afecta negativ anumite caracteristici si functii.

Selectati una din optiunile de mai jos in functie de alegerile dumneavoastra. Va puteti actualiza alegerile in orice moment, facand clic pe pictograma "Actualizeaza optiunile de confidentialitate" din partea stanga jos a ecranului sau in meniul "Digital" > "Confidentialitate" din subsolul paginii.

Va folosim datele pentru reclame si continut personalizate, masuratori de reclame si de continut, informatii despre audienta si dezvoltare de produse in masura in care acceptati toate cookie-urile.

Reclamele si continutul pot fi personalizate pe baza unui profil. Pot fi adaugate mai multe date pentru a personaliza mai bine reclamele si continutul. Se poate masura performanta reclamelor si a continutului. Pot fi derivate informatii despre publicul care a vazut reclamele si continutul. Datele pot fi utilizate pentru a construi sau a imbunatati experienta utilizatorului, sistemele si software-ul.

Mai multe detalii despre Politica privind utilizarea Cookie-urilor.

Nota: Daca apasati tasta ESC sau butonul X vor fi utilizate doar cookie-urile necesare pentru functionarea site-ului.