Back to top

Finantare cheltuieli curente

Planul afacerii tale se poate concretiza mai repede contand pe suportul oferit de UniCredit Bank.

Stim ca nu e usor sa incepi o afacere, dar poti primi usor tot sprijinul pentru a o creste!

De aceea, iti oferim linia de credit personalizata pentru afaceri mici si mijlocii.

Alege linia de credit personalizata pe termen de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii la scadenta, pentru care utilizarile si rambursarile pot fi efectuate cu usurinta prin intermediul serviciului BusinessNet.

 

Avantajele liniei de credit personalizate:

  • Accesibilitate: ai acces la bani pentru nevoile pe termen scurt, generate de desfaurarea activitatii, pentru a acoperi decalajul dintre incasari si plati, pentru a plati furnizorii, utilitatile sau alte cheltuieli curente.
  • Flexibilitate: Disponibila in lei sau euro in functie de activitatea si nevoile companiei tale.
  • Evidenta mai buna a lichiditatii: se pot utiliza banii in orice cont curent si rambursarile se pot face din orice cont curent, permitand evidentierea sumelor incasate sau platite in conturi distincte.
  • Disponibilitate: cererile de utilizare sau rambursare si documentatia justificativa, daca este cazul, pot fi transmise la Banca cu usurinta prin intermediul serviciului BusinessNet.

Pentru cheltuielile curente iti pot fi utile, de asemenea, Cardul de Credit Business sau Creditul de Cheltuieli Generale cu Rambursari.

Stim ca nu e usor sa incepi o afacere, dar poti primi usor tot sprijinul pentru a o creste!

De aceea, iti oferim linia de credit tip Descoperit de cont pentru afaceri mici si mijlocii.

Alege linia de credit pe termen de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii la scadenta.

 

Avantajele liniei de credit tip Descoperit de cont:

  • Accesibilitate: ai acces la bani pentru a acoperi decalajul dintre incasari si plati, emiterea de scrisori de garantie si acreditive sau alte cheltuieli legate de activitatea curenta.
  • Flexibilitate: Disponibila in lei, destinat finantarii activitatii curente.
  • Economie de timp: nu se solicita documente justificative in cazul cheltuielilor generale, asa ca nu trebuie sa vii la ghiseu pentru orice plata vrei sa faci din credit.

Pentru cheltuielile curente iti pot fi utile, de asemenea, Cardul de Credit Business sau Creditul de Cheltuieli Generale cu Rambursari.

Creditul se adreseaza in principal companiilor care doresc sa isi coreleze incasarile aferente contractelor comerciale cu graficul de plata a unui credit bancar sau celor care doresc o schema clara de rambursare a facilitatii pentru un control mai bun al disponibilitatilor.

Creditul este oferit pe o perioada de pana la 5 ani si poate fi utilizat pentru cheltuieli generale, achizitionarea de materii prime, materiale, obiecte de inventar, finantarea contractelor comerciale.

Acest produs raspunde si nevoilor companiilor care desfasoara activitati cu caracter sezonier.

Beneficiezi de urmatoarele avantaje:

  • Poate fi acordat in lei sau euro;
  • Poti opta pentru rambursare lunara sau, in cazul in care compania desfasoara activitati sezoniere, pentru rambursare trimestriala;
  • Poti apela la garantii de la Fondurile de Garantare nationale / internationale.

 

Garantia EaSI

Garantia EaSI

 
 

 

Creditul pentru cheltuieli generale cu rambursari poate fi acordat cu o garantie de 80% oferita de Fondul European de Investitii.

Aceasta finantare beneficiaza de o garantie finantata de Uniunea Europeana in cadrul Programului pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si de Fondul european pentru investitii strategice („FEIS”) instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Finantarea pentru care s-a acordat sprijin beneficiaza de sprijinul Uniunii Europene in cadrul mecanismului de garantare stabilit in temeiul Regulamentului (UE) nr. 1296/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de instituire a unui program al Uniunii pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si in cadrul Fondului european pentru investitii strategice („FEIS”), instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Scopul FEIS este de a contribui la sustinerea finantarii si a punerii in aplicare a investitiilor productive in Uniunea Europeana si de a facilita accesul la finantare.

Informatii suplimentare despre FEIS sunt disponibile pe site-ul Comisiei Europene (https://ec.europa.eu/priorities/jobs-growth-and-investment/investment-plan_ro) si pe Twitter (#investEU).

 

Programul EaSI ofera un instrument de garantare menit sa faciliteze accesul la microfinantare pentru micro-intreprinderi, atat in faza de start-up, cat si in faza de dezvoltare, sustinand activitatea de dezvoltare si cresterea economica, precum si sa incurajeze dezvoltarea antreprenoriatului de tip social, ce contribuie la ocuparea fortei de munca pentru persoane care intampina dificultati in mentinerea sau ocuparea unui loc de munca.

 

Detalii despre garantia EaSI:

  • Nu se percepe comision pentru acordarea garantiei;
  • Garanteaza creditele in lei, cu sume de maxim 118,710 lei acordate pe o perioada de minim 6 luni si maxim 36 luni;
  • Pentru creditele ce beneficiaza de garantia EaSI nu sunt necesare alte garantii inafara de fidejusiune si ipoteca mobiliara pe conturile deschise la UniCredit Bank;
  • Creditele cu garantie EaSI beneficiaza si de o rata a dobanzii reduse conform Acordului cu Fondul European pentru Investitii.

 

Principalele conditii* de eligibilitate pentru microintreprinderi** in vederea accesarii acestei garantii:

  • Sunt IMM-uri cu cifra de afaceri de maxim 2,000,000 euro si maxim 9 angajati;
  • Indeplinesc conditiile de eligibilitate pentru creditul descris mai sus;
  • Sunt stabilite si isi desfasoara activitatea in Romaniei;
  • Nu fac obiectul unei proceduri colective de insolventa si nu indeplinesc criteriile prevazute de legislatia interna pentru a fi plasate in proceduri colective de insolventa la cererea creditorilor lor.

 

Modul de accesare a creditelor cu garantie EaSI:

Daca esti interesat de acest tip de finantare, credit pentru cheltuieli generale cu rambursari cu garantie EaSI, te rugam sa mergi in orice sucursala UniCredit, unde reprezentantul Bancii va incadra nevoia de finantare in tipul de credit potrivit. Daca, in urma procesului intern de analiza, finantarea este aprobata, urmeaza semnarea contractulului de credit in baza caruia se pot accesa sumele aferente.

*In orice sucursala UniCredit Bank, reprezentantul Bancii iti sta la dispozitie cu toate detaliile necesare accesarii garantiei EaSI

**Micro-intreprinderi definite conform REGULAMENTULUI (CE) 2003/361/EC AL COMISIEI: companii cu maxim 9 salariati si cifra de afaceri anuala de maxim 2,000,000 euro.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo