Back to top

Programe speciale

pentru IMM-uri

  • Afla mai multe despre cum poti accesa fonduri prin programele Garantia EaSI, Invest Eu,
    Start-up Nation si Femeia Antreprenor

Garantia EaSI

 
 

 

Creditul pentru cheltuieli generale cu rambursari poate fi acordat cu o garantie de 80% oferita de Fondul European de Investitii.

Aceasta finantare beneficiaza de o garantie finantata de Uniunea Europeana in cadrul Programului pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si de Fondul european pentru investitii strategice („FEIS”) instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Finantarea pentru care s-a acordat sprijin beneficiaza de sprijinul Uniunii Europene in cadrul mecanismului de garantare stabilit in temeiul Regulamentului (UE) nr. 1296/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de instituire a unui program al Uniunii pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si in cadrul Fondului european pentru investitii strategice („FEIS”), instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Scopul FEIS este de a contribui la sustinerea finantarii si a punerii in aplicare a investitiilor productive in Uniunea Europeana si de a facilita accesul la finantare.

Informatii suplimentare despre FEIS sunt disponibile pe site-ul Comisiei Europene (https://ec.europa.eu/priorities/jobs-growth-and-investment/investment-plan_ro) si pe Twitter (#investEU).

 

Programul EaSI ofera un instrument de garantare menit sa faciliteze accesul la microfinantare pentru micro-intreprinderi, atat in faza de start-up, cat si in faza de dezvoltare, sustinand activitatea de dezvoltare si cresterea economica, precum si sa incurajeze dezvoltarea antreprenoriatului de tip social, ce contribuie la ocuparea fortei de munca pentru persoane care intampina dificultati in mentinerea sau ocuparea unui loc de munca.

 

Detalii despre garantia EaSI:

  • Nu se percepe comision pentru acordarea garantiei;
  • Garanteaza creditele in lei, cu sume de maxim 118,710 lei acordate pe o perioada de minim 6 luni si maxim 36 luni;
  • Pentru creditele ce beneficiaza de garantia EaSI nu sunt necesare alte garantii inafara de fidejusiune si ipoteca mobiliara pe conturile deschise la UniCredit Bank;
  • Creditele cu garantie EaSI beneficiaza si de o rata a dobanzii reduse conform Acordului cu Fondul European pentru Investitii.

 

Principalele conditii* de eligibilitate pentru microintreprinderi** in vederea accesarii acestei garantii:

  • Sunt IMM-uri cu cifra de afaceri de maxim 2,000,000 euro si maxim 9 angajati;
  • Indeplinesc conditiile de eligibilitate pentru creditul descris mai sus;
  • Sunt stabilite si isi desfasoara activitatea in Romaniei;
  • Nu fac obiectul unei proceduri colective de insolventa si nu indeplinesc criteriile prevazute de legislatia interna pentru a fi plasate in proceduri colective de insolventa la cererea creditorilor lor.

 

Modul de accesare a creditelor cu garantie EaSI:

Daca esti interesat de acest tip de finantare, credit pentru cheltuieli generale cu rambursari cu garantie EaSI, te rugam sa mergi in orice sucursala UniCredit, unde reprezentantul Bancii va incadra nevoia de finantare in tipul de credit potrivit. Daca, in urma procesului intern de analiza, finantarea este aprobata, urmeaza semnarea contractulului de credit in baza caruia se pot accesa sumele aferente.

*In orice sucursala UniCredit Bank, reprezentantul Bancii iti sta la dispozitie cu toate detaliile necesare accesarii garantiei EaSI

**Micro-intreprinderi definite conform REGULAMENTULUI (CE) 2003/361/EC AL COMISIEI: companii cu maxim 9 salariati si cifra de afaceri anuala de maxim 2,000,000 euro.

Despre Programul Start-up Nation:

 

Start-up Nation este un program de incurajare si de stimulare a infiintarii intreprinderilor mici și mijlocii. Obiectivul principal al Programului il constituie stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si imbunatatirea performantelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de munca, insertia pe piata muncii a persoanelor defavorizate, somerilor si absolventilor, cresterea investitiilor in tehnologii noi inovative. Programul se aplica pe intreg teritoriul Romaniei, in toate cele 8 regiuni de dezvoltare.

Astfel, daca ai o societate inregistrata dupa data de 01 ianuarie 2020 si daca nu ai datorii la bugetul general consolidat, poti obtine finantare nerambursabila, o suma care poate reprezenta maximum 95% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societatile neplatitoare) aferente proiectului, dupa cum urmeaza:

  • 100.000 lei/ beneficiara pentru crearea si mentinerea unui singur loc de munca.

  • 200.000 lei/ beneficiara pentru crearea si mentinerea a doua locuri de munca.

 

Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii on-line in portalul de granturi al Ministerului Antreprenoriatului si Turismului pentru depunerea planului tau de afaceri.

Aplicatia electronica va genera un numar de identificare pentru fiecare proiect in Registrul Unic Electronic, denumit numar RUE, iar lista aplicantilor inscrisi in ordinea numerelor RUE alocate va fi postata pe website.

BENEFICII PROGRAM
  • Fondurile nerambursabile sunt transferate direct in contul curent distinct deschis la Banca.
  • Toata relatia cu autoritatile (inscrierea in program, evaluarea formularului de inscriere, decizia privind acceptarea de principiu la finantare, acceptarea aplicantilor in urma verificarilor administrative si de eligibilitate in limita bugetului alocat masurii si semnarea cu semnatura electronica a acordului de finantare) se desfasoara online, iar pentru accesarea Programului, detinerea unei semnaturi electronice este obligatorie, achizitia acesteia fiind cheltuiala eligibila in cadrul Programului atat inainte, cat si dupa semnarea acordului de finantare.
  • Fondurile nerambursabile acopera atat cheltuieli curente, cat si cheltuieli de investitii.
CRITERII GENERALE DE ELIGIBILITATE

Compania ta este eligibila in cadrul Programului Start-up Nation daca indeplinesti cumulativ la data completarii formularului de inscriere si pe toata perioada de valabilitate a acordului de finantare urmatoarele criterii de eligibilitate, fara a se limita la acestea:

  • Asiguri o co-finantare in procent de minimum 5% din din valoarea eligibila a proiectului propus pentru finantare.
  • Ai pana la 249 de angajati si o cifra de afaceri anuala de maxim 50 milioane Euro si detin active totale de maxim 43 milioane Euro, echivalent in lei.
  • Ai capital social integral privat si ai infiintat compania la nivel de persoana fizica incepand cu 01.01.2020, inclusiv. In cazul in care detii mai multe intreprinderi, vei putea depune o singura aplicatie in cadrul programului, pentru una dintre intreprinderile detinute.
  • Ai sediul social/punct de lucru si desfasori activitatea in Romania.
  • Domeniul de activitate al afacerii pentru care soliciti finantare este eligibil in cadrul programului si este autorizat de ONRC.
  • Nu ai datorii la bugetul general consolidat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru, la momentul verificarii eligibilitatii.
  • Respecti cerintele si limitele legale cu privire la acordarea ajutoarelor de minimis (poti beneficia de maximum 200.000 Euro pe durata a trei exercitii financiare consecutive pentru o intreprindere unica).
  • Nu te afli in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operaționala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii si compania ta nu a fost subiectul unei decizii de recuperare a ajutorului de stat.

Pentru mai multe detalii, te incurajam sa iei legatura cu unul dintre consultantii nostri, disponibil in sucursalele UniCredit Bank.

Cum te sustinem noi in cadrul acestui program?
  • Deschiderea contului curent distinct pentru implementarea proiectului.
  • Finantari de tipul unui credit punte si/sau credit de investitii pentru co-finantare.
  • Solutii de cont curent, inclusiv certificat digital pentru semnatura electronica calificata.
Cheltuieli eligibile in cadrul Programului:
  • Echipamente si instalatii tehnologice;
  • Achizitionarea de spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert;
  • Mijloace de transport (doar anumite categorii sunt eligibile);
  • Achizitionarea de mobilier, aparatura birotica si sisteme de protectie a valorilor umane si materiale;
  • Plata salariilor, utilitatilor, serviciilor de contabilitate si cheltuielilor aferente chiriilorpentru spatii de lucru, spatii de productie sau spatii pentru prestari servicii si comert, maximum 30.000 lei sau 60.000 lei, in functie de numarul de locuri de munca create;
  • Pachet digital - cheltuiala obligatorie in cadrul Programului, in cuantum de minimum 25.000 lei din totalul cheltuielilor eligibile;
  • Cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale (maximum 1.000 lei/ cursant);
  • Taxa pe Valoarea Aadaugata nedeductibila pentru aplicantii neplatitori de TVA conform Codului Fiscal;
  • Consultanta pentru intocmirea documentatiei, in valoare eligibila maxima de 10.000 lei;
  • Doua placute informative obligatorii, in valoare de minimum 10 lei si maximum 500 de lei;
  • Cheltuieli financiare aferente creditelor (doar cheltuieli financiare aferente creditului punte)/ garantiilor obtinute pentru creditele contractate de beneficiari in vederea realizarii proiectelor acceptate in cadrul Programului, pentru solicitantii care utilizeaza credit pentru implementarea proiectului.
Cum poti accesa ajutorul de minimis:
  • Depui formularul de inscriere AICI si alegi UniCredit Bank, ca banca partenera in acest program.
  • Completezi datele de identificare si depui cererea de finantare online in portal.
  • In urma aplicarii, proiectul tau va fi evaluat pe baza unei grile de evaluare.
  • Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii este de 50 de puncte din maximum 100 de puncte posibile.
  • Dupa ce proiectul a fost evaluat si selectat pentru finantare, vei semna cu Ministerul Antreprenoriatului si Turismului, prin intermediul Agentiei pentru IMM-uri, contractul de finantare nerambursabila.
  • Daca ai nevoie, ai posibiliatea sa ne soliciti prefinantarea imprumuturilor (credit punte) si/sau cofinantarea proiectului.
  • Dupa semnarea acordurilor de finantare nerambursabila, va incepe implementarea proiectului.
  • Alocatia financiara nerambursabila va fi virata in contul tau curent distinct deschis la banca, in momentul primirii acordului de plata/de utilizare din partea Ministerului.
Bine de stiut:
  • Pentru platile efectuate in valuta, conversia se face utilizandu-se cursul de schimb BNR de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a OM nr. 1.111/28.06.2022 privind aprobarea procedurii de implementare a Programului pentru stimularea infiintarii intreprinderilor mici si mijlocii “Start-up Nation – ROMANIA” (cursul BNR pentru EUR, USD etc. din 28.06.2022). Eventualele diferente de schimb valutar vor fi suportate de catre tine.
  • Nu sunt eligibile:
    • Cheltuielile efectuate, inclusiv facturile emise inaintea intrarii in vigoare a acordului de finantare, cu exceptia facturilor aferente consultantei pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul Programului si pentru implementare, precum si cheltuiala cu semnatura electronica.
    • Cheltuielile efectuate dupa cele 12 luni, pe care le ai la dispozitie pentru implementarea proiectului aprobat, calculate de la data intrarii in vigoare a Acordului de finantare.

Despre Programul Femeia Antreprenor:

 

Programul national multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM este un program de incurajare si de stimulare a infiintarii intreprinderilor mici si mijlocii si societatilor cooperative infiintate in baza Legii nr.1/2005 care au asociati majoritari femei si are ca obiectiv stimularea si sprijinirea demararii si dezvoltarii structurilor economice private infiintate de catre femei, promovarea unui sistem de informare si instruire, care sa faciliteze mobilitatea femeilor pe piata fortei de munca si dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora in scopul implicarii lor in structuri economice private, in contextul problemelor legate de mentinerea echilibrului dintre obligatiile familiale si cele profesionale si al prejudecatilor existente la nivel local.

Astfel, daca esti asociata intr-o companie si detii cel putin 50% din partile sociale/actiuni ale societatii (in cazul societatilor infiintate in baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei, majoritatea membrilor cooperatisti din Consiliul de Administratie sa fie formata din femei) poti obtine finantare nerambursabila, o suma care poate reprezenta maximum 95% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societatile neplatitoare) aferente proiectului, dupa cum urmeaza:

  • 100.000 lei/ beneficiara pentru crearea si mentinerea unui singur loc de munca.

  • 200.000 lei/ beneficiara pentru crearea si mentinerea a doua locuri de munca.

 

Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii on-line pe portalul de granturi al Ministerului Antreprenoriatului si Turismului pentru depunerea planului tau de afaceri.

Aplicatia electronica va genera un numar de identificare pentru fiecare proiect in Registrul Unic Electronic, denumit numar RUE, iar ministerul va posta pe site listele aplicantilor inscrisi in ordinea numerelor RUE.

BENEFICII PROGRAM
  • Fondurile nerambursabile sunt transferate direct in contul tau curent distinct deschis la Banca.
  • Toata relatia cu autoritatile (inscriere in program, evaluarea formularului de inscriere, decizia privind acceptarea de principiu la finantare, acceptarea aplicantilor in urma verificarilor administrative si de eligibilitate in limita bugetului alocat masurii si semnarea cu semnatura electronica a acordului de finantare) se desfasoara online, iar pentru accesarea Programului, detinerea unei semnaturi electronice este obligatorie, achizitia acesteia fiind cheltuiala eligibila in cadrul Programului atat inainte, cat si dupa semnarea acordului de finantare.
  • Fondurile nerambursabile acopera atat cheltuieli curente, cat si cheltuieli de investitii.
CRITERII GENERALE DE ELIGIBILITATE

Compania ta este eligibila in cadrul Programului Femeia Antreprenor daca indeplinesti cumulativ la data completarii formularului de inscriere si pe toata perioada de valabilitate a acordului de finantare urmatoarele criterii de eligibilitate, fara a se limita la acestea:

  • Asiguri o co-finantare in procent de minimum 5% din din valoarea eligibila a proiectului propus pentru finantare.
  • Ai pana la 249 de angajati si o cifra de afaceri anuala de maxim 50 milioane Euro si detin active totale de maxim 43 milioane Euro, echivalent in lei.
  • Ai capital social integral privat. In cazul in care detii mai multe intreprinderi, vei putea depune o singura aplicație in cadrul programului, pentru una dintre intreprinderile detinute.
  • Ai sediul social/punct de lucru si desfasori activitatea in Romania.
  • Domeniul de activitate al afacerii pentru care soliciti finantare este eligibil in cadrul programului si este autorizata la ONRC
  • Nu ai datorii la bugetul general consolidat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru, la momentul verificarii eligibilitatii
  • Respecti cerintele si limitele legale cu privire la acordarea ajutoarelor de minimis (poti beneficia de maximum 200.000 de euro pe durata a trei exercitii financiare consecutive pentru o intreprindere unica)
  • Nu te afli in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii si compania ta nu a fost subiectul unei decizii de recuperare a ajutorului de stat.

Pentru mai multe detalii, te incurajam sa iei legatuta cu unul dintre consultantii nostri, disponibil in sucursalele UniCredit Bank.

Cum poti aplica la Programul Femeia Manager?
  • Aplici in portal si alegi UniCredit Bank Romania, ca banca partenera in acest program.
  • Completezi datele de indentificare si depui cererea de finantare online in aplicatia dezvoltata de Ministerul Antreprenoriatului si Turismului.
  • In urma aplicarii, proiectul tau va fi evaluat pe baza unei grile de evaluare.
  • Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii este de 50 de puncte din maximum 100 de puncte posibile.
  • Dupa ce proiectul a fost evaluat si selectat pentru finantare, vei semna cu Ministerul Antreprenoriatului si Turismului, prin intermediul Agentiei pentru IMM-uri, contractul de finantare nerambursabila.
  • Daca este necesar, ai posibilitatea sa ne soliciti prefinantarea imprumuturilor (credit punte) si/sau cofinantarea proiectului.
  • Dupa semnarea acordurilor de finantare nerambursabila, va incepe implementarea proiectului.
  • UniCredit Bank Romania va vira alocatia financiara nerambursabila in contul tau curent distinct deschis la banca, in momentul primirii acordului de plata/de utilizare din partea Ministerului.
Cum te sustinem noi in cadrul acestui program?
  • Deschiderea contului curent distinct pentru implementarea proiectului.
  • Finantari de tipul unui credit punte si/sau credit de investitii pentru co-finantare.
  • Solutii de cont curent, inclusiv certificat digital pentru semnatura electronica calificata.
Cheltuieli eligibile in cadrul Programului:
  • Echipamente și instalatii tehnologice;
  • Achizitionarea de spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert;
  • Mijloace de transport (doar anumite categorii sunt eligibile);
  • Achizitionarea de mobilier, aparatura birotica si sisteme de protectie a valorilor umane si materiale;
  • Plata salariilor, utilitatilor, serviciilor de contabilitate si cheltuielilor aferente chiriilor pentru spatii de lucru, spatii de productie sau spatii pentru prestari servicii si comert, maximum 30.000 lei sau 60.000 lei, in functie de numarul de locuri de munca create;
  • Pachet digital - cheltuiala obligatorie in cadrul Programului, in cuantum de minimum 25.000 lei din totalul cheltuielilor eligibile;
  • Cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale (maximum 5.000 lei/ cursant);
  • Taxa pe Valoarea Adaugata nedeductibila pentru aplicantii neplatitori de TVA conform Codului Fiscal;
  • Consultanta pentru intocmirea documentatiei, in valoare eligibila maxima de 10.000 lei;
  • Doua placute informative obligatorii, in valoare de minimum 10 lei si maximum 500 de lei;
  • Cheltuieli financiare aferente creditelor (doar cheltuieli financiare aferente creditului punte)/ garantiilor obtinute pentru creditele contractate de beneficiari in vederea realizarii proiectelor acceptate in cadrul Programului, pentru solicitantii care utilizeaza credit pentru implementarea proiectului.
Bine de stiut:
  • Pentru platile efectuate in valuta, conversia se face utilizandu-se cursul de schimb BNR de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei a OM nr. 1.314/2022 privind aprobarea procedurii de implementare a Programului national multianual pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM (cursul BNR pentru EUR, USD etc. din 11.08.2022). Eventualele diferente de schimb valutar vor fi suportate de catre tine.
  • Nu sunt eligibile:
    • Cheltuielile efectuate, inclusiv facturile emise inaintea intrarii in vigoare a acordului de finantare, cu exceptia facturilor aferente consultantei pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul Programului si pentru implementare, precum si cheltuiala cu semnatura electronica.
    • Cheltuielile efectuate dupa cele 12 luni, pe care le aveti la dispozitie pentru implementarea proiectului aprobat, calculate de la data intrarii in vigoare a Acordului de finantare.

UniCredit a lansat initiativa „UniCredit pentru ECE” – un cadru umbrela ce ofera solutii concrete de finantare, consiliere financiara si management al conturilor, dedicat sustinerii intreprinderilor micro, mici si mijlocii din Europa Centrala si de Est (ECE).



In Romania, iti oferim Solutii rapide si avantajoase prin Programele InvestEU, Redresare si Rezilienta (RRF) – SME Competiveness si Sustenabilitate si EaSI.


Daca vrei sa-ti cresti afacerea, UniCredit Bank iti ofera acum credite cu garantie pentru a te dezvolta si a accesa noi oportunitati. Prin programele InvestEU si Programul de Redresare si Rezilienta (RRF) – SME Competiveness si Sustenabilitate, poti beneficia de finantare avantajoasa, fie ca ai nevoie de capital de lucru sau vrei sa investesti pe termen lung.

Instrumentul de garantare InvestEU

Prin InvestEU, UniCredit Bank iti ofera credite de capital de lucru (revolving si non-revolving), dar si finantare pentru investitii, toate sustinute de garantii avantajoase.

Afla cum poti obtine finantarea care sa-ti duca afacerea la urmatorul nivel, pe fiecare componenta a programului!

Sustenabilitate:

Finantari de pana la 7,5 milioane EUR per tranzactie*.

Garantie intre 30% si 80%, cu o perioada de maturitate intre 12 si 48 de luni pentru capital de lucru revolving si pana la 144 de luni pentru investitii.

Comision de garantare: 0,2% pe an, platit trimestrial.

Competente si Educatie:

Finantari similare, cu o garantie de pana la 70% si aceleasi conditii de maturitate (12 – 48 de luni pentru capital de lucru revolving si pana la 144 de luni pentru investitii).

Comision de garantare: 0%.

Inovare si Digitalizare:

Pana la 7,5 milioane EUR per tranzactie.*

Garantie între 30% și 80%, pe o maturitate de 12 – 48 de luni pentru capital de lucru revolving  si pana la 144 de luni pentru investiții.

Comision de garantare: 0,75% pe an.

Sectorul Cultural și Creativ:

Finantare si garantii similare celor din inovare și digitalizare.

Comision de garantare: 0,75% pe an.

*reprezinta expunerea maxima a beneficiarului cu garantii FEI sub Umbrela InvestEU/ sub RRF, cu exceptia clientilor Small Mid Cap. In cazul clientilor Small Mid Cap, suma de 7.500.000 EUR reprezinta expunerea maxima a creditelor cu garantii din Umbrela InvestEU + RRF, cat si orice ajutor financiar obtinut de beneficiar din Fondul InvestEU, conform declaratia pe proprie raspundere a acestuia (Cererea de finantare) 

Beneficiu pentru afacerea ta: Reducerea marjei de dobanda pentru tranzactiile garantate prin InvestEU, ceea ce inseamna ca vei obtine finantarea necesara la un cost mai mic si cu termeni flexibili. Daca vrei sa-ti dezvolti afacerea, aceasta este oportunitatea perfecta!

Programul de Redresare si Rezilienta (RRF) – SME Competiveness si
Sustenabilitate

Prin Programul de Redresare si Rezilienta UniCredit Bank te ajuta sa accesezi credite de capital de
lucru (revolving si non-revolving), sustinute de garantiile EIF. Daca vrei sa-ti cresti afacerea si sa devii mai competitiv, acest program iti ofera solutia perfecta!

 

Prin acest program, oferim credite de capital de lucru (revolving si non-revolving) pentru proiecte de
competitivitate si facilitati de credit pentru investii capital de lucru (revolving si non-revolving) pentru
proiecte de sustenabilitate.


Programul este disponibil pana pe 13.12.2026, oferind astfel o perioada extinsa pentru a accesa
finantarea.


Garantiile acopera intre 30% si 70% din valoarea creditului (50% pentru regiunea Bucuresti-Ilfov) pentru
care se aplica un comision in procent de garantare de 0,75% pe an, aplicat asupra diferentei dintre rata
standard si cea acordata in cadrul progamului.

Beneficiul pentru client: Reducerea marjei de dobanda, aplicata diferentei dintre marja standard si cea
garantata, permitand acces la finantare cu conditii mult mai avantajoase decat cele standard UniCredit ramane un partener de incredere pentru IMM-urile din Romania, oferind solutii personalizate si sprijin pentru dezvoltarea durabila si competitiva a afacerilor mici si mijlocii.

Programul EaSI

Acest program faciliteaza accesul la finantare pentru micii antreprenori, cu pana la 10 angajati, care doresc sa isi extinda afacerea sau sa implementeze proiecte noi. UniCredit ofera credite pentru capital de lucru cu rambursare pe o perioada de pana la 36 de luni.

Aceasta finantare beneficiaza de o garantie finantata de Uniunea Europeana in cadrul Programului pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si de Fondul european pentru investitii strategice („FEIS”) instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Scopul FEIS este de a contribui la sustinerea finantarii si a punerii in aplicare a investitiilor productive in Uniunea Europeana si de a facilita accesul la finantare”  Finantarea pentru care s-a acordat sprijin beneficiaza de sprijinul Uniunii Europene in cadrul mecanismului de garantare stabilit in temeiul Regulamentului (UE) nr. 1296/2013 al Parlamentului European si al Consiliului de instituire a unui program al Uniunii pentru ocuparea fortei de munca si inovare sociala („EaSI”) si in cadrul Fondului european pentru investitii strategice („FEIS”), instituit in cadrul planului de investitii pentru Europa. Scopul FEIS este de a contribui la sustinerea finantarii si a punerii in aplicare a investitiilor productive in Uniunea Europeana si de a facilita accesul la finantare. Informatii suplimentare despre FEIS sunt disponibile pe site-ul Comisiei Europene (http://ec.europa.eu/priorities/jobs-growth-and-investment/investment-plan_ro) si pe Twitter (#investEU). 

Vrei sa-ti dezvolti afacerea? UniCredit Bank este alaturi de tine!

In functie de sectorul in care activezi, UniCredit Bank iti ofera acum solutii de finantare adaptate nevoilor
tale. Daca vrei sa-ti cresti afacerea, iti oferim credite cu garantie EIF pentru capital de lucru sau
investitii astfel incat sa-ti indeplinesti planurile.

Contacteaza-ne si afla mai multe despre cum poti obtine finantarea potrivita pentru afacerea ta. Hai sa
construim impreuna succesul tau!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo