Back to top

Incepand cu data de 24.07.2017, ora 00:00, Mobile Banking, instrumentul de plata cu acces la distanta dedicat persoanelor juridice, liber profesionistilor si persoanelor fizice autorizate, se redenumeste Business Mobile.

Pentru a-l putea utiliza in continuare te rugam sa descarci din App Store sau Google Play aplicatia Business Mobile si sa o activezi.


Ulterior acestei modificari, aplicatia Mobile Banking care ramane dedicata exclusiv clientilor persoane fizice, nu va mai fi disponibila pentru utilizare persoanelor juridice, liber profesionistilor si persoanelor fizice autorizate.


Aplicatia Business Mobile pune la dispozitie aceleasi functionalitati cu cele disponibile in prezent in cadrul Mobile Banking, mai putin autorizarea tranzactiilor prin citirea amprentei digitale a utilizatorului. Vei putea sa autorizezi tranzactiile prin utilizarea Codului PIN.

Principalul beneficiu pentru tine este ca aplicatia Business Mobile poate fi utilizata pe acelasi telefon pe care folosesti si aplicatia Mobile Banking pentru persoane fizice. Pentru siguranta, fiecare aplicatie are date de accesare diferite.

Cum vei instala si accesa Business Mobile?

  • Cauti „Business Mobile” in App Store sau Google Play si o descarci.
  • O activezi completand in campul Nume Utilizator, numele de utilizator pe care l-ai introdus la momentul activarii serviciului Mobile Banking. Acesta se regaseste mentionat in cererea pentru furnizarea produsului semnata cu banca sau in sucursala in care s-a contractat serviciul. Apoi completezi si Codul de configurare primit prin SMS.
  • Setezi un PIN cunoscut doar de tine si esti gata.

Nu rata SMS-ul primit de la noi si foloseste datele din el pentru a activa gratuit aplicatia Business Mobile.

In cazul in care ai pierdut SMS-ul, poti solicita transmiterea Codului de Configurare la *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone).

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo