Back to top

POS & e-Commerce

Incaseaza banii pentru produsele sau serviciile oferite de business-ul tau prin plata cu cardul Visa sau Mastercard.
Astfel, clientii tai pot plati sigur si comod, iar multumirea lor se va simti pe termen lung.

Acceptarea la plata a cardurilor reprezinta solutia completa si sigura de plata cu ajutorul cardului bancar, care contribuie la imbunatatirea activitatii desfasurate de tine.

Ca urmare a experientei acumulate in domeniul acceptarii platilor cu cardul, am dezvoltat solutii sigure, rapide, eficiente, moderne si usor de implementat pentru orice tip de activitate.

Afla mai multe despre avantajele serviciului de acceptare la plata a cardurilor pe POS.

 

Te ajutam sa-ti dezvolti afacerea prin urmatoarele servicii: 

Programul de reduceri

Prin cumparaturile/serviciile achizionate cu cardurile de debit sau credit Unicredit Bank la POSurile instalate in locatiile tale, platitorii pot beneficia de reduceri de minim 5% pentru produsele achizitionate. Intra pe Discountry.

Nivelul reducerii este stabilit de compania ta, care va beneficia de o crestere a numarului de clienti, o crestere a volumului de vanzari si asocierea de imagine intre companie si banca.

Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata la POS, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele POS va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

Cash Back - Serviciul de eliberare numerar la POS

Acest serviciu permite clientilor retragerea de numerar la POS, in limita a 150 lei / tranzactie, atunci cand acestia platesc cu un card Visa sau Mastercard cumparaturile facute in magazinul tau.

Serviciul de Cash Back la POS te ajuta sa reduci costurile aferente numerarului: procesare, transport securizat si depunere la banca. Mai mult decat atat, serviciul de Cash Back la POS este un instrument util in loializarea clientilor deoarece este un serviciu pe care putine companii il ofera.

Suma retrasa in numerar se debiteaza automat din contul detinatorului de card si se crediteaza fara comisioane suplimentare in contul companiei tale.

  • Tranzactiile de Cash Back la POS se pot efectua cu orice card care are activat acest serviciu (indiferent de Banca care l-a emis).
  • Cash Back se poate elibera doar insotit de o cumparatura!
  • Se vor inmana odata cu  instalarea POS-ului stickere/flyere pentru semnalizarea acestui serviciu in locatie.
  • Industriile la care se preteaza acest serviciu: supermarket, benzinarii, magazin universal, farmacii, etc.

Important!  Nu se percepe comerciantului comision pentru suma eliberata in numerar pentru Cash-Back la POS (comisionul se aplica comerciantului doar la valoarea cumparaturii).

Acceptare Tranzactii contactless

Prin noua tehnologie contactless (denumita PayPass la Mastercard sau PayWave la Visa) clientii pot efectua rapid si sigur plati de mica valoare de pana la 100 lei, prin simpla apropiere a cardului de POS, fara a mai fi necesara tastarea codului PIN si/sau semnarea chitantei. Aceasta noua tehnologie reduce timpul petrecut de catre clienti la casa.

Serviciul de incasare cumulata a tranzactiilor efectuate pe POS

Clientul poate opta pentru incasarea tranzactiilor pe cont in forma cumulata. Astfel, pe extrasul de cont vor fi listate doar 2 linii: total valoare tranzactii incasate, total comisioane debitate la nivel de comerciant/punct de lucru/POS.

Modulul de acceptare la plata a cardurilor

In cadrul aplicatiei BusinessNet (Basic si Professional), a fost dezvoltata o noua functionalitate denumita Modulul de acceptare la plata a cardurilor, unde poti avea informatii in timp real asupra terminalelor bancare instalate in locatiile comerciantilor (POS/Imprinter) precum si a tranzactiilor ce sunt efectuate, acestea din urma putand fi exportate in fisiere de tip csv pentru o prelucrare ulterioara.

 

Mai multe detalii despre pachetele IMM regasesti accesand aceasta pagina.

O afacere flexibila, capabila sa se adapteze realitatii activitatilor zilnice si clientilor sai la orice ora si in orice loc, are nevoie de o solutie de plata eficienta, accesibila si mai ales digitala. De aceea, pentru afacerea ta bazata pe mobilitate – curierat, taximetrie, food delivery, participare la targuri tematice etc. – am creat o solutie de acceptare a cardurilor rapida, comoda si de incredere: UniCredit SoftPOS.

Aplicatia UniCredit SoftPOS iti transforma dispozitivul Android in POS si astfel te ajuta sa accepti plati cu cardul oriunde te-ai afla, tranzactiile fiind securizate la aceleasi standarde ca in cazul unui POS standard.

 

Caracteristicile UniCredit SoftPOS:

  • Aplicatia mobila securizata instalata pe un dispozitiv cu sistem de operare Android (incepand cu versiunea 8.0) si cititor contactless (NFC), care poate fi descarcata gratuit din Google Play;
  • Aplicatia UniCredit SoftPOS va fi utilizata pentru citirea contactless a cardurilor Visa si Mastercard si permite introducerea PIN-ului in situatiile in care acesta este necesar;
  • Posesorul cardului poate primi chitanta pe e-mail sau scana codul QR disponibil in aplicatia comerciantului;
Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata la softPOS, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele softPOS va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

Bucura-te si tu de o solutie care ti se potriveste cu adevarat, indiferent daca afacerea ta are deja un website pe care inca il dezvolti sau un website complex cu ajutorul caruia te ocupi de volume mari.

TE BUCURI DE AVANTAJE LA NIVEL COMPETITIV PE O PIATA ONLINE AFLATA IN CONTINUA CRESTERE:

 

SIGURANTA

Integrare plati cu 3D Secure

VIZIBILITATE

in online si pe retele sociale

SIMPLITATE

integrare simpla cu plug and play si shopping cart-uri

 

RAPIDITATE

sistem avansat de verificare tranzactii

MOBILITATE

administrare si de pe mobil

INOVATIE

solutie modulara ce permite simplitate in integrare

 

Solutia noastra de e-Commerce modulara, bazata pe inovatie, este creata special pentru tine si nevoile tale.

Cele doua module, eGenius si eGeniusWEB sunt aici sa te ajute sa-ti cresti afacerea indiferent de tipul si nivelul acesteia, asa cum iti doresti zi de zi.

eGenius

Modulul de e-Commerce eGenius este solutia adaptata afacerii tale, simplu de integrat cu cele mai utilizate shopping cart-uri si pregatita sa sustina cresterea sustenabila a acesteia.

Cu eGenius e mai simplu sa te bucuri de multe beneficii precum:

  • Integrare prin API sau plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri;
  • Suport dedicat pentru tine si afacerea ta pentru o integrare rapida si eficienta;
  • Siguranta in realizarea platilor prin tranzactii 3DSecure;
  • Posibilitatea de a verifica oricand doresti tranzactiile fara a ingreuna procesul de cumparare;
  • O platforma avansata de monitorizare, flexibila si intuitiva care poate genera rapoarte complexe si ofera integrare usoară cu solutii de contabilitate.
eGeniusWEB

Modulul de e-Commerce eGeniusWEB este soluția ideala pentru afaceri aflate la inceput de drum sau in plina dezvoltare. El este prevazut cu functionalitati inovatoare si te poate ajuta sa pui bazele unei cresteri stabile si durabile.  In plus, template-ul predefinit de site iti permite sa personalizezi lucrurile asa cum iti doresti.

Cu eGeniusWEB te bucuri de multe beneficii precum:

  • Posibilitatea de a verifica oricand doresti tranzactiile fara a ingreuna procesul de cumparare, inclusiv din aplicatia mobila dedicata.

  • Optiunea integrata de share pe platformele de socializare (Facebook, Twitter);

  • Un website integrat, care trebuie doar personalizat si actualizat cu produsele tale fara costuri de dezvoltare, simplu și rapid;

  • Integrare plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri;

  • Suportul dedicat din partea noastră pentru o integrare rapida si usoara;

  • Ai siguranta in realizarea platilor prin tranzactii 3DSecure;

  • Optiunea de emitere a facturilor electronice si transmiterea acestora pe e-mail.

Comisioane si reguli de acceptare la plata
  • Serviciul de acceptare la plata a cardurilor presupune plata, de catre Banca Acceptatoare, a unor comisioane catre Banca Emitenta a cardurilor. Acest comision se numeste comision interbancar;
  • Banca acceptatoare UniCredit Bank plateste pe langa comisionul de mai sus si alte comisioane catre schemele de carduri international Visa si Mastercard;
  • Aceste comisioane, precum si regulile de acceptare la plata a cardurilor, pot fi consultate pe urmatoarele site-uri:
    Mastercard   
    Visa

  • Pentru detalii suplimentare, respectiv taxe si comisioane, ne poti contacta direct la adresa cashmanagement@unicredit.ro sau prin intermediul Relationship Managerul companiei tale.

Semnele distinctive ale standardului 3D Secure sunt logo-urile:

Prin serviciul e-Commerce oferit de UniCredit Bank se pot efectua tranzactii cu carduri emise sub siglele: 

Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata online, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele e-Commerce va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

UniCredit Bank este furnizorul de servicii de acceptare la plata si in magazinele online create de catre Sellavi.

Sellavi este o platforma in care antreprenorii din orice domeniu isi pot crea magazine online pentru a-si duce afacerea la urmatorul nivel cu solutii usoare si convenabile, avand acum integrat si serviciul de acceptare la plata furnizat de catre UniCredit Bank.

Platforma Sellavi dispune de un software puternic, dotat cu instrumente moderne si eficiente de comert electronic, care ofera afacerii tale online cresterea si dezvoltarea cu succes.

De ce sa alegi Sellavi pentru configurarea magazinului tau online?

Plati online rapide si usoare

Conecteaza gratuit un terminal virtual pentru a primi in siguranta plati online, in timp real cu solutia de acceptare la plata a UniCredit Bank.

Livrare cu un singur click

Sellavi ofera servicii de livrare integrate si o optiune incorporata pentru adaugarea metodelor de livrare personalizate, accesibile cu un singur click din panoul personal de administrare.

Gazduire web si Securitate

Sellavi ofera servicii de livrare integrate si o optiune incorporata pentru adaugarea metodelor de livrare personalizate, accesibile cu un singur click din panoul personal de administrare.

Concentreaza-te pe vanzarile mobile

Gestioneaza-ti afacerea cu usurinta de pe mobil si ofera o experienta de cumparaturi mai buna cu un design care se adapteaza automat la dispozitivul utilizatorului.

Integrare completa

Ai instrumente incorporate pentru marketing, vanzari si managementul proceselor de afaceri, care ofera o lansare de succes pentru afacerea ta de comert electronic.

Suport tehnic 24/7

Echipa de specialisti Sellavi este pregatita sa te ajute cu orice intrebari si probleme prin chat, telefon sau e-mail. Sunt disponibile si articole utile.

Conecteaza-ti propriul domeniu

Cumpara un domeniu nou sau transfera unul existent rapid si usor prin platforma Sellavi.

SEO (Search Engine Optimization - optimizare pentru motoare de cautare)

Optimizare a rezultatelor generate de cautarile Google pentru magazinului tau online cu instrumente moderne SEO incorporate.

Descrierea procesului

1. Iti creezi magazinul online

2. Alegi designul si incarci produsele

3. Conectezi domeniul, platile online prin e-Commerce UniCredit Bank* si metodele de livrare

4. Incepi sa vinzi!


 

Cont curent

APLICA ACUM

*Pentru acceptarea platilor online prin e-Commerce UniCredit Bank, trebuie sa ai cont curent deschis la banca.
Daca doresti sa fii contactat, acceseaza buton - APLICA ACUM - si completeaza formularul.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo