Back to top

Mai rapid si mai mobil

cu semnatura digitala











 

Acum poti semna electronic documente in relatia cu UniCredit Bank fara sa te deplasezi la Banca

Semnatura electronica calificata are aceeasi valoare juridica cu semnatura olografa (scrisa de mana) si poate fi folosita dupa obtinerea unui certificat electronic calificat emis de prestator de servicii de incredere calificat.

Semnatura electronica calificata reprezinta o metoda alternativa digitala, moderna, de semnare, in baza unui certificat electronic calificat („certificat digital”), a documentelor in relatia cu noi si are aceeasi valoare juridica cu semnatura olografa (scrisa de mana).

 

UniCredit Bank accepta semnatura electronica calificata doar de la furnizorii ce se regasesc pe lista European Union Trusted List, pentru anumite produse si servicii. In cazul in care detineti un astfel de certificat, va rugam sa luati legatura cu Relationship Managerul dumneavoastra pentru a afla daca produsul/serviciul solicitat se incadreaza in lista de documente acceptate de catre Banca pentru a fi semnate cu semnatura electronica calificata.

Ce pasi trebuie sa parcurg pentru semnarea documentatiei contractuale?

 

  • primesti  documentele din partea bancii;    
  • parcurgi documentatia, verifici corectitudinea informatiilor din documentatie sau completezi informatiile solicitate de catre  banca, dupa caz;
  • semnezi electronic pachetul de documente si il transmiti prin intermediul mesageriei aplicatiei electronice Business NET sau prin e-mail, daca nu ai aplicatia Bussines Net, conform indicatiilor primite din partea Bancii;
  • primesti documentatia contractuala semnata electronic inclusiv de catre 2 reprezentanti ai Bancii, arhivata si parolata, la adresa de e-mail.

E BINE DE STIUT

 

  • Persoanele semnatare au obligativitatea de a verifica corectitudinea datelor din documentele primite spre semnare, iar daca exista erori, vor refuza semnarea, indicand  Bancii corectiile care trebuie efectuate.
  • In vederea deschiderii documentatiei semnata de toate partile trebuie ca atat semnatarii, cat si reprezentantul firmei sa aiba instalat un program de dezarhivare, iar pentru vizualizarea acesteia este necesar sa introduceti parola de deschidere documente primita prin SMS.

CARE SUNT BENEFICIILE PENTRU AFACEREA MEA?

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo