Back to top

Mobile Banking

Canale digitale

Care sunt pasii pentru activarea aplicatiei Mobile Banking?
Mi-am schimbat telefonul. Ce trebuie sa fac pentru reactivarea aplicatiei?
Cum se pot verifica, prin Mobile Banking, platile/tranzactiile efectuate?
Cum modific limita de tranzactionare pentru transferuri efectuate din Online Banking/Mobile Banking?
Aplicatia Mobile Banking se poate activa de pe orice telefon mobil ?
Unde imi pot vizualiza creditele in Mobile Banking ?
Cum rambursez cardul de credit in Mobile Banking?
Doresc sa transfer bani prin Mobile Banking, dar nu stiu pasii.
Am incercat sa-mi reactivez aplicatia, dar nu-mi merge link-ul primit prin mesajul SMS.
Cum activez notificarile push? Sunt comisionat pentru acest serviciu?
Pentru activarea Mobile Banking e nevoie de setari speciale pe telefonul meu?
Pot avea Mobile Banking – aplicatie pe telefon mobil fara sa am Online banking - internet banking?
Care este diferenta intre Mobile Token si Mobile Banking? De ce trebuie sa am 2 optiuni?
Cum fac diferenta intre codul de activare pentru Mobile Token si cel pentru Mobile Banking?
Cat costa Mobile Banking?
Cat de sigura este aplicatia Mobile Banking?
Am nevoie de o conexiune la internet pentru a utiliza Mobile Banking? Aplicatia imi consuma datele mobile?
Cum pot reactiva aplicatia, daca am blocat-o?
Am uitat codul PIN al aplicatiei; cum il pot reseta?
In cat timp primesc codurile de activare Mobile Banking si cat timp sunt valabile?
Ce se intampla daca introduc gresit codurile de activare Mobile Banking/Mobile Token?
In cat timp pot activa Mobile Banking de la deschiderea contului?
Daca sunt plecat din tara pot sa utilizez Mobile Banking?
Ce este un cod de plata?
Cum setez amprenta pentru logarea in Mobile Banking/Mobile Token?
Ce fac daca nu functioneaza logarea cu amprenta in Mobile Banking?
Cum procedez daca am sters din greseala aplicatia Mobile Banking de pe telefon?
Daca mi-am actualizat numarul de telefon in relatie cu banca, trebuie sa imi reinstalez aplicatia Mobile Banking?
Cum imi pot actualiza datele in Mobile Banking?
Cum procedez daca mi-am pierdut sau mi-a fost furat telefonul?
Pot primi alerte pentru iesiri/intrari in cont din aplicatia Mobile Banking?
Cum pot sa anulez o plata gresita in Mobile Banking? Este un termen limita in care trebuie sa anulez?
Cum fac un schimb valutar in Mobile Banking?
Cum fac o plata in valuta in Mobile Banking?
Cum fac o plata de utilitati in Mobile Banking?
Cum pot sa deschid un cont de economii in Mobile Banking?
Cum inchid un depozit la termen prin Mobile Banking?
Cum pot vizualiza in Mobile Banking toate produsele pe care le detin la UniCredit?
Cum pot trimite detaliile unei plati efectuata prin Mobile Banking?
Se poate activa Direct debit din Mobile Banking?
In aplicatia Mobile Banking pot vizualiza si operatiunile efectuate in Online Banking?
Pot sa setez sabloane in Mobile Banking? Cum?
Se pot utiliza in Mobile Banking sabloanele de plati deja setate in Online Banking?
Vreau sa renunt la Mobile Banking. Ce trebuie sa fac si cat ma costa?
Daca am un numar de telefon strain, pot sa imi activez si sa utilizez Mobile Banking?
Cum rambursezi un card de credit din aplicatia Mobile Banking?
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo