Back to top

Acceptare la plata a cardurilor prin POS si e-Commerce

Te ajutam cu o gama variata de solutii privind acceptarea la plata a cardurilor.

 

Cu aceste servicii, vei putea incasa contravaloarea produselor si serviciilor comercializate, prin plata cu cardul Visa si Mastercard.

Astfel, le oferi cumparatorilor un mijloc alternativ de plata, intr-o maniera sigura si comoda, construind o relatie pe termen lung cu acestia.

 

Acceptarea la plata a cardurilor reprezinta solutia completa si sigura de plata cu ajutorul cardului bancar, care contribuie la imbunatatirea activitatii desfasurate de tine.

Poti opta intre:

  • plata la POS cu card prezent - cea mai utilizata metoda de plata;
  • plata la POS neasistat cu card prezent – modalitate de plata specifica pentru parcari, curierat- dulapuri de colectare;
  • plata la POS fara card prezent - modalitate de plata specifica doar anumitor domenii de activitate (ex: agentie de turism, agentie de inchiriere masini sau hotel/pensiune);
  • integrare cu casa de marcat – daca exista solicitari speciale de integrare intre POS-urile bancii si casa de marcat, noi te putem asista in acest proces.

Alege cateva dintre functionalitatile aditionale potrivite afacerii tale:

Cash Back - Serviciul de eliberare numerar la POS

Acest serviciu permite clientilor retragerea de numerar la POS, in limita a 150 lei/ tranzactie, atunci cand acestia platesc cu un card Visa sau Mastercard cumparaturile facute in magazinul tau. Suma retrasa in numerar se debiteaza automat din contul detinatorului de card si se crediteaza fara comisioane suplimentare in contul companiei tale.

Acceptare tranzactii contactless

Prin noua tehnologie contactless (denumita PayPass la Mastercard sau PayWave la Visa), clientii pot efectua plati de mica valoare (valoare stabilita de organizatiile internationale de carduri Visa sau Mastercard; de exemplu sub 100 lei in Romania), fara PIN. Introducerea codului PIN va fi insa necesara dupa fiecare cumul de tranzactii contactless consecutive a caror valoare depaseste suma de 150 EUR sau echivalent. In calculul acestei limite nu vor intra tranzactiile contactless efectuate la un terminal neasistat din Spatiul Economic European cu scopul de a plati un bilet de transport sau o taxa de parcare, precum si cele efectuate la un POS/terminal cu functionalitate contactless din afara Spatiului Economic European;

Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata la POS, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele POS va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

Incasare in mai multe valute

Poti incasa contravaloarea produselelor si serviciilor oferite (ex: agentie de turism, agentie de inchiriere masini sau hotel/pensiune) in mai multe value (USD/EUR).

O afacere flexibila, capabila sa se adapteze realitatii activitatilor zilnice si clientilor sai la orice ora si in orice loc, are nevoie de o solutie de plata eficienta, accesibila si mai ales digitala. De aceea, pentru afacerea ta bazata pe mobilitate – curierat, taximetrie, food delivery, participare la targuri tematice etc. – am creat o solutie de acceptare a cardurilor rapida, comoda si de incredere: UniCredit SoftPOS.

Aplicatia UniCredit SoftPOS iti transforma dispozitivul Android in POS si astfel te ajuta sa accepti plati cu cardul oriunde te-ai afla, tranzactiile fiind securizate la aceleasi standarde ca in cazul unui POS standard.

 

Caracteristicile UniCredit SoftPOS:

  • Aplicatia mobila securizata instalata pe un dispozitiv cu sistem de operare Android (incepand cu versiunea 8.0) si cititor contactless (NFC), care poate fi descarcata gratuit din Google Play;
  • Aplicatia UniCredit SoftPOS va fi utilizata pentru citirea contactless a cardurilor Visa si Mastercard si permite introducerea PIN-ului in situatiile in care acesta este necesar;
  • Posesorul cardului poate primi chitanta pe e-mail sau scana codul QR disponibil in aplicatia comerciantului;
Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata la softPOS, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele softPOS va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

Bucura-te si tu de o solutie care ti se potriveste cu adevarat, indiferent daca afacerea ta are deja un website pe care inca il dezvolti sau un website complex cu ajutorul caruia te ocupi de volume mari.

TE BUCURI DE AVANTAJE LA NIVEL COMPETITIV PE O PIATA ONLINE AFLATA IN CONTINUA CRESTERE:

 

SIGURANTA

Integrare plati cu 3D Secure

VIZIBILITATE

in online si pe retele sociale

SIMPLITATE

integrare simpla cu plug and play si shopping cart-uri

 

RAPIDITATE

sistem avansat de verificare tranzactii

MOBILITATE

administrare si de pe mobil

INOVATIE

solutie modulara ce permite simplitate in integrare

 
eGenius

Modulul de e-Commerce eGenius este solutia adaptata afacerii tale, simplu de integrat cu cele mai utilizate shopping cart-uri si pregatita sa sustina cresterea sustenabila a acesteia.

Cu eGenius e mai simplu sa te bucuri de multe beneficii precum:

  • Integrare prin API - sau plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri;
  • Suport dedicat pentru tine și afacerea ta pentru o integrare rapida si eficienta;
  • Siguranta in realizarea platilor prin tranzactii 3DSecure;
  • Posibilitatea de a verifica oricand doresti tranzactiile fara a ingreuna procesul de cumparare;
  • O platforma avansata de monitorizare, flexibila si intuitiva care poate genera rapoarte complexe si ofera integrare usoară cu solutii de contabilitate.
eGeniusWEB

Modulul de e-Commerce eGeniusWEB este soluția ideala pentru afaceri aflate la inceput de drum sau in plina dezvoltare. El este prevazut cu functionalitati inovatoare si te poate ajuta sa pui bazele unei cresteri stabile si durabile.  In plus, template-ul predefinit de site iti permite sa personalizezi lucrurile asa cum iti doresti.

Cu eGeniusWEB te bucuri de multe beneficii precum:

  • Posibilitatea de a verifica oricand doresti tranzactiile fara a ingreuna procesul de cumparare, inclusiv din aplicatia mobila dedicata.
  • Optiunea integrata de share pe platformele de socializare (Facebook, Twitter);
  • Un website integrat, care trebuie doar personalizat si actualizat cu produsele tale fara costuri de dezvoltare, simplu și rapid;
  • Integrare plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri;
  • Suportul dedicat din partea noastră pentru o integrare rapida si usoara;
  • Ai siguranta in realizarea platilor prin tranzactii 3DSecure;
  • Optiunea de emitere a facturilor electronice si transmiterea acestora pe e-mail.
Comisioane si reguli de acceptare la plata
  • Serviciul de acceptare la plata a cardurilor presupune plata, de catre Banca Acceptatoare, a unor comisioane catre Banca Emitenta a cardurilor. Acest comision se numeste comision interbancar;
  • Banca acceptatoare UniCredit Bank plateste pe langa comisionul de mai sus si alte comisioane catre schemele de carduri international Visa si Mastercard;
  • Aceste comisioane, precum si regulile de acceptare la plata a cardurilor, pot fi consultate pe urmatoarele site-uri:
    Mastercard   
    Visa
  • Pentru detalii suplimentare, respectiv taxe si comisioane, ne poti contacta direct la adresa cashmanagement@unicredit.ro sau prin intermediul Relationship Managerul companiei tale.

Semnele distinctive ale standardului 3D Secure sunt logo-urile:

Prin serviciul e-Commerce oferit de UniCredit Bank se pot efectua tranzactii cu carduri emise sub siglele: 

Plata in rate

Pentru fiecare plata efectuata online, clientii pot plati in rate lunare egale fara dobanda, oferind astfel posesorului de card un motiv suplimentar pentru a face cumparaturi.

Integrarea Programului Plata in Rate pe terminalele e-Commerce va fi efectuata de catre Unicredit Bank, automat, de la distanta, fara costuri sau dezvoltari suplimentare din partea ta.

Beneficiu! Promovare marketing a parteneriatului pe site-ul dedicat al bancii: https://www.discountry.ro si campanii comune agreate punctual cu banca.

Important! Pentru a deveni partenerul nostru in Programul de Plata in Rate, este suficienta semnarea unui Act Aditional la Contractul de acceptare la plata.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo