Cont curent

Back to top

Cont curent

Daca doresti sa afli care este soldul contului tau si sa vezi cele mai recente incasari, ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • In aplicatia Mobile Banking - Sectiunea Conturi;
  • In platforma Online Banking (serviciu de tip Internet banking) accesezi meniul TRANZACTIONARE si vezi instant suma disponibila din contul tau;
  • Prin serviciul INFO SMS poti primi un mesaj de fiecare data cand iti este alimentat contul;
  • La orice ATM al bancii sau Euronet, unde selectezi optiunea INTEROGARE SOLD;
  • Prin apel telefonic, la robotul Ioana daca iti cunosti CNP-ul si ultimele 4 cifre de pe card;
  • Telefonic, 24/7, la numarul +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone);
  • In orice sucursala UniCredit, in baza actului de identitate.

In plus, in aplicatia Mobile Banking, meniul SETARI, ai posibiliteatea sa iti activezi notificarile push, pentru a fi informat cu privire la debitarile si creditarile contului tau.

IBAN-ul este codul unic, format din 24 de caractere de care ai nevoie in momentul in care o alta persoana doreste sa depuna bani in contul tau. Il poti obtine in calitate de titular/imputernicit pe cont prin urmatoarele modalitati:

  • In aplicatia Mobile Banking, sectiunea Conturi;
  • In aplicatia Online Banking (serviciu de tip Internet banking), daca selectezi contul curent pentru care doresti sa afli IBAN-ul;
  • In cea mai apropiata sucursala UniCredit, daca soliciti un extras de cont;
  • Telefonic, 24/7, la numarul +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone).

Extrasul de cont este un document care te ajuta sa ai evidenta tuturor operatiunilor efectuate intr-o perioada de timp si il poti obtine astfel:

  • Din aplicatia Online Banking (serviciu de tip Internet banking), urmand pasii: TRANZACTIONARE > LISTA CU TRANZACTII;

  • Solicitandu-l in orice sucursala UniCredit, daca te prezinti cu actul de identitate;

  • Prin e-mail, daca iti activezi aceasta optiune in orice sucursala UniCredit;

  • Prin posta, la adresa de corespondenta pe care ne-o comunici in orice sucursala UniCredit. Transmiterea extrasului prin posta se comisioneaza conform Anexei "Comisione si dobanzi Cont curent, Produse si Servicii atasate pentru Persoane fizice".

In cazul indisponibilizarii soldului conturilor tale dupa instituirea popririi, iti punem la dispozitie, in conditiile legii, sumele incasate cu titlu de salariu, pensie, diurna, pensie intretinere copil etc. („sume cuvenite”).

In acest scop, Banca te va informa cu privire la instituirea popririi si iti va deschide automat, fara niciun comision, un cont dedicat in Lei, in care iti va transfera exclusiv sumele care iti pot fi puse la dispozitie dupa instituirea popririi. Acest cont special este destinat exclusiv accesarii sumelor cuvenite dupa instituirea popririi si nu il vei putea utiliza in niciun alt mod, pentru a depune sau incasa sume de bani. Contul va fi inchis automat de catre Banca dupa ridicarea popririi si dupa expirarea termenului de 90 de zile calandaristice de la momentul in care s-a inregistrat ultima tranzactie pe cont.

Poti accesa sumele cuvenite astfel:

  • Efectuezi plati la comercianti prin intermediul cardului tau bancar, scop in care Banca va atasa in mod automat cardul de debit activ la acest cont;
  • Ii retragi in numerar prin intermediul cardului, direct de la ATM-urile UniCredit Bank sau ale altor banci;
  • Ii retragi in numerar direct de la ATM-urile UniCredit Bank prin intermediul unui cod generat automat de Banca, care iti va fi transmis prin SMS daca nu figurezi in baza noastra de date cu un card de debit activ;
  • Ii retragi in numerar la ghiseele UniCredit Bank.

Deschiderea unui cont curent in orice valuta este gratuita si se face pe baza actului de identitate, in oricare dintre sucursalele UniCredit Bank. In cazul in care detii deja un cont la UniCredit si doresti deschiderea unui cont suplimentar, ai la dispozitie si aplicatia Online Banking pentru a ne transmite cererea.

In cazul in care esti cetatean strain rezident in Romania este necesar sa prezinti in original unul dintre documentele de mai jos:

  • Permis de sedere permanenta
  • Permis de sedere temporara
  • Carte rezidenta permanenta
  • Carte rezidenta temporara
  • Certificat de inregistrare (document valabil pentru cetatenii Uniunii Europene) + pasaport sau alt document de identitate emis de statul membru de origine sau Cartea de rezident.

In cazul in care esti cetatean strain nerezident sunt necesare urmatoarele documente pentru deschiderea contului:

  • Pasaport + un document din care sa reiasa adresa de domiciliu sau
  • Carte de identitate emisa de tara de origine (document valabil pentru cetatenii Uniunii Europene).

 

Mai multe detalii despre contul curent care ti se potriveste si beneficiile incluse, poti afla de aici.

Daca alegi sa retragi bani de la ATM utilizand unul dintre cardurile de debit fizice emise de UniCredit Bank, suma maxima care poate fi retrasa dintr-o singura operatiune este de 4.000 Lei. In functie de tipul de card detinut, suma maxima care poate fi retrasa zilnic este:

  • Mastercard Standard– 4.000 Lei
  • Mastercard Gold – 8.000 Lei
  • Mastercard Platinum – 20.000 Lei

Limitele de mai sus pot fi modificate prin intermediul Mobile Banking sau prin apel la InfoCenter(*2020).

In cazul in care nu detii un card de debit fizic sau pur si simplu l-ai uitat acasa, ai posibilitatea de a retrage sume de la ATM-urile noastre folosind noua optiune din aplicatia Mobile Banking: mCash. Prin intermediul Mobile Banking poti genera coduri mCash care iti permit sa retragi Lei din contul curent de la ATM-urile UniCredit in limita a 2.000 Lei/tranzactie, maximum 4.000 Lei/zi.

Notificarea push este o alerta generata de aplicatia Mobile Banking si care poate fi vizualizata direct pe ecranul telefonului mobil. Aceasta notificare de tip push este gratuita.

Alerta SMS este un mesaj primit direct pe telefonul mobil, pentu operatiuni de plata/incasari, tranzactii cu cardul, expirare durata credit tip descoperit de cont, suma minima de plata carduri de credit, scadenta credite, sold conturi curente. Costul pentru acest serviciu este de 0,2 EUR/SMS.

Ai la dispozitie doua variante:

  • Mesaje gratuite de tip push notification din aplicatia Mobile Banking, pe care le primesti instant pentru tranzactiile efectuate din conturile curente sau de economii si pentru tranzactiile efectuate prin intermediul cardurilor tale UniCredit (debit, credit, Card Meniu), in situatia in care ai optiunea de Notificari push activata in aplicatie;
  • Mesajele alerta de tip INFO SMS, pentru care se plateste un comision de 0,2 EUR/SMS.

Notificarile push sunt alerte primite direct pe telefonul tau, generate prin intermediul aplicatiei Mobile Banking. Poti alege sa le activezi sau, dimpotriva, sa le opresti. Indiferent de preferinta ta, ele nu te costa nimic, doar te tin la curent cu informatii legate de tranzactii pe cont sau cu cardul, despre produse sau alte mesaje din partea bancii.

Activarea mesajelor push se face din Mobile Banking, meniul More/Mai multe -> Setari -> Notificari Push.

Poti deschide un numar nelimitat de conturi curente in monedele disponibile, insa, daca doresti mai multe conturi in aceeasi moneda, ai aceasta posibilitate daca te incadrezi intr-una dintre situatiile expuse mai jos:

  • soliciti deschiderea unui cont separat pentru care oferi drept de acces unui imputernicit;
  • soliciti evidentierea distincta a veniturilor din salarii;
  • soliciti deschiderea unui cont curent diferit de cel la care este atasat cardul de debit;
  • beneficiezi de o oferta/conventie salariala, incheiata intre banca si angajatorul tau, care include mai multe conturi curente in aceeasi moneda.

Daca alegi sa incasezi lunar min. 1.500 Lei sau detii minim 50.000 Lei (10.000 EUR) in conturile UniCredit Bank si faci minim o plata lunara prin intermediul cardului de debit la comercianti (POS sau E-commerce), beneficiezi de oferta Optim, prin care primesti urmatoarele produse si servicii cu 0 comision:

  • Cont curent in LEI - ZERO comision pentru administrarea contului;
  • Cont curent in EUR - Zero commision pentru admninistrarea contului;
  • Card de debit atasat contului curent - ZERO comision de furnizare (administrare) pentru un card de debit principal Mastercard Standard fizic si pana la 5 carduri Mastercard Standard virtuale; Comisionul aplicabil cardurilor de debit Mastercard Standard (atat pentru cardul virtual, cat si pentru primul card fizic solicitat) este 0 (zero) fara a fi necesara indeplinirea conditiilor de eligibilitate mentionate mai sus;
  • Retrageri de numerar - ZERO comision pentru retrageri nelimitate de numerar in LEI la ATM-urile bancii si Euronet din Romania si in valuta la ATM-urile din reteaua grupului UniCredit din strainatate prin intermediul cardului de debit fizic principal si/sau suplimentar inclus in oferta;
  • Retrageri de numerar  - ZERO comision pentru 4 retrageri/luna in Lei la ATM-urile altor banci din Romania si 4 retrageri/luna in valuta in reteaua altor banci din strainatate prin intermediul cardului de debit fizic principal si/sau suplimentar inclus in oferta. Incepand cu a 5-a tranzactie de retragere numerar realizata in cadrul aceleiasi luni, cu cardul de debit principal si/sau suplimentar inclus in oferta, se va aplica un comision de 1,5%, min. 5 Lei/tranzactie.
  • Transfer credit - ZERO comision pentru plati interbancare si intrabancare in LEI catre orice banca din Romania prin Mobile Banking si Online Banking (inclusiv prin ordine de plata programata);
  • Debitare directa interbancara - ZERO comision pentru plati prin serviciul de Debitare directa;
  • Incasari interbancare si plati interbancare prin Debitare directa in Lei

Poti asigura suma necesara in cont simpu si rapid prin:

- transfer din alta banca in contul curent deschis la UniCredit prin ordin de plata;

- transfer prin functionalitatea “Adauga Bani” disponibila in Mobile Banking. Prin aceasta functionalitate, cu un singur click, muti bani din contul altei banci in contul tau curent deschis in Lei la UniCredit, utilizand un card de debit/credit emis de cealalta banca;

Vezi aici beneficiile suplimentare pe care le poti accesa la UniCredit prin ofertele GeniusCont si conditiile de eligibilitate aferente fiecarei oferte in parte.

Pentru a primi alocatia in contul deschis la UniCredit este necesar sa te prezinti la Directia de Munca si Protectie Sociala cu extrasul de cont si actul de identitate, pentru a depune o cerere de virare a  alocatiei in contul specificat in extras.

Poti accesa  extrasul de cont direct din aplicatia Online Banking, meniul "\Tranzactionare\" - \"Detalii si servicii\" - \"Rapoartele mele\" - \"Extras de cont\" sau il poti solicita in orice sucursala UniCredit.

Da, reprezentantii legali ai minorilor pot solicita deschiderea de conturi curente in LEI, EUR si USD pe numele minorilor reprezentati. Deschiderea contului se poate face in oricare din sucursalele UniCredit Bank, in baza actului de identitate al minorului (Certificat de nastere pentru minorii care nu au implinit 14 ani sau Carte de identitate pentru minorii care au implinit 14 ani) si in baza actului de identitate al reprezentantului legal.

In cazul in care esti cetatean strain resident in Romania este necesar sa prezinti in original unul dintre documentele de mai jos:

  • Permis de sedere permanenta
  • Permis de sedere temporara
  • Carte rezidenta permanenta
  • Carte rezidenta temporara
  • Certificat de inregistrare (document valabil pentru cetatenii Uniunii Europene) + pasaport sau alt document de identitate emis de staul membru de origine sau Cartea de rezident.

In cazul in care esti cetatean strain nerezident sunt necesare urmatoarele documente pentru deschiderea contului:

  • Pasaport + un document din care sa reiasa adresa de domiciliu sau
  • Carte de identitate emisa de tara de origine (document valabil pentru cetatenii Uniunii Europene).
  • In cazul in care sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: (i) nu exista operatiuni pe conturile Clientului, inclusiv prin utilizarea cardului de debit, pentru o perioada de 6 luni consecutiv (cu exceptia taxelor si comisioanelor percepute de Banca si (ii) soldul cumulat al tuturor conturilor este zero sau mai mic de zero, Banca nu va mai percepe comisionul pentru administrarea lunara a contului/rilor, a cardului/ cardurilor de debit atasate, precum si comisionul pentru administrarea Online B@nking, pe perioada de inactivitate pe cont/conturi. Comisioanele vor avea valoarea 0 (zero) incepand cu luna urmatoare celei in care sunt indeplinite cumulativ cele doua conditii. Prevederile mentionate la punctele (i) si (ii) de mai sus nu se aplica in cazul in care exista in derulare contracte specifice incheiate de Client cu Banca sau cu alte entitati din Grupul UniCredit, dupa caz, pentru acordarea de facilitati de credit sau constituirea de depozite sau in cazul in care Clientul inregistreaza datorii rezultate din facilitati de credit contractate cu Banca sau cu alte entitati din Grupul UniCredit. Incepand cu luna din care, urmare a derularii unor operatiuni pe contul/rile Clientului, soldul contului devine pozitiv, comisionul pentru administrarea lunara a conturilor, comisionul pentru furnizarea (administrarea) cardului de debit si comisionul de administrare Online B@nking vor avea valoarea precizata in Anexa de comisioane.
  • De asemenea, banca poate sa suspende posibilitatea utilizarii conturilor sau poate sa inchida conturile oricand, fara notificare sau indeplinirea unei formalitati prealabile, in cazul in care soldul cumulativ al tuturor conturilor este zero sau mai mic decat zero si nu exista operatiuni pe conturi (cu exceptia taxelor, comisioanelor si dobanzilor percepute de banca) pe o perioada egala sau mai mare de 6 luni.
  • In cazul detinatorilor de Cont de plati cu servicii de baza, mentionam ca banca poate inchide contul in cazul in care clientul nu inregistreaza operatiuni de plata pe o perioada de peste 24 de luni consecutive, cu notificarea prealabila a acestuia conform reglementarilor legale.

Pentru a imputernici o persoana pe contul curent este necesar sa va prezentati impreuna in oricare dintre sucursalele UniCredit Bank, cu actele de identitate in original.

Imputernicitul este persoana fizica majora, desemnata de catre titular in relatia cu banca sa efectueze operatiuni in numele sau. Imputernicirea este valabila numai pe timpul vietii titularului si poate permite persoanei imputernicite sa efectueze operatiuni de plata pe conturile pe care acesta este imputernicit, precum si alte tipuri de operatiuni  (de ex. operatiuni de constituire, lichidare pe conturile de depozit). De asemenea, imputernicitul poate fi autorizat sa solicite si sa obtina extrase de cont si documente aferente operatiunilor efectuate de acesta, sa ridice in numele titularului orice card de debit emis de banca pe numele acestuia, precum si sa inchida conturile deschise pe numele titularului, numai in limitele stabilite de titular.

Daca alegi sa incasezi lunar un salariu de min. 1.500 Lei la UniCredit si faci lunar cel putin o plata prin intermediul cardului de debit la comercianti (POS sau E-commerce),  beneficiezi de Oferta OPTIM, prin care primesti urmatoarele produse si servicii cu 0 comision:

  • Cont curent in LEI - ZERO comision pentru administrarea contului;
  • Cont curent in EUR – Zero commision pentru admninistrarea contului;
  • Card de debit atasat contului curent - ZERO comision de furnizare (administrare) pentru un card de debit principal Mastercard Standard fizic si pana la 5 carduri Mastercard Standard virtuale. Comisionul aplicabil cardurilor de debit Mastercard Standard (atat pentru cardul virtual, cat si pentru primul card fizic solicitat) este 0 (zero) fara a fi necesara indeplinirea conditiilor de eligibilitate mentionate mai sus;
  • Retrageri de numerar - ZERO comision pentru retrageri nelimitate de numerar in LEI la ATM-urile bancii si Euronet din Romania si in valuta la ATM-urile din reteaua grupului UniCredit din strainatate prin intermediul cardului de debit fizic principal si/sau suplimentar inclus in oferta;
  • Retrageri de numerar  - ZERO comision pentru 4 retrageri/luna in Lei la ATM-urile altor banci din Romania si 4 retrageri/luna in valuta in reteaua altor banci din strainatate prin intermediul cardului de debit fizic principal si/sau suplimentar inclus in oferta. Incepand cu a 5-a tranzactie de retragere numerar realizata in cadrul aceleiasi luni, cu cardul de debit principal si/sau suplimentar inclus in oferta, se va aplica un comision de 1,5%, min. 5 Lei/tranzactie.
  • Transfer credit - ZERO comision pentru plati interbancare si intrabancare in LEI catre orice banca din Romania prin Mobile Banking si Online Banking (inclusiv prin ordine de plata programata);
  • Debitare directa interbancara - ZERO comision pentru plati prin serviciul de Debitare directa;
  • Incasari interbancare in Lei.

Vezi aici beneficiile suplimentare pe care le poti accesa la UniCredit prin ofertele de cont curent si conditiile de eligibilitate aferente fiecarei oferte in parte.

Pentru a inchide contul deschis la UniCredit este necesar sa completezi o cerere in orice sucursala UniCredit Bank sau poti sa ne transmiti o solicitare prin intermediul mesageriei Online Banking, mentionand numarul si moneda contului pe care doresti sa il inchizi.

Extrasul de cont transmis prin e-mail, generat in Online Banking sau solicitat la ghiseele bancii este gratuit. Extrasul de cont transmis prin posta are un cost de 10 Lei + TVA si se percepe lunar o singura data, indiferent de numarul de conturi pentru care se generează extrasul, in primele 5 zile lucratoare ale lunii urmatoare generarii acestuia.

  • Poti suna la Info Center (*2020), iar unul dintre colegii nostri te va ajuta sa activezi optiunea;
  • Din Online Banking, poti accesa meniul de Tranzactionare – Rapoartele mele – Metoda de primire a extrasului de cont. In plus, din Online Banking poti genera extrasul de cont pentru perioada dorita, incepand cu 01.01.2015;
  • Ne poti vizita in orice sucursala UniCredit Bank, iar colegii nostri din locatie te vor ajuta cu activarea optiunii.

Sumele disponibile in contul curent pot fi retrase prin urmatoarele metode:

Pentru retrageri in Lei:

·       Prin intermediul cardului de debit:

o   cu 0 comision pentru retrageri nelimitate la ATM-urile bancii si Euronet din Romania prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare Mastercard Gold, Mastercard Platinum sau prin ofertele tranzactionale de cont curent;

o  cu 0 comision pentru 4 retrageri/luna la ATM-urile altor banci din Romania prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare incluse in ofertele Young, Pensionar, Optim, Star, Star+. Incepand cu a 5-a tranzactie de retragere numerar realizata in cadrul aceleiasi luni, cu cardul de debit principal si/sau suplimentar inclus in oferta, se va aplica un comision de 1,5%, min. 5 Lei/tranzactie.

o  cu 0 comision pentru 4 retrageri/luna la ATM-urile altor banci din Romania prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare Mastercard Gold sau Mastercard Platinum incadrate in conditii Standard. Incepand cu a 5-a tranzactie de retragere numerar realizata in cadrul aceleiasi luni, cu cardul de debit principal si/sau suplimentar Mastercard Gold/Mastercard Platinum, se va aplica un comision de 1,5%, min. 5 Lei/tranzactie.

In cazul in care nu te incadrezi la una din ofertele tranzactionale de cont curent, vei plati comisionul aferent operatiunii si tipului de card detinut, conform Anexei “Comisioane si Dobanzi cont curent, produse&servicii atasate pentru Persoane Fizice”, disponibil aici.

In cazul in care nu detii un card Mastercard Gold, Visa Gold sau Mastercard Platinum sau nu te incadrezi la una din ofertele tranzactionale de cont curent, vei plati un comision de 1%, min 10 Lei pentru retrageri de numerar la ATM- urile UniCredit si Euronet, respectiv 1,5%, min. 10 Lei pentru retrageri de la ATM-urile altor banci din Romania

·       Prin intermediul optiunii mCash din Mobile Banking:

o   cu 0 comision la ATM-urile UniCredit. Trebuie doar sa te autentifici in aplicatia Mobile Banking, sa accesezi optiunea mCash, sa selectezi contul curent din care vrei sa retragi numerar in Lei, sa specifici suma dorita (multiplu de 10) si apoi sa autorizezi tranzactia. Aplicatia afiseaza codul generat atat in format QR (cod de bare matricial), ce poate fi scanat la terminalele de retragere numerar dotate cu cititor optic, cat si in format numeric, ce poate fi folosit la terminale care sunt dotate doar cu tastatura.

·       In sucursalele UniCredit care lucreaza cu numerar:

o   cu  2% comision din suma retrasa, aplicabil pentru sume < 500.000 Lei sau 3% comision din suma retrasa,  pentru sume ≥ 500.000 Lei.

Pentru retrageri in valuta:

·       Prin intermediul cardului de debit:

o   cu 0 comision pentru retrageri nelimitate la ATM-urile Grupului UniCredit din strainatate prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare Mastercard Gold, Mastercard Platinum sau prin ofertele tranzactionale de cont curent;

o  cu 0 comision pentru retrageri nelimitate la ATM-urile altor banci din strainatate prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare incluse in oferta Premium;

o cu 0 comision pentru 4 retrageri/luna la ATM-urile altor banci din strainatate prin intermediul cardurilor de debit fizice principale si/sau suplimentare in ofertele Young, Pensionar, Optim, Star, Star+. Incepand cu a 5-a tranzactie de retragere numerar realizata in cadrul aceleiasi luni, cu cardul de debit principal si/sau suplimentar inclus in oferta, se va aplica un comision de 1,5%, min. 5 Lei/tranzactie.

In cazul in care nu detii un card Mastercard Gold, Visa Gold sau Mastercard Platinum sau nu te incadrezi la una din ofertele tranzactionale de cont curent, vei plati un comision de 1%, min.10 Lei; 

o   cu 0 comision prin ofertele tranzactionale Star, Star+ si Premium pentru retrageri de numerar in Euro la ATM-urile UniCredit Bank din Romania, care au aceasta functionalitate. In cazul in care nu te incadrezi la una din ofertele tranzactionale Star, Star+ sau Premium, vei plati un comision standard de 1%.

·       In sucursalele UniCredit care lucreaza cu numerar:

o   cu 2% comision din suma retrasa, comision aplicabil pentru sume < 100.000 EUR/USD/GBP sau 3% comision din suma retrasa pentru sume ≥ 100.000 EUR/USD/GBP.

Poti revoca persoana imputernicita prezentandu-te in oricare dintre sucursalele UniCredit Bank.

De asemenea, in cazul in care doresti restrictionarea drepturilor de tranzactionare pe conturi sau de efectuare a altor operatiuni de catre imputernicitul desemnat in aplicatiile Online si Mobile Banking, ne poti transmite solicitarea apeland Info Center (*2020).

Poti activa un mandat de debitare directa pentru plata facturilor de utilitati prin intermediul Mobile si Online Banking, sau in oricare dintre sucursalele UniCredit Bank.

Ai la dispozitie mai multe optiuni, la alegere, pentru actualizarea datelor din actul de identitate:

1. Prin Online Banking – meniul „Tranzactionare”- Solicita servicii”- „Actualizeaza date personale”. Atentie, poza trebuie sa fie lizibila, color si in format JPEG, BMP sau PNG;

2. Prin Mobile Banking – meniul „More/Mai multe” -> „Actualizeaza CI”;

3. In sucursalele UniCredit Bank –te prezinti cu noul act de identitate in original.

Platile efectuate prin Online si Mobile Banking in conturile altei persoane, deschise la UniCredit Bank, nu sunt comisionate. Pentru alte tipuri de plati se percep comisioane de transfer credit conform contractului incheiat cu banca.

Da, se pot desemna 2 persoane imputenicite pe cont, acestea putand avea drepturi diferite in functie de alegerea ta.

Dobanda pentru sumele detinute in contul curent este in prezent zero, insa iti stam la dispozitie cu solutiile potrivite daca alegi sa enomisesti alegand unul din produsele noastre dedicate in acest scop. Afla mai multe detalii, inclusiv dobanda pe care o poti primi in functie de produsul ales, aici.

Poti inchide contul dupa ce vei acoperi integral sumele restante. Inchiderea de cont se poate solicita in orice sucursala UniCredit Bank sau transmitandu-ne o solicitare prin intermediul mesageriei Online Banking, mentionand numarul si moneda contului pe care doresti sa il inchizi.

De la momentul la care banca ia cunostinta despre decesul titularului contului, sumele aflate in conturile acestuia vor fi blocate si eliberate doar mostenitorilor sai in baza certificatului de mostenitor/a hotararii judecatoresti definitive, din care sa reiasa cotele cuvenite fiecarui mostenitor.

La UniCredit poti deschide conturi curente in LEI, EUR, USD si GBP.

Datele de contact se pot actualiza prin apel in Contact Center, sau, mai usor, prin aplicatia Mobile Banking, urmand pasii: selectezi meniul “Mai multe” – accesezi  “PROFILUL MEU” -> “NUMAR DE TELEFON/ADRESA DE EMAIL” – introduci noile date de contact si bifezi  acordul referitor la “Termeni si conditii” dupa care apesi butonul “CONTINUA” pentru a primi codul OTP necesar confirmarii datelor de contact nou introduse.

De asemenea, datele de contact se pot actualiza si in orice sucursala UniCredit.

Nu platesti comision pentru sume incasate din conturi deschise la UniCredit Bank, indiferent de valuta, sau pentru sume in valuta incasate din alte banci.

In cazul in care incasezi sume in Lei din alte banci si nu te incadrezi la una din ofertele de cont curent, vei plati un comision de 1 Leu/incasare.

Vezi aici beneficiile pe care le poti accesa la UniCredit prin ofertele de cont curent si conditiile de eligibilitate aferente fiecarei oferte in parte.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo

Gestionare optiuni de confidentialitate

Pentru a va oferi cele mai bune experiente, noi si partenerii nostri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca si/sau a accesa informatii despre dispozitivul folosit. Consimtamantul la utilizarea acestor tehnologii ne va permite noua si partenerilor nostri sa va procesam anumite date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-urile unice pe acest site. Neacordarea sau retragerea consimtamantului poate afecta negativ anumite caracteristici si functii.

Selectati una din optiunile de mai jos in functie de alegerile dumneavoastra. Va puteti actualiza alegerile in orice moment, facand clic pe pictograma "Actualizeaza optiunile de confidentialitate" din partea stanga jos a ecranului sau in meniul "Digital" > "Confidentialitate" din subsolul paginii.

Va folosim datele pentru reclame si continut personalizate, masuratori de reclame si de continut, informatii despre audienta si dezvoltare de produse in masura in care acceptati toate cookie-urile.

Reclamele si continutul pot fi personalizate pe baza unui profil. Pot fi adaugate mai multe date pentru a personaliza mai bine reclamele si continutul. Se poate masura performanta reclamelor si a continutului. Pot fi derivate informatii despre publicul care a vazut reclamele si continutul. Datele pot fi utilizate pentru a construi sau a imbunatati experienta utilizatorului, sistemele si software-ul.

Mai multe detalii despre Politica privind utilizarea Cookie-urilor.

Nota: Daca apasati tasta ESC sau butonul X vor fi utilizate doar cookie-urile necesare pentru functionarea site-ului.