Cardul de debit Mastercard Young este instrumentul optim de plata pentru copii cu varste intre 6 si 18 ani.
Citeste povesti ale Generatiei care schimba ritmul.
Oferta pe scurt
Cu Mastercard Young, copiii invata sa-si gestioneze singuri banii din contul curent alimentat de parinti si chiar sa faca mici economii;
Cardul se adreseaza copiilor cu varste intre 6 si 18 ani, iar contul la care este atasat cardul poate fi deschis in Lei, EUR si USD;
Cu cardul Mastercard Young aveti acces la Mobile si Online Banking (serviciu de tipul Internet banking) pentru a putea vizualiza oricand tranzactiile realizate. Cele doua aplicatii sunt disponibile atat pentru parinti cat si pentru copii. Pentru un plus de siguranta, parintii au drepturi aditionale privind diverse modificari pe care le pot face prin Online sau Mobile Banking, fata de copii. De exemplu, pot modifica limitele de tranzactionare sau pot efectua refuz la plata online;
Cumparaturi sigure! Cardul nu poate fi folosit pentru retragere de numerar, la ATM si nici pentru orice tip de cumparaturi nepotrivite pentru copii;
Te poti bucura de plati rapide pentru cumparaturi de pana la 100 lei in Romania sau pana la 50 euro (sau echivalent) in strainatate, pentru care nu mai este necesar sa introduci codul PIN;
Limita cardului privind valoarea cumparaturilor zilnice este de 200 lei/zi si poate fi modificata doar de catre parinti, prin Mobile sau Online Banking;
Costuri ZERO! Cardul este atasat contului curent GeniusCont Junior, cu zero costuri de furnizare (emitere si administrare) pentru contul in Lei;
Copilul poate economisi prin transfer direct intr-un cont de Economii Junior, pentru care primeste dobanda lunara avantajoasa.
Beneficiezi de livrarea gratuita a cardului, chiar la tine acasa! Ai nevoie doar de un numar de telefon mobil inregistrat intr-o retea de telefonie mobila din Romania si sa te asiguri ca adresa de livrare se afla in aria de acoperire teritoriala, pe care o poti verifica aici .
Servicii
Setarea codului PIN prin aplicatia de Mobile Banking, la orice ATM folosing codul de securitate primit prin SMS sau printr-un simplu apel telefonic la InfoCenter, urmarind instructiunile robotului telefonic;
Vizualizati oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la ATM-urile UniCredit Bank;
Depuneri de numerar la multifunctionalele de tip BNA ale Bancii;
Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
Prin Mobile Banking, blocarea sau deblocarea instant a cardului.
Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil. Pentru mai multe detalii, consulta lista de tarife si comisioane.
Cat ma costa
Detalii cu privire la costuri regasesti in Anexa de Taxe si Comisioane, disponibila aici.
Intrebari si Raspunsuri
Pot face plati in siguranta pe Internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank?
Poti face plati pe Internet in conditii de maxima siguranta cu toate cardurile de debit emise de UniCredit Bank, in urma inrolarii cardului in serviciul 3D Secure, in cazul in care site-ul comerciantului respectiv nu impune anumite restrictii.
Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe Internet?
Pentru efectuarea unei plati pe Internet sunt necesare urmatoarele date:
tip card;
nume (asa cum apare pe card);
numarul cardului (cele 4 grupuri a cate 4 cifre aflate pe card);
data expirarii cardului (se gaseste sub numarul cardului si este de forma ll/aa);
codul/numarul CVV (pentru Visa) / CVC (pentru Mastercard) (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
parola 3D Secure, in cazul in care ti se solicita.
Pot anula o plata cu cardul?
Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii.
Daca tranzactia s-a decontat (apare pe extrasul de cont), o poti contesta la banca, iar banca va incerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul bancii acestuia (operatiune numita „refuz de plata”).
Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce pot face daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?
Limitele de tranzactionare cu cardul sunt diferite in functie de tipul de card, precum si in functie de tipul tranzactiei;
Poti oricand sa maresti sau sa diminuezi limitele zilnice de tranzactionare din aplicatia Mobile Banking sau prin intermediul Online Banking (de tipul Internet banking) sau apeland serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau la *2020 (de pe mobil) solicitand modificarea lor, in functie de nevoile tale. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.
Cum procedez pentru blocarea cardului?
Blocarea cardului se poate face instant din aplicatia Mobile Banking sau sunand la serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau *2020 (de pe mobil), numar de telefon apelabil non-stop. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.
Cardul se reinnoieste automat?
In cazul cardurilor utilizate in mod frecvent, reinnoirea se face automat iar noul card este transmis in sucursala de care apartii cu aproximativ 30 de zile inainte de data expirarii (cardul expira la sfarsitul lunii inscrise pe el).
Cum anulez un card de debit?
In vederea anularii cardului atasat unui cont deschis la UniCredit Bank trebuie sa te adresezi sucursalei de care apartii. Sunt necesare prezenta titularului de cont si prezentarea actului de identitate.