Cardul de debit Mastercard Platinum cu tehnologia contactless va fi partenerul dumneavoastra în explorarea celor mai selecte magazine si destinatii din lume. Este cheia catre servicii si experiente de neuitat, catre locuri si branduri sinonime cu stilul si rafinamentul, în orice colt al lumii v-ati afla!
Beneficiezi de livrarea gratuita a cardului, chiar la tine acasa! Ai nevoie doar de un numar de telefon mobil inregistrat intr-o retea de telefonie mobila din Romania si sa te asiguri ca adresa de livrare se afla in aria de acoperire teritoriala, pe care o poti verifica aici .
Mai multe detalii regasiti aici.
Deces ca urmare a unei boli |
1.000 RON |
Deces ca urmare a unui accident |
200.000 RON |
Invaliditate de gradul I ca urmare a unui accident |
200.000 RON |
Intervenții chirurgicale ca urmare a unui accident |
5.000 RON |
Mai multe detalii regasiti aici.
Detalii cu privire la costuri regasesti in Anexa de Taxe si Comisioane, disponibila aici.
Pot face plati in siguranta pe Internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank?
Poti face plati pe Internet in conditii de maxima siguranta cu toate cardurile de debit emise de UniCredit Bank, in urma inrolarii cardului in serviciul 3D Secure, in cazul in care site-ul comerciantului respectiv nu impune anumite restrictii.
Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe Internet?
Pentru efectuarea unei plati pe Internet sunt necesare urmatoarele date:
Pot anula o plata cu cardul?
Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii.
Daca tranzactia s-a decontat (apare pe extrasul de cont), o poti contesta la banca, iar banca va incerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul bancii acestuia (operatiune numita „refuz de plata”).
Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce pot face daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?
Cum procedez pentru blocarea cardului?
Blocarea cardului se poate face instant din aplicatia Mobile Banking sau sunand la serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau *2020 (de pe mobil), numar de telefon apelabil non-stop. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.
Cardul se reinnoieste automat?
In cazul cardurilor utilizate in mod frecvent, reinnoirea se face automat iar noul card este transmis in sucursala de care apartii cu aproximativ 30 de zile inainte de data expirarii (cardul expira la sfarsitul lunii inscrise pe el).
Cum anulez un card de debit?
In vederea anularii cardului atasat unui cont deschis la UniCredit Bank trebuie sa te adresezi sucursalei de care apartii. Sunt necesare prezenta titularului de cont si prezentarea actului de identitate.