In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
Persoane fizice autorizate/ Intreprinderi individuale/ Intreprinderi familiale
Persoane fizice care desfasoara profesii liberale (avocati, notari, medici, traducatori autorizati, psihologi etc)
In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
Asociatiile si Fundatiile (ONG)
Asociatiile de proprietari
Asociatiile de locatari
In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
SAU
In masura in care documentele mentionate mai sus nu sunt suficiente pentru identificarea clientului, Banca isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare.
Deschiderea unui cont intr-o alta tara poate fi uneori o adevarata provocare. Insa, cu ajutorul managerului de relatii cu clientii din tara de origine, fiecare client al Grupului UniCredit poate beneficia de un proces transparent si cerinte clar definite.
Formularul de solicitare standardizat, in combinatie cu procesul de recomandare structurat, accelereaza semnificativ timpul pana la primirea noului numar de cont din strainatate. In special pentru clientii nerezidenti este important de mentionat ca acestia nu se deplaseaza fizic in tara de interes ci doar semneaza documentele necesare.
Ne poti trimite un email la smeinternationaldesk@unicredit.ro cu situatia ta si iti raspundem in cel mai scurt timp.