De fiecare data cand cumperi ceva, primesti inapoi pana la 2% din suma cheltuita, sub forma de puncte UniCredit, in limita a 200 lei/ciclu de tranzactionare pe care le poti ulterior transforma in bani pe card si utiliza pentru tranzactii viitoare (1 punct = 1 leu) sau poti solicita plata comisionului anual de administrare instrument de plata de 200 lei cu doar 180 de puncte.
PLATA IN RATE EGALE
Beneficiezi de 0% dobanda pentru rambursarea in pana la 3 rate a tranzactiilor de minim 300 de lei efectuate cu UniCreditCard Premium.
Setezi numarul de rate in care doresti sa rambursezi:
In plus, poti opta pentru rambursarea tranzactiilor de minim 300 de lei (individuale sau cumulate) efectuate cu UniCreditCard in pana la 36 de rate cu dobanda fixa redusa de la 26,99%/an la 16,99%/ an.
Setezi numarul de rate in care doresti sa rambursezi:
Consulta aici regulamentul promotiei , valabila pana la 30.06.2021.
TRANSFERURI BANCARE IN RATE
Accesezi bani de pe cardul UniCreditCard usor, alimentand cu pana la 40% din limita de credit orice cont curent din Romania, printr-un simplu apel la InfoCenter. Poti rambursa orice suma transferata:
Consulta aici regulamentul promotiei, valabila pana la 30.06.2021.
InfoCenter: *021 200 20 20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile Vodafone, Orange, Telekom Romania, RCS&RDS).
Puncte UniCredit - Card Premium
Din 1 aprilie 2020, primesti:
Programul Plata in Rate Egale
Programul de oferte Premium Mastercard
COMISION DE FURNIZARE CARD DE CREDIT-EMITERE INSTRUMENT DE PLATA | |
Card principal | 0 LEI |
COMISION ANUAL DE FURNIZARE CARD DE CREDIT-ADMINISTRARE INSTRUMENT DE PLATA | |
Card principal | 200 LEI/an (incepand cu primul an) |
Card suplimentar | 50 LEI/an |
COMISIOANE TRANZACTII | |
Comision utilizare ATM in reteaua UniCredit Bank S.A., a Grupului UniCredit din strainatate si Euronet din Romania | 2% |
Comision utilizare ATM in reteaua altor banci din Romania si din strainatate | 2% + 4 LEI |
Comision tranzactii Quasi-cash/Unique | 0 LEI |
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, distrus, demagnetizat) | 25 LEI |
Tranzactie cash back la POS | 1 LEU |
Comision interogare sold (la orice ATM) | 0,9 LEI |
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) / zi | 16000 LEI / 4000 EUR |
Limita de utilizare ATM / zi | 8000 LEI / 2000 EUR |
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet)/ ATM | 10 |
Prima asigurare credit utilizat | 0,5% din valoarea principalului utilizat |
RATA DOBANZII | |
Procentul anual al dobanzii aplicat la suma utilizata din Limita de Credit la comercianti | 24,99% |
Procentul anual al dobanzii aplicat la suma utilizata din Limita de Credit pentru retrageri la ATM | 26,99% |
Rata dobanzii penalizatoare | 27,99% |
FUNCTIONALITATI FARA COSTURI SUPLIMENTARE: | |
Livrarea cardului prin Curier/ Posta | |
Plata utilitatilor prin Serviciului de Asistenta Clienti | |
Eliberare mini-raport de activitate la ATM in retea UniCredit Bank | |
Eliberare raport lunar de activitate | |
Blocare/ Deblocare card (electronic, temporar) | |
Setare cod PIN/ Schimbare/regenerare cod PIN |
Exemplu reprezentativ:
Pentru un card de credit UniCreditCard Premium achizitionat cu o limita de credit de 5.367 Lei, perioada de creditare 3 ani (36 de luni) avand o dobanda anuala fixa de 26,99% pentru utilizare ATM si 24,99% pentru sumele utilizate la comercianti, suma lunara de plata este de 458,75 Lei, valoarea totala platibila 7.892,04 Lei, iar DAE este de 39,31%.
DAE este calculat conform prevederilor legale in vigoare si cuprinde dobanda anuala, comisionul anual de furnizare card de credit - administrare instrument de plata de 200 Lei si comisionul de utilizare ATM din reteaua altor banci din Romania si din strainatate de 2% + 4 Lei. Se considera ca valoarea liniei de credit se retrage integral, 40% in numerar la ATM si 60% prin plati la comercianti, la data accordarii si ca nu se efectueaza nicio retragere pe parcursul celor 36 de luni de rambursare.
Acest produs este oferit de UniCredit Consumer Financing IFN S.A. prin UniCredit Bank S.A., intermediar de credit cu titlu auxiliar exclusiv al creditelor oferite de UniCredit Consumer Financing IFN S.A. Decizia de creditare apartine exclusiv UniCredit Consumer Financing IFN S.A., Creditorul rezervandu-si dreptul de a solicita, dupa caz, orice documente necesare in analiza de creditare, conform normelor sale interne si reglementarilor legale in vigoare.
*Aplicabil pentru categoriile de persoane (cu titlu de exemplu: salariati) pentru care exista obligatii legale de declarare a veniturilor la autoritatile fiscale, in baza exprimarii acordului de consultare si prelucrare a infromatiilor din bazele de date ale Ministerului Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) Pentru celelalte categorii de venituri, este necesara prezentarea documentatiei de venit. Creditorul isi rezerva dreptul de a solicita, dupa caz, orice documente necesare, avand dreptul de a analiza si de a aproba sau respinge solicitarea de acordare a creditului de consum, in conformitate cu normele interne si reglementarile legale.
Ne rezervam dreptul de a solicita, dupa caz, orice alte documente, conform normelor interne de creditare.
Cum sa eviti comisioane suplimentare cand esti in strainatate
Recent, bancile acceptatoare ofera un serviciu optional de conversie valutara dinamica in LEI, prin care ti se sugereaza valuta de decontare in moneda nationala (LEI) atunci cand platesti la un POS din strainatate pentru cumparaturile facute, cand faci plati online pe unele website-uri straine sau atunci cand retragi numerar de la bancomat, in moneda tarii respective.
Acest serviciu este optional pentru client si, daca este acceptat, poate fi comisionat suplimentar de catre entitatea care il ofera, si nu de catre UniCredit Bank.
In cazul in care ti se ofera aceasta optiune, de exemplu, daca pe ecranul bancomatului este afisat in mod implicit acest mesaj (sau unul similar);
THIS ATM OFFERS CONVERSION TO YOUR HOME CURRENCY
alege
SA CONTINUI TRANZACTIA FARA ACEASTA CONVERSIE IN LEI (CONTINUE WITHOUT CONVERSION),
pentru a nu fi comisionat suplimentar.
Alege intotdeauna decontarea in moneda locala a tarii in care te afli, pentru ca astfel vei plati mai putin.
Ce este un Card?
E un instrument de plata cu o limita de credit atasata, acordata de Imprumutator, care poate fi folosita pentru plati la orice comerciant care are instalate dispozitive “POS”, plati online, retrageri la ATM, plata utilitati etc.
Am primit cardul de credit. Cum il pot folosi/activa?
In cazul in care nu ne-ai furnizat un numar de telefon mobil pentru a primi SMS sau nu mai ai la dispozitie SMS-ul transmis de UniCredit, apeleaza InfoCenter si activarea cardului se va realiza cu ajutorul unui operator.
Cum pot afla cat trebuie sa platesc?
Cat ar trebui sa platesc?
Cum pot plati cardul?
Cand trebuie sa rambursez cardul?
Cu UniCreditCard Principal & Premium ai posibilitatea sa alegi data de rambursare intre cele 2 date disponibile, 5 si 15 ale lunii in momentul in care aplici pentru cardul de credit. In cazul in care data pe care ai ales-o este o zi nelucratoare, data scadenta se va considera urmatoarea data lucratoare.
Ce trebuie sa fac daca imi pierd cardul sau este furat?
In cazul in care cardul iti este furat sau l-ai pierdut, te rugam sa suni imediat in Info Center la 021 200 20 20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile Vodafone, Orange, Telekom Romania, RDS). Imediat dupa ce ai raportat pierderea sau furtul cardului, acesta va fi blocat pentru a preveni utilizarea frauduloasa a acestuia. Nu uita ca cele mai multe incercari de utilizare frauduloasa a cardurilor au loc imediat dupa ce cardul a fost pierdut sau furat.
Pot obtine un card de credit suplimentar cu acces la limita de pe cardul de credit?
Poti acorda acces la limita de pe card printr-un card de credit suplimentar, tot ceea ce trebuie sa faci este sa completezi impreuna cu aplicantul suplimentar o solicitare in Sucursala, sa stabilesti procentul din limita de credit la care va avea acces cardul de credit suplimentar si sa furnizezi o copie CI a aplicantului suplimentar. Toate tranzactiile de pe cardul de credit suplimentar se pot vedea pe raportul de activitate al titularului.
Cine este responsabil de platile pentru cardul de credit suplimentar?
Atat Utilizatorul (detinatorul cardului primar), cat si detinatorul de card suplimentar au acces la limita de credit. Totusi, raportul de activitate este trimis Utilizatorului si este responsabilitatea lui/ei sa acopere sumele datorate.