Comunicate de presa 2018
12 Decembrie 2018
UniCredit Bank ofera credite cu garantie de 50% acordata de catre Fondul European de Investitii, prin care intreprinderile mici si mijlocii din Romania pot accesa o finantare fara alte garantii cu acoperire materiala si fara comision de garantie. Pe baza unui acord incheiat intre UniCredit si Fondul European pentru Investitii ca parte a programului Uniunii Europene pentru Competitivitatea Intreprinderilor Mici si Mijlocii (COSME, 2014 -2020), aceste finantari sunt astfel posibile prin garantia oferita de COSME si Fondul European pentru Investitii Strategice (EFSI) infiintat in cadrul Planului de investitii pentru Europa. Scopul EFSI este de a sprijini finantarea si implementarea investitiilor productive in Uniunea Europeana si de a asigura accesul sporit la finantare.
Programul COSME pune la dispozitia IMM un instrument financiar cu scopul de a diminua dificultatile intampinate de intreprinderi atunci cand acceseaza o finantare, ca parte a strategiei Europa 2020, ce are ca obiectiv sustinerea unei cresteri economice sustenabile, inteligente si durabile.
„Intreprinderile mici si mijlocii sunt un adevarat motor al economiei si au nevoie de sustinere pentru a se dezvolta. Accesarea cu usurinta a instrumentelor financiare este un factor critic in acest sens, care poate face diferenta intre stagnare si crestere. De aceea, prin creditele cu garantie de 50%, UniCredit isi doreste sa ajute antreprenorii sa investeasca in cresterea sustenabila a afacerii lor si in crearea de locuri de munca pe piata locala. Afacerile care vor accesa acest tip de credit se vor bucura de 0 comision de garantie si 0 garantii cu acoperire materiala”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv, Divizia Retail in cadrul UniCredit Bank.
Parteneriatul presupune emiterea de catre Fondul European de Investitii a garantiei COSME pentru UniCredit Bank, atasata creditelor pentru cheltuieli curente cu rambursari la termen. Acestea pot avea valori cuprinse intre 277.000 lei si 1.500.000 lei si sunt disponibile pentru solicitantii (companii mici si mijlocii cu o cifra de afaceri cuprinsa intre 200.000 euro si cinci milioane euro) care intrunesc conditiile de eligibilitate aferente.
****
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
05 Decembrie 2018
UniCredit Bank pune la dispozitia clientilor sai un nou set de functionalitati in aplicatia actualizata de Mobile Banking. Printre noile beneficii se numara introducerea platilor in valuta, utile pentru clientii care au credite in valuta, precum si extinderea notificarilor push pentru toate tranzactiile cu cardul, in mod gratuit.
„Aplicatia de Mobile Banking este un produs strategic in oferta noastra pentru persoane fizice, pe care o imbunatatim in mod constant pentru a fi cat mai aproape de nevoile reale ale clientilor nostri si a le oferi astfel solutii pentru lucrurile care conteaza pentru ei. Fie ca vorbim de interfete mai usor de utilizat, de oferte noi sau de optimizari de proces, investim permanent in aplicatia de Mobile Banking, in digitalizarea activitatii noastre si in inovatii care aduc valoare utilizatorilor, cu obiectivul de a deveni un jucator de top pe segmentul de retail”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank.
In plus, clientii vor putea genera dovezi de plata in format PDF si vor beneficia de optiunea de salvare automata a beneficiarilor catre care se fac plati.
Pe langa noile optiuni ale versiunii actualizate, clientii UniCredit Bank se pot bucura in continuare de celelalte beneficii ale aplicatiei Mobile Banking: zero cost de administrare, Happy Hour Exchange (schimb valutar la cursul publicat de BNR in fiecare zi lucratoare, intre 13:15 si 14:15, in limita a 1.000 euro / zi, pentru clientii cu cont curent GeniusCont*), dobanda avantajoasa de 3,5% pe an pentru depozite digitale, zero cost de transfer pentru tranzactiile in lei prin Mobile Banking, precum si trei lei lunar pentru minim trei facturi pe luna platite prin intermediul aplicatiei. Acestora li se adauga siguranta oferita de logarea cu cod PIN, amprenta sau Face ID, controlul permanent al conturilor prin acces rapid la toate operatiunile bancare si usurinta in utilizare prin design-ul atractiv si interfata de navigare intuitiva.
Mai multe informatii despre beneficiile aplicatiei de Mobile Banking UniCredit sunt disponibile la https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/digital/mobilebanking.html.
***
Nota: Facilitati oferite in cadrul ''Programul de Beneficii GeniusCont'' pe o perioada anuntata de Banca, conform conditiilor disponibile pe www.unicredit.ro, sectiunea Documente Utile.
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana simpla si de succes, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei sale de 26 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. UniCredit ofera clientilor sai atat expertiza locala cat si internationala, oferindu-le acces de neegalat la banci de top din cele 14 piete cheie ale sale prin intermediul retelei bancare europene: Italia, Germania, Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia si Turcia. Prin intermediul unei retele internationale de reprezentante si agentii, UniCredit deserveste clienti in alte 18 tari din intreaga lume.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
UniCredit CEE Lounge are placerea de a anunta 10 companii noi care se alatura astazi initiativei sale inovatoare. UniCredit CEE Lounge face parte din programul ELITE al London Stock Exchange Group si se concentreaza pe sprijinirea accelerarii ritmului de dezvoltare al companiilor cu potential.
Companiile nou incluse provin din patru tari din Europa Centrala si de Est (CEE) in care UniCredit isi desfasoara activitatea. Pana in prezent, UniCredit CEE Lounge a acceptat peste 50 de companii din 11 tari in cadrul retelei CEE a UniCredit.
UniCredit CEE Lounge isi propune sa sprijine companiile in ceea ce priveste dezvoltarea ulterioara, crescand gradul de constientizare al acestora cu privire la pietele de capital si la optiunile disponibile de finantare. De asemenea, programul le ofera companiilor posibilitatea de a relationa in mod direct cu investitorii relevanti. Companiile care s-au alaturat cohortei anterioare participa in momentul actual la pregatirea executiva.
Cea de-a opta cohorta a UniCredit CEE Lounge este formata din urmatoarele companii:
In plus, astazi, in cadrul unei ceremonii organizate la Londra, compania Inea din Slovenia, participanta intr-una dintre cohortele anterioare ale programului ELITE, a primit un certificat pentru a sarbatori sfarsitul celor doi ani de pregatire. Certificatul ELITE atesta capacitatea companiilor de a intra pe piete noi, de a se intalni cu investitori si de a explora diferitele optiuni de finantare disponibile.
„Sprijinul acordat segmentului de clienti reprezentat de intreprinderile mici si mijlocii, motorul cresterii economiei europene, reprezinta una dintre activitatile noastre de baza. Din acest motiv, sunt extrem de mandru de faptul ca, pentru al patrulea an la rand, le oferim clientilor nostri IMM toate beneficiile care pot fi oferite odata cu participarea in cadrul programului ELITE: posibilitatea de a avea o legatura directa catre pietele de capital, de a beneficia de o evaluare a afacerii de catre experti, de a descoperi noi domenii de dezvoltare si de a se bucura de oportunitatea crearii de parteneriate, printre multe altele. Aceasta initiativa reprezinta o oportunitate nemaipomenita pentru noi, deoarece ne permite sa aflam mai multe despre segmentul intreprinderilor mici si mijlocii si sa ne adaptam modul in care ne desfasuram activitatea in raport cu intreprinderile mici si mijlocii, pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora. Acest lucru ne permite sa ne intarim rolul de partener si consilier veritabil pentru acest segment de clienti”, a declarat Andrea Diamanti, Director UniCredit Corporate si Investment Banking si Private Banking in Europa Centrala si de Est.
Luca Peyrano, CEO ELITE: „Sunt mandru sa prezint cel mai recent grup international de companii din Europa si sa celebram impreuna un moment foarte important pentru ELITE, atingerea numarului de 1000 de companii in comunitatea dinamica ELITE. In doar sase ani, ELITE a devenit un program global, care acopera mai mult de 30 de tari, sustinand cresterea si internationalizarea IMM din intreaga lume. ELITE continua sa inoveze si sa sustina creatorii de locuri de munca si inovatorii de astazi si de maine. Impreuna cu partenerii nostri, ne angajam sa sustinem cele mai ambitioase companii, oferindu-le posibilitatea sa creasca”.
De la lansarea sa in 2012, programul ELITE a sustinut peste 1000 de companii la nivel international. Serviciile ELITE sunt concepute pentru a raspunde nevoilor individuale ale fiecarei companii selectate pentru UniCredit CEE Lounge, UniCredit contribuind la modulele de instruire si indrumare, oferind, in acelasi timp, acces la propriile servicii de sprijin adaptate pentru intreprinderile mici si mijlocii. Programul ELITE ajuta companiile cu o dezvoltare rapida sa cunoasca diferitele optiuni de finantare disponibile pentru acestea si sa fie pregatite corespunzator pentru a se intalni cu potentialii investitori. Mai multe informatii in acest sens sunt disponibile pe https://www.elite-growth.com/.
Milano/Londra, 22 noiembrie 2018
***
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
19 noiembrie 2018
Daniela Bodirca, in prezent Chief Risk Officer si Vicepresedinte executiv al UniCredit Bank, va prelua pozitia de CEO al UniCredit Leasing incepand cu data de 1 ianuarie 2019.
Cu o experienta de 20 de ani in domeniul bancar, Daniela Bodirca face parte din echipa UniCredit Bank din 2008. In cei 10 ani de activitate ca Chief Risk Officer si membru in Directoratul UniCredit Bank, a coordonat cu succes Divizia de Administrare a Riscurilor precum si procesul de implementare a strategiei si politicilor de risc in randul entitatilor Grupului prezente in Romania.
“Sunt onorata de noul mandat care mi-a fost incredintat si astept cu mult entuziasm sa ma alatur echipei UniCredit Leasing pentru ca, impreuna, sa contribuim la dezvoltarea continua a companiei. Ii multumesc lui Mircea, cu care am colaborat excelent de-a lungul timpului, pentru activitatea solida si consolidarea pozitiei de lider a UniCredit Leasing pe piata leasingului din Romania”, a declarat Daniela Bodirca.
Mircea Cotiga, actualul CEO al UniCredit Leasing Romania, isi va incheia mandatul la data de 31 decembrie 2018. Dupa aproape zece ani de activitate in cadrul UniCredit, Mircea a decis sa isi continue cariera in afara Grupului.
Rolul de Chief Risk Officer in cadrul UniCredit Bank va fi preluat de Andrei Bratu ulterior datei de 1 ianuarie 2019 si dupa finalizarea procesului de aprobare prealabila de catre Banca Nationala a Romaniei. Andrei Bratu, in prezent directorul Directiei Mid-Corporate din cadrul Diviziei Corporate & Investment Banking, face parte din echipa UniCredit Bank de 15 ani. Pe parcursul carierei sale in UniCredit Bank, Andrei Bratu a ocupat diverse roluri de conducere in Divizia Corporate & Investment Banking, pe segmentul de produse si management al clientilor, precum si in Divizia de Administrare a Riscurilor.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
Vineri, 16 noiembrie 2018, incepand cu ora 9.00 si pana la ora 17:00, UniCredit deruleaza o campanie unica de Black Friday, disponibila exclusiv online*. Campania include o oferta tranzactionala de cont curent si servicii atasate pentru primii 1.000 de clienti noi care se inscriu pe www.unicredit.ro in conditiile prevazute de regulamentul campaniei.
„Deoarece suntem banca pentru lucrurile care conteaza, de Black Friday vrem sa fim alaturi de consumatorii de servicii bancare cu prima oferta tranzactionala din piata fara costuri, pe viata: primele 1.000 de persoane fizice care se inscriu pe www.unicredit.ro, pentru a deveni clienti noi UniCredit, se vor putea bucura, printre altele, pe toata durata vietii, de comisioane zero pentru retrageri in lei, EUR si USD la ATM-ul oricarei banci din lume si la retrageri in lei, EUR si USD la orice sucursala UniCredit de pe teritoriul Romaniei precum si pentru toate platile pe care le vor efectua in lei, EUR sau USD. Ne dorim sa intelegem in permanenta nevoile si dorintele clientilor nostri, sa oferim solutii, iar acesta consideram ca este unul dintre momentele in care ne bucuram ca reusim sa cream acele experiente unice si relevante pentru ei”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank.
Operatiunile pe care primii 1.000 de clienti noi (consumatori care nu au si nu au avut un cont curent UniCredit inainte de 16.11.2018) le vor putea efectua cu costuri zero, pe toata durata derularii relatiei contractuale cu UniCredit Bank, sunt urmatoarele: administrare lunara cont curent in lei, EUR, USD; administrare lunara card de debit Visa Classic; incasari in cont; plati electronice si plati la ghiseu efectuate in lei (inclusiv comision Transfond/BNR) si in valuta; retragere numerar in lei, EUR, USD la ghiseele bancii; retragere numerar si interogare sold la orice bancomat din lume prin intermediul cardului de debit Visa Classic; activare si administrare Online Banking si Mobile Banking; Info SMS; Direct Debit.
In plus fata de oferta de cont curent, clientii noi sau existenti pot beneficia si de oferta pentru produsele de creditare oferite in Romania de Grupul UniCredit. Astfel, primele 200 de persoane fizice care se inscriu pe www.unicredit.ro sau pe www.ucfin.ro, in conditiile prevazute de regulamentul campaniei, vor avea la dispozitie o oferta de dobanda fixa de 11% la Creditele de Realizari Personale in lei fara ipoteca, indiferent de suma finantata. De asemenea, primii 500 de clienti care aplica pe www.unicredit.ro sau pe www.ucfin.ro, in conditiile prevazute de regulamentul campaniei, pentru un card de credit UniCreditCard Premium sau Principal, beneficiaza de un discount de pana la 100% la comisionul anual de administrare a instrumentului de plata. Pe langa perioade de gratie generoase, cardurile de credit UniCreditCard vin cu beneficii precum cash back din tranzactii (sub forma de puncte UniCredit, 1punct =1 leu), si rate cu sau fara dobanda oriunde in lume*.
**********************************************************************************************************************
*Mai multe detalii sunt disponibile pe www.unicredit.ro si www.ucfin.ro si in Regulamentele aferente Programelor de Loialitate si Plata in Rate Egale.
****
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro , 0723.653.072
UniCredit Bank si Allianz-Tiriac au semnat un parteneriat strategic care vizeaza distributia de asigurari de viata si asigurari generale. In baza acestui parteneriat, cele doua companii isi reafirma abordarea concentrata pe client, asigurându-se ca acesta beneficiaza de un pachet complet de servicii financiare si de asigurare.
Clientii persoane fizice ai UniCredit Bank vor putea achizitiona, prin intermediul bancii, asigurari de locuinta, de sanatate si alte tipuri de asigurari generale, precum si asigurari de viata de tip exclusiv protectie sau protectie si investitie oferite de catre Allianz-Tiriac Asigurari.
Virgil Soncutean, CEO Allianz-Tiriac Asigurari: “Ma bucur sa anunt semnarea acordului de colaborare local cu UniCredit Bank. Este un parteneriat strategic intre doua companii puternice din domeniul financiar atat la nivel local, cat si international, capabile sa ofere expertiza precum si un plus de valoare clientilor nostri. Asigurarile pe care Allianz-Tiriac le pune la dispozitie clientilor UniCredit Bank sunt de natura sa rezolve diferite dificultati financiare generate de evenimente nedorite pe care acestia le pot intampina oricand, pe parcursul valabilitatii contractelor. De la riscuri catastrofice, accidente sau avarii casnice, furturi prin efractie, invaliditati sau interventii chirurgicale ale persoanei care contracteaza creditul, toate acestea reprezinta evenimente in viata oamenilor care dezechilibreaza bugetul familial. Allianz-Tiriac este alaturi de clientii UniCredit Bank, protejandu-le lucrurile care conteaza si oferind un motiv in plus de liniste si de confort financiar pentru ei si cei dragi.”
Allianz-Tiriac devine astfel asiguratorul care ofera produse de asigurare clientilor UniCredit Bank in sistem „one stop shop”, prin intermediul retelei extinse de sucursale a bancii. Noile produse de asigurare vin in completarea produselor bancare oferite de UniCredit Bank si pot fi accesate de clienti usor si rapid.
„Primera”, produsul dedicat asigurarii locuintei, completeaza achizitia creditelor ipotecare, pentru a economisi timp si energie la asigurarea imobilului adus in garantie. „Primera” acopera riscurile din categoria FLEXA (incendiu, trasnet, explozie, caderea aparatelor de zbor si a vehiculelor spatiale), calamitati naturale si inundatii provocate de apa de conducta si include clauza „72 de ore” care reprezinta un ajutor real in rezolvarea rapida a evenimentului, in momentul producerii riscului asigurat.
Asigurarea de viata „GeniusProtect” se adreseaza tuturor clientilor de cont curent in lei, din oferta GeniusCont si nu numai. GeniusProtect ofera sustinere financiara persoanei asigurate si familiei pentru situatiile neprevazute de accident, oriunde in lume, cu consecinte precum: interventii chirurgicale, invaliditate totala permanenta sau decesul persoanei asigurate.
Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank: “Suntem incantati sa dezvoltam impreuna cu Allianz-Tiriac Asigurari pachete complete de protectie financiara. Prin noile produse de asigurare, „Primera” si „GeniusProtect”, UniCredit Bank vine in intampinarea nevoilor clientilor sai, pornind de la lucrurile care conteaza cu adevarat: viata, familia si locuinta. Intr-o piata orientata mai mult spre produse de asigurare de credite, noi vrem sa dezvoltam, alaturi de partenerii pe termen lung, Allianz-Tiriac, o oferta competitiva si diversificata de produse de asigurari, bine ancorata in realitatea de zi cu zi, simplu de accesat de catre clienti prin orice canal de vanzare al bancii.“
Implementarea in Romania a acestui acord se bazeaza pe parteneriatul cadru dintre UniCredit si Grupul Allianz la nivelul Europei Centrale si de Est, care, asa cum a fost anuntat la inceputul lunii iunie, va combina puternica retea regionala a UniCredit cu expertiza Grupului Allianz.
UniCredit Bank, in parteneriat cu Allianz Tiriac Asigurari, isi propune sa ofere beneficii reale clientilor persoane fizice, dandu-le posibilitatea sa isi imbunatateasca viata, asigurandu-le ceea ce conteaza cu adevarat.
Bucuresti, 29 octombrie 2018
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Despre Allianz-Tiriac Asigurari
Ca parte a Grupului Allianz, ce deserveste 86 de milioane de clienti in peste 70 de tari, Allianz-Tiriac este in piata locala din Romania de peste 24 de ani, respectandu-si de fiecare data angajamentele fata de clienti. Responsabilitatea, cooperarea, integritatea si increderea sunt valorile esentiale ale companiei. Clientii Allianz-Tiriac - persoane fizice si companii - au la dispozitie o gama diversificata de produse si servicii de asigurare. Astazi, portofoliul de asigurari al Allianz-Tiriac are o structura completa, incluzand toate tipurile de produse de protectie si planificare financiara din gama asigurarilor generale, asigurarilor de viata si sanatate. In functie de preferinte, clientii pot accesa produsele si serviciile Allianz-Tiriac atat online, prin aplicatia Allianz-Tiriac Mobile, cat si prin reteaua nationala de parteneri de distributie.
Pentru informatii suplimentare va rugam contactati:
Departamentul Comunicare Allianz-Tiriac Asigurari
Iulia Pamfile, 0767307921
iulia.pamfile@allianztiriac.ro
contact.presa@allianztiriac.ro
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro
0723.653.072
08 Octombrie 2018
UniCredit isi propune drept tinta atingerea unui procent de 20 la suta femei in posturi de conducere pana in 2022
UniCredit a anuntat ca tinta la nivel de Grup atingerea unui procent de 20 la suta femei1 in posturi de conducere pana in 2022, parte din Planul de actiune al Bancii privind diversitatea si ca urmare a angajamentelor sale asumate odata cu aderarea la Carta privind Femeile in Finante in iulie 2018. De asemenea, Banca va numi un membru al conducerii executive ca persoana responsabila si raspunzatoare pentru echilibrul de gen si aspectele legate de incluziune in Grup.
Jean Pierre Mustier, CEO al UniCredit, a comentat: „Diversitatea este un factor crucial pentru asigurarea inovarii si rezultatelor sustenabile. UniCredit, in calitate de banca pan-europeana, beneficiaza de forta sa de munca diversificata si suntem pe deplin dedicati crearii unui mediu de lucru pozitiv, in care toate talentele, abilitatile si experienta sunt puse in valoare, diferite puncte de vedere putand fi astfel exprimate in mod deschis. Acest aspect este esential pentru atingerea obiectivului nostru de a deveni unul dintre cei mai buni angajatori din sectorul financiar european. Echilibrul de gen este o parte importanta a acestui aspect si mai avem mult de lucru in acest domeniu. Luam masuri decisive pentru imbunatatirea continua a diversitatii si a echilibrului de gen la toate nivelurile Grupului, iar tinta de 20% pana in 2022 este un exemplu clar in acest sens”.
Vor fi stabilite tinte specifice legate de echilibrul de gen pentru selectarea conducerii superioare, incluzand tinte referitoare la diferenta de salarizare intre barbati si femei/echilibrul de gen si la initiativele privind diversitatea de gen la un nivel mai general. De asemenea, au fost stabilite tinte suplimentare, atat la nivel de Grup cat si la nivel local, cum ar fi: cresterea numarului de femei in cadrul procesului de promovare pentru rolurile de lider, monitorizarea listei scurte de distributie si asigurarea de sanse egale pentru femei in cadrul procesului de recrutare.
Progresul asociat cu tintele referitoare la diversitate si incluziune este monitorizat prin Tabloul de bord privind echilibrul de gen si publicat extern in Raportul integrat anual la nivel de Grup. Tinta de 20 la suta la nivel de Grup va face parte din Planul de actiune al Bancii privind diversitatea lansat in 2017, cu accent pe dezvoltarea si sustinerea diversitatii la toate nivelurile prin initiative specifice legate de: recrutare si talent; dezvoltare profesionala; remunerare; echilibrul munca-viata personala; informare si educatie. In 2018, a fost infiintata o Comisie pentru Diversitate si Incluziune pentru a monitoriza progresul acestor initiative. Pentru mai multe informatii despre initiativele UniCredit referitoare la diversitate si Incluziune, va rugam sa accesati: http://www.unicreditgroup.eu/diversity&inclusion.
Nota:
1 Plus sau minus 1 la suta
Despre Carta privind Femeile in Finante
Carta reprezinta un angajament prin care Trezoreria Regatului Unit (HM Treasury) si firmele semnatare colaboreaza in vederea construirii unei industrii mai echilibrate si mai echitabile. Firmele care semneaza aceasta Carta se angajeaza sa fie cele mai bune din sectorul lor. Carta solicita companiilor sa se angajeze sa sustina promovarea femeilor in posturi de varf in sectorul serviciilor financiare, recunoaste diversitatea sectorului si faptul ca firmele au puncte de pornire diferite in ceea ce priveste echilibrul de gen si cere companiilor sa raporteze public progresul realizat in aceasta directie in conformitate cu tintele lor interne pentru sprijinirea transparentei si a raspunderii necesare pentru a determina schimbarea.
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Pentru informatii suplimentare:
Relatii Media UniCredit:
Tel + 39 02 88623569
email : mediarelations@unicredit.eu
02 Octombrie 2018
UniCredit castiga 23 de premii in cadrul „Euromoney Cash Management Survey 2018”
UniCredit a fost desemnat de catre Euromoney Cash Management Survey 2018 drept furnizorul preferat de servicii de cash management al companiilor internationale cu operatiuni in Europa Centrala si de Est (CEE), precum si pentru serviciile oferite clientilor si institutiilor non-financiare.
Acestei distinctii i se adauga titlul de „Best Cash Management Bank” pentru operatiunile din Austria, Bosnia si Hertegovina, Croatia si Turcia.
In plus, UniCredit a primit premiul pentru „Best Service Management” pentru activitatea globala la nivelul CEE; in America de Nord, pentru Institutii financiare; in Austria, Bosnia si Hertegovina, Romania si regiunea CEE - pentru Institutii non-financiare. In regiunea CEE, UniCredit a ocupat locul I in cadrul „Best Service Management”, la categorii precum „Business Functions”, „Financial facilities”, „Personnel and Tech Provisions”. Pentru cea din urma, UniCredit a fost evidentiata ca furnizor de top in Europa de Vest.
„Rezultatele si recunoasterea oferite de acest sondaj prestigios confirma faptul ca UniCredit are un portofoliu puternic de produse. Suntem onorati de recunoasterea primita din partea institutiilor financiare si non-financiare si ne mentinem angajamentul de a ne imbunatati constant oferta si de a creste satisfactia clientilor nostri”, a declarat Andrea Diamanti, Head of CEE CIB in cadrul UniCredit.
“Este o noua distinctie onoranta pentru noi, care reconfirma pozitionarea UniCredit Bank ca partener preferat in piata de servicii bancare de Cash Management. Aprecierea clientilor nostri este un element fundamental in evaluarea portofoliului de produse si a eficientei cu care am reusit sa ne adaptam nevoilor dinamice ale pietei, prin optimizarea si digitalizarea proceselor interne si prin adoptarea dezideratului de a fi banca lucrurilor care conteaza pentru clienti. Ridicam stacheta si mai sus, avem multe dezvoltari noi in curs de implementare, in special in aria digitala. UniCredit Bank investeste constant in inovare si in oameni, iar aceasta strategie este cea castigatoare”, a declarat Gabriel Jeflea, Global Transactional Banking Director in cadrul UniCredit Bank.
Considerat un sondaj global de referinta si cel mai cuprinzator ghid al industriei de profil, Euromoney Cash Management 2018 este al saptesprezecelea sondaj anual privind principalii furnizori de produse si servicii de cash management din lume.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, care ofera o retea unica vest-, central- si est-europeana bazei sale de 26 de milioane de clienti. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Services.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072 / www.unicredit.ro
17 Septembrie 2018
Prima sucursala UniCredit Bank creata impreuna cu clientii pentru clienti
UniCredit Bank inaugureaza un nou format de sucursala pentru clientii sai, in cadrul Charles de Gaulle Plaza (Piata Charles de Gaulle nr. 15) din Bucuresti. Noua sucursala este primul spatiu de acest tip, transformat pornind de la opiniile oferite de clienti si cuprinde multiple imbunatatiri in privinta serviciilor oferite clientilor.
Printre imbunatatirile aduse se numara consultanta personalizata oferita inca de la intrare pentru orientarea catre punctele de interes, optimizarea fluxului de clienti prin sisteme automatizate cat si crearea unor spatii dedicate de discutie one-to-one, cu solutii mobile de banking.
„Prin lansarea acestui model de sucursala, lansam si un nou model de implicare a clientilor in transformarea bancii. Am inteles de la clienti ca, pe de o parte, se asteapta la solutii moderne pentru interactiunea digitala cu banca, prin Mobile Banking avansat, iar, pe de alta parte, pentru acele momente in care vin in sucursala, clientii isi doresc o experienta cat mai placuta, rapida si ghidata personal indiferent de produsele sau serviciile pe care le folosesc. Pentru noi, acest lucru inseamna procese simplificate, operatiuni mai rapide, dar si specialisti bine pregatiti prezenti in toate etapele unei vizite in sucursala UniCredit. Vom continua acest proces de remodelare cu alte sucursale din Bucuresti si din tara, mentinand in acelasi timp servicii importante pentru clientii nostri, asa cum sunt cele de casierie”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank.
Pentru o eficientizare cat mai buna a timpului petrecut in sucursala Charles de Gaulle, clientii pot alege, inca de la intrare, sa apeleze la un consultant pentru directionare catre ghiseul potrivit si/sau sa utilizeze sistemul automatizat de „queuing” (sistem digital de tichete de ordine). De asemenea, in spatiile special amenajate sunt disponibile tablete cu acces la internet, pe care clientii le pot folosi in scop personal in timpul de asteptare. O alta noutate este reprezentata de sistemul de feedback digital, direct corelat cu serviciile accesate, pentru a putea monitoriza in timp real nivelul de satisfactie al clientilor. Pentru a asigura un nivel inalt de calitate al noilor servicii, angajatii din sucursala au participat la diverse programe de pregatire, cu scopul de a imbunatati competentele detinute si de a asigura un nivel ridicat de specializare al intregului personal.
Initiativa transformarii sucursalei Charles de Gaulle a inceput in februarie 2018, ca parte integranta a strategiei UniCredit de a oferi solutii personalizate, care sa le usureze clientilor viata si sa faciliteze interactiunea cu banca. In acest context, banca a organizat un eveniment pentru a implica direct clientii sai in conturarea unui nou model de sucursala. Concluziile principale au stat la baza procesului de remodelare a sucursalei Charles de Gaulle si vor fi aplicate si altor sucursale mari UniCredit Bank din Bucuresti si din tara.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 26 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro
0723.653.072
06 august 2018
UniCredit Bank ofera o dobanda de 3,5% pe an pentru depozitele noi in lei la sase luni, daca acestea sunt constituite prin mijloace digitale
Din dorinta de a oferi produse si servicii competitive in piata si care sa conteze cu adevarat pentru clientii sai, UniCredit Bank desfasoara pana pe 28 septembrie 2018 o campanie prin care remunereaza depozitele in lei constituite pe sase luni, exclusiv prin mijloace digitale, cu 3,5% pe an, o dobanda foarte atractiva pentru produsele din aceasta categorie. Concret, in cadrul acestei campanii, clientii persoane fizice pot beneficia de dobanda de 3,5% pe an pentru orice depozit nou la UniCredit Bank cu o suma minima de 10.000 de lei si constituit exclusiv utilizand aplicatiile de Online Banking sau Mobile Banking. Dobanda de 3,5% pe an se acorda pentru maxim 1.000.000 lei per client.
Aceasta noua lansare vine in contextul strategiei de digitalizare urmate de UniCredit Bank, in care utilizarea aplicatiilor de Mobile Banking si Online Banking aduce clientilor numeroase extra-beneficii. Printre acestea se numara accesul la Happy Hour Exchange Rate (o ora pe zi, in care pot face o operatiune online de schimb valutar la cursul publicat de BNR, in limita a 1.000 euro/zi), bani inapoi pentru plata facturilor (3 lei/luna in cont pentru minim trei facturi de utilitati platite lunar) sau dobanda dedicata pentru depozitele constituite prin aceste aplicatii.
“Dezvoltam constant produse si servicii competitive pentru a ne ajuta clientii sa aiba acces la lucrurile care conteaza cu adevarat pentru ei. In acest context, venim acum cu o oferta dedicata in particular, dar nu exclusiv, segmentului de clienti Upgrade, un segment tot mai important si in Romania. Recompensam, prin aceasta oferta, depozitele noi constituite si, totodata, ne reconfirmam directia strategica asumata in sensul digitalizarii activitatii noastre, incurajand o data in plus clientii sa foloseasca aplicatiile de Online si Mobile Banking ale bancii, pentru a obtine extra-beneficii importante pentru ei”, a declarat Septimiu Postelnicu, Vicepresedinte Executiv, Divizia Retail in cadrul UniCredit Bank.
Alaturi de clientii Upgrade, respectiv cei care indeplinesc cumulativ conditiile de a incasa lunar in contul curent suma minima de 5.000 de lei / echivalentul in valuta sau care au economii si investitii de cel putin 200.000 de lei / echivalentul in valuta, si totodata de a accesa lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank, la oferta curenta au acces toti clientii care detin cel putin un cont curent si un cont de depozit, ambele in lei la UniCredit Bank.
****
Despre UniCredit
UniCredit este o simpla Banca Comerciala Pan-Europeana de succes, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 26 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. UniCredit ofera clientilor sai atat expertiza locala cat si internationala, furnizandu-le un acces inegalabil la banci de top din cele 14 piete cheie ale sale prin intermediul retelei bancare europene: Italia, Germania, Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia si Turcia. Prin intermediul unei retele internationale de reprezentante si agentii, UniCredit deserveste clienti in alte 18 tari din intreaga lume.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro, 0723.653.072
11 iulie 2018
UniCredit semneaza Carta Femei in Finante, angajandu-se in directia asigurarii diversitatii de gen in serviciile financiare
UniCredit a anuntat faptul ca Banca a semnat Carta privind femeile in finante, angajandu-se sa ofere intregul sprijin pentru a contribui la imbunatatirea diversitatii de gen in sectorul serviciilor financiare din Marea Britanie si din intreaga lume. Implicarea in aceasta initiativa este parte a Planului de actiune privind diversitatea stabilit la nivelul Grupului UniCredit care urmeaza unei serii de actiuni decisive intreprinse deja de Banca in vederea realizarii unei distributii de gen mai echilibrate la toate nivelurile. UniCredit lucreaza in prezent la definirea tintelor interne specifice privind echilibrul de gen ca parte a aderarii la Carta, tinte care vor fi confirmate in septembrie 2018.
Jean Pierre Mustier, CEO al UniCredit, a comentat: „Diversitatea si echilibrul de gen sunt prioritati pentru UniCredit si ne mandrim cu forta noastra de munca deja diversificata. Actionam pentru a ne asigura ca mediul nostru de lucru este construit pe respect si pe invatare continua in conformitate cu cultura noastra One Bank, One UniCredit si aspiram sa devenim unul dintre cei mai buni angajatori din sectorul financiar european. Pentru a ne atinge obiectivul, recunoastem ca o investitie permanenta in imbunatatirea continua a diversitatii si a echilibrului de gen este o necesitate”.
UniCredit a lansat in 2017 Planul sau de actiune privind diversitatea la nivel de Grup, plan care se axeaza pe dezvoltarea si sustinerea diversitatii la toate nivelurile prin initiative specifice referitoare la: recrutare, dezvoltare profesionala, remuneratie, echilibru intre viata profesionala si viata personala, informare si educare. UniCredit s-a angajat in vederea obtinerii unei diversitati mai mari a fortei sale de munca precum si a unui echilibru de gen mai bun incepand din 2008, cand banca a semnat Declaratia comuna privind oportunitatile egale si nediscriminarea. In 2011, UniCredit a lansat Programul sau privind echilibrul de gen, iar in 2013 Banca a implementat o Politica privind egalitatea la nivel global precum si un proces de monitorizare care a inclus un Tablou de bord pentru echilibrul de gen.
In anul 2015, Banca a aderat la Club 30%1 si a semnat Principiile privind acordarea de autoritate femeilor pentru a-si reinnoi angajamentul privind realizarea unei distributii mai echilibrate in functie de gen la toate nivelurile Grupului si pentru promovarea talentelor feminine. In noiembrie 2017, UniCredit a semnat o noua declaratie comuna cu Comitetul European de Intreprindere cu privire la Echilibrul dintre viata profesionala si viata personala, reiterand importanta respectului fata de personalul nostru.
Pentru a avea o evidenta a progresului realizat, UniCredit monitorizeaza in prezent reprezentarea femeilor in forta de munca a Bancii in contextul ierarhiei organizationale de doua ori pe an la nivel de Grup prin intermediul Tabloului de bord privind echilibrul de gen. Mai mult, detaliile privind structura fortei de munca a UniCredit sunt publicate o data pe an in Raportul Integrat al Grupului.
Despre Carta Femei in finante
Carta reprezinta un angajament prin care Trezoreria Regatului Unit (HM Treasury) si firmele semnatare colaboreaza in vederea construirii unei industrii mai echilibrate si mai echitabile. Firmele care semneaza aceasta Carta se angajeaza sa fie cele mai bune din sectorul lor. Carta solicita companiilor sa se angajeze sa sustina promovarea femeilor in posturi de varf in sectorul serviciilor financiare, recunoaste diversitatea sectorului si faptul ca firmele au puncte de pornire diferite in ceea ce priveste echilibrul de gen si cere companiilor sa raporteze public progresul realizat in aceasta directie in conformitate cu tintele lor interne pentru sprijinirea transparentei si a raspunderii necesare pentru a determina schimbarea.
1Club 30% este o initiativa din UK lansata in 2010 cu obiectivul de a avea minim 30% femei in conducerea FTSE 100.
Despre UniCredit
UniCredit este o simpla Banca Comerciala Pan-Europeana de succes, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 26 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. UniCredit ofera clientilor sai atat expertiza locala cat si internationala, furnizandu-le un acces inegalabil la banci de top din cele 14 piete cheie ale sale prin intermediul retelei bancare europene: Italia, Germania, Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia si Turcia. Prin intermediul unei retele internationale de reprezentante si agentii, UniCredit deserveste clienti in alte 18 tari din intreaga lume.
UniCredit Relatii Mass Media:
Tel + 39 02 88623569
email: mediarelations@unicredit.eu
19 iunie 2018
Comision de subscriere zero pentru fondurile de investitii internationale denominate in euro si dolari administrate de Amundi si distribuite prin intermediul UniCredit Bank
UniCredit Bank anunta eliminarea comisionului de subscriere perceput in momentul realizarii unei investitii prin intermediul bancii in fondurile de investitii internationale denominate in euro si dolari administrate de catre Amundi, cel mai mare administrator de investitii din Europa, si pozitionat intre primii 10 din lume1.
Eliminarea comisionului de subscriere este aplicabila pentru toate investitiile in fondurile mutuale in valutele euro si dolari efectuate pana la data de 31 decembrie 2018, in conformitate cu anexa de "Comisioane aferente investitiei in fonduri mutuale Amundi" disponibila pe unicredit.ro. Actuala oferta permite inclusiv clientilor UniCredit Bank care detin un Plan de Investitii RITM in acest tip de fonduri sa isi rezilieze actualul plan si sa contracteze unul nou, beneficiind astfel de comisionul zero de subscriere.
“Pentru noi sunt importante lucrurile care conteaza pentru clientii nostri si, in acest context, eliminarea comisionului de subscriere reprezinta o modalitate in plus prin care vrem sa le facilitam accesul la investitii si mai multa mobilitate pentru portofoliul lor la un cost cat mai redus. De aceea, pana la finalul anului, inclusiv clientii nostri actuali pot beneficia de aceasta oferta, reziliindu-si actualul plan de investitii si contractand unul nou”, a declarat Septimiu Postelnicu, Seful Diviziei de Retail in cadrul UniCredit Bank.
UniCredit Bank pune la dispozitia clientilor sai o gama variata de fonduri de investitii, care ofera posibilitatea de a investi in instrumente financiare cu expunere locala si internationala, prin urmatoarele modalitati:
• subscriere individuala – investitii disponibile oricand pentru sume de minim 500 de lei sau 200 euro sau dolari;
• plan de Investitii RITM – permite investirea in mod regulat a unei mici parti din bugetul lunar, suma minima necesara pentru planul de subscriere periodica fiind 50 lei sau 20 euro/dolari;
• investitie DUET – aceasta varianta combina o investitie in fonduri mutuale si un depozit la termen; suma minima este de 5.000 lei/euro/dolari, distribuita astfel: 50% din suma investita in unitati de fond si 50% din suma economisita in depozit la termen.
Informatii si documente detaliate privind fondurile de investitii distribuite de UniCredit Bank si administrate de Amundi Asset Management S.A.I. S.A. si Amundi Asset Management S.A. (Luxemburg) sunt disponibile in sucursalele bancii, la sediul societatii de administrare si pe www.amundi.ro, si pe amundi.com.
1 Sursa IPE " Top 400 asset managers " publicat in iunie 2017 si bazat pe activele administrate la sfarsitul lunii decembrie 2016
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank SA este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro
0723.653.072
13 iunie 2018
Clientii1 UniCredit pot apela acum la un nou serviciu oferit de banca - UniCredit Upgrade, prin intermediul caruia le este oferit suport sporit in gestionarea resurselor financiare.
Lansarea Upgrade vine in contextul angajamentului UniCredit Bank de a le oferi clientilor sai solutii bancare personalizate, adaptate stilului lor de viata si care le pot usura viata si interactiunea cu banca.
„Prin serviciul Upgrade, UniCredit isi pastreaza promisiunea de a fi banca pentru lucrurile care conteaza. Fie ca vorbim despre investitii, economii sau operatiuni bancare simplificate, Upgrade le ofera clientilor nostri beneficii cu o valoare tangibila, prin care sa poata profita de orice oportunitate financiara. Ne bucuram sa lansam un serviciu de banking la un alt nivel si ii invitam pe clientii nostri sa se alature comunitatii Upgrade”, a declarat Septimiu Postelnicu, director executiv al diviziei de retail UniCredit Bank.
Clientii din comunitatea UniCredit pot beneficia de suport pentru proiectele lor financiare prin avantaje precum: intalniri periodice cu un expert UniCredit in economii si investitii, care le poate oferi informatii valoroase despre piata bancara; o linie dedicata in InfoCenter UniCredit, de unde pot afla orice informatie legata de serviciile bancare; oferta tranzactionala completa de cont curent „GeniusCont” si cardul de credit UniCredit Premium, ambele cu avantaje de tranzactionare dedicate. Mai mult, clientii vor afla cum isi pot gestiona economiile cu ajutorul produselor bancare UniCredit din newsletter-ul lunar Upgrade si vor beneficia de sesiuni de coaching despre modificarile legislative si fiscale din ultimul timp.
1Serviciul Upgrade poate fi accesat de clientii care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii: incaseaza lunar in contul curent suma minima de 5.000 de lei / echivalentul in valuta sau care au economii si investitii de cel putin 200.000 de lei / echivalentul in valuta, si care acceseaza lunar serviciile de Mobile Banking, Online Banking sau Info SMS oferite de UniCredit Bank.
Mai multe informatii despre beneficiile Upgrade sunt disponibile pe website-ul bancii.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro/ 0723.653.072
12 iunie 2018
UniCredit Consumer Financing si Altex prelungesc cu trei ani parteneriatul strategic prin care UniCredit Consumer Financing acorda finantare in magazinele Altex si Media Galaxy din toata tara. Solutia de creditare se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa achizitioneze usor si rapid echipamente, accesorii sau alte tipuri de produse din magazinele selectate.
Decizia de a continua vine in urma succesului inregistrat de aceasta initiativa inca de la lansarea sa, in iulie 2015, colaborarea excelenta dintre UniCredit Consumer Financing si Altex aducand avantaje sporite pentru clientii comuni, care au apreciat solutiile de finantare a cumparaturilor oferite in cadrul parteneriatului si, totodata, o crestere a business-ului pentru ambele companii.
„Prin extinderea acestui parteneriat, UniCredit Consumer Financing continua sa isi sustina clientii sa ajunga mai aproape de lucrurile care conteaza pentru ei, acolo unde acestia au nevoie. Fie ca vorbim despre dotarea locuintei cu cele mai noi electrocasnice sau de un cadou pentru cei dragi, cu ajutorul creditarii instant in magazinele Altex si Media Galaxy clientii nostri se pot bucura de cumparaturi mai rapide, mai usoare, in baza unei documentatii simplificate”, a declarat Borislav Guenov, Presedintele Directoratului UniCredit Consumer Financing.
„Ne dorim sa oferim clientilor nostri servicii de calitate, sa le asiguram cea mai buna experienta la cumparaturi si sa le facem viata cat mai usoara, iar extinderea parteneriatului strategic cu UniCredit Consumer Financing prin care clientii beneficiaza de creditare la punctul de vanzare vine sa sublinieze acest obiectiv. Suntem bucurosi ca in urma acestui parteneriat putem oferi clientilor Altex o solutie de finantare rapida, cu un timp mediu de raspuns de 20 de minute, accesibila unei categorii vaste de clienti, simplu de obtinut si avantajoasa din punct de vedere financiar, avand in vedere desele promotii de rate fara dobanda. Si nu vrem ca toate aceste facilitati pentru client sa se opreasca aici”, a declarat Ionut Barsan, director operatiuni Credex Finantari, parte a grupului Altex.
Parteneriatul ofera numeroase beneficii clientilor, care, in baza unei documentatii simplificate, pot sa aplice pentru finantarea produselor la Biroul de Rate din magazinul dorit. Oferta de creditare UniCredit Consumer Financing din magazinele Altex si Media Galaxy se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 18 si 75 de ani (varsta pana la care creditul trebuie rambursat in intregime). Nu in ultimul rand, clientii beneficiaza de avantaje precum: dobanda anuala fixa pe toata durata creditului, perioada de creditare de la 6 pana la 60 de luni, 0 lei comision de analiza dosar, imprumuturi de la 300 la 30.000 de lei.
Parteneriatul se circumscrie angajamentului asumat de UniCredit de a veni in intampinarea clientilor cu solutii financiare pentru lucrurile care conteaza si de a oferi produse si servicii care fac o diferenta reala in vietile oamenilor, fie ca sunt persoane individuale, familii, intreprinderi mici si mijlocii sau companii mari.
Nota: Creditarea se realizeaza luandu-se in considerare mai multe surse de venit: venituri din salarii, venituri obtinute de navigatori, drepturi de autor, chirii, dividende, venituri din activitati liberale, pensii, diurna, rente viagere, contracte de management sau administrare, venituri obtinute in baza unui contract de mandat.
Exemplu reprezentativ: Pentru o valoare totala a creditului de 10.000 lei pe 60 de luni, rata anuala a dobanzii (fixa) 35%, comision de analiza dosar 0 lei, comision lunar de administrare credit 5 lei, valoarea ratei lunare (pentru rate egale) 359,9 lei, valoarea totala platibila 21.594 lei, DAE 42,3%. In calculul ratei lunare nu s-a inclus asigurarea optionala de viata.
***
Despre UniCredit Consumer Financing
UniCredit Consumer Financing IFN SA este parte a grupului UniCredit Bank din Romania si si-a inceput activitatea in 2008. Specializata in finantarea persoanelor fizice, institutia financiara ofera credite de nevoi personale fara ipoteca si carduri de credit prin reteaua de sucursale a UniCredit Bank, prin reteaua UniCredit Consumer Financing si prin reteaua de parteneri comerciali, precum si credite auto.
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank SA este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Despre Altex
ALTEX Romania este liderul pietei romanesti de retail, cu produse electrocasnice, electronice, IT, comunicatii si multimedia. Prin reteaua nationala de 116 de magazine aflate in cele mai importante orase din tara si magazinele online www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro, ALTEX Romania ofera clientilor o gama variata de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preturi, sustinute de solutii optime de finantare. In fiecare zi, cei peste 4.000 de angajati ai grupului de companii sunt dedicati livrarii de solutii tehnologice de ultima generatie, care faciliteaza accesul consumatorilor la informatie, divertisment si comunicare.
Despre Credex
Credex Finantari SRL este o companie parte a grupului Altex, liderul pietei de retail electro-IT din Romania si a fost infiintata in anul 2005. Credex are ca activitate principala intermedierea de credite de consum in reteaua de magazine Altex si Media Galaxy din toata tara, asigurand servicii de calitate si oferind o experienta placuta si usoara clientilor Altex si Media Galaxy care iti achizitioneaza produse in rate.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro
0723.653.072
08 Iunie 2018
Astazi incepe Festivalul International de Teatru de la Sibiu, cea mai importanta si ampla manifestare dedicata artelor spectacolului, iar UniCredit Bank anunta cu mandrie continuarea parteneriatului cu acest important eveniment.
Pentru zece zile, orasul Sibiu va fi, din nou, cucerit de fantezie si talent, creativitate si veselie, cu artisti din 73 de tari prezenti in fata publicului in tot atatea locatii si 525 de evenimente propuse spre delectarea publicului. Aceasta editie aniversara sta sub semnul pasiunii, o emotie pe care o cunoastem bine – UniCredit Bank este banca mintilor creative si sustinem, cu pasiune: cultura, artele si industriile creative.
”Am inceput aceasta colaborare cu FITS acum 15 ani, suntem, probabil, printre cei mai consecventi parteneri ai Festivalului, dar demersul nostru nu este dedicat exclusiv acestui grandios eveniment care dureaza zece zile, ci si comunitatii, prin sustinerea unui spatiu-punct nodal pentru ceea ce inseamna excelenta, dezvoltare si educatie in zona artistica. Tocmai de aceea, incepand cu acest an, am alaturat numele nostru acestui spatiu - Fabrica de Cultura UniCredit - ca o asumare si totodata, o promisiune de implicare pe termen lung. Acest pas reprezinta reafirmarea angajamentului pe care ni l-am luat fata de sustinerea segmentului creativ si cultural romanesc. Vreau sa multumesc acestei minunate comunitati pentru caldura cu care ne primeste” – Anca Ungureanu, Identity & Communication Director, UniCredit Bank.
Fabrica de Cultura UniCredit a pornit cu un singur spatiu de joc – Sala Faust – acum patru ani. A urmat Sala Lulu si in acest an, odata cu premiera unui nou spectacol marca TNRS in regia lui Silviu Purcarete, este inaugurata si a treia sala, ”Eugenio Barba”. La acestea se adauga si spatiul exterior, amenajat special pentru spectacolul Metamorfoze. Proiectul, insa, este mult mai ambitios, pe termen lung partenerii acestui spatiu – TNRS & FITS, Constructii SA, UniCredit Bank – isi propun sa-l transforme intr-un centru de excelenta in artele spectacolului, la nivel mondial, cu sali de studiu si documentare, arhiva, dar si spatii de recuperare fizica.
Tot ca parte a acestui parteneriat, UniCredit Bank a dezvoltat si a imbunatatit, pentru al doilea an consecutiv, aplicatia FITS, ce poate fi descarcata atat din GooglePlay, pentru Android, cat si din AppleStore, pentru IOS. In 2018, aplicatia FITS are mai multe informatii despre toate evenimentele din Festival, atat in romana cat si in engleza, iar utilizatorii au si posibilitatea de a-si personaliza programul pentru cele zece zile.
De asemenea, UniCredit Bank a realizat, ca in fiecare an, programul tiparit al Festivalului, cu detalii editoriale si recomandari, intr-un tiraj de sapte mii de exemplare ce vor fi distribuite gratuit publicului din Sibiu.
Festivalul International de Teatru de la Sibiu este o sarbatoare, dar si un prilej pentru UniCredit Bank de a sprijini, inca o data, industria artelor creative.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
UniCredit anunta ca a semnat doua acorduri exclusive de parteneriat strategic cu Allianz si Generali ("Partenerii") pentru distribuirea produselor de asigurari pentru persoane fizice si IMM-uri din Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Serbia, Slovacia si Slovenia.
Parteneriatele pe termen lung, care combina reteaua puternica de afaceri a UniCredit in regiune cu expertiza profunda in materie de asigurari a partenerilor, vor fi implementate treptat, in conformitate cu toate reglementarile locale, in a doua jumatate a anului 2018, fiind axate in principal pe asigurarile de viata si asigurari generale in cazul Allianz si pe produsele de tip CPI (Asigurari de protectie a creditului) in cazul Generali.
Parteneriatele vor consolida activitatile curente ale UniCredit in domeniul bancassurance in Europa Centrala si de Est. In plus, se asteapta ca acestea sa genereze sinergii datorita unei strategii comerciale consolidate si unice, oferind o gama larga de produse pentru clientii UniCredit intr-o regiune cu potential de crestere puternic.
"Aceste parteneriate vor aduce un plus ofertei noastre prin gama completa de produse de asigurare, precum si prin serviciile exceptionale pentru clientii nostri persoane fizice si IMM-uri, capitalizand astfel pozitia noastra de lider in regiune si beneficiind de notorietatea brandurilor Allianz si Generali" - a comentat Carlo Vivaldi, seful diviziei CEE din UniCredit.
"Clientii UniCredit vor beneficia de expertiza noastra extinsa pe fondul cresterii cererii pentru asigurari de viata, sanatate, proprietate si accidente in Europa Centrala si de Est. Acum putem proteja acesti clienti in momentele cheie ale vietii lor", a declarat Petros Papanikolaou, Regional CEO pentru Europa Centrala si de Est al Allianz SE. "UniCredit si Allianz impartasesc angajamentul de a continua sa creasca in Europa Centrala si de Est. Suntem multumiti de faptul ca UniCredit a ales Allianz ca fiind cel mai bun furnizor de solutii pentru clientii sai, iar noi privim acest parteneriat ca o confirmare a strategiei noastre de succes in Europa Centrala si de Est ".
Luciano Cirinà, CEE & Russia Regional Officer si CEO al Generali CEE Holding, a declarat: "In regiunea noastra, mai mult de 12,5 milioane de clienti se bazeaza pe puterea si sprijinul Generali in diverse faze ale vietii lor atunci cand au nevoie de un partener de asigurare de incredere. Suntem pionierii acestei piete si unul dintre cei mai mari asiguratori din aceasta regiune si suntem mandri sa sprijinim clientii UniCredit cu solutii de asigurare foarte speciale si deja confirmate. "
UniCredit si-a modernizat recent activitatea de asigurari bancare in Europa Centrala si de Est prin crearea CEE Bancassurance Business Area pentru Europa Centrala si de Est, condusa de Arcangelo M. Vassallo, care raporteaza direct lui Carlo Vivaldi, sef al diviziei CEE.
Pentru UniCredit, au actionat in calitate de consilieri financiari UniCredit CEE Corporate Finance Advisory si KPMG Corporate Finance, in timp ce Molinari e Associati si Schoenherr au oferit consultanta juridica.
Milan, 5 iunie 2018
***
Despre UniCredit
UniCredit este un Grup Pan-European puternic, cu un model simplu de banca comerciala si un sistem integrat de Banca Corporate si de Investitii, care pune la dispozitia a 25 milioane de clienti o retea unica in Vestul, Centrul si Estul Europei. UniCredit ofera expertiza locala si internationala si isi sustine clientii la nivel global, oferindu-le acces de neegalat la banci de top in cele 14 piete principale si in alte 19 tari la nivel global. Reteaua europeana a UniCredit include Italia, Germania, Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia, Serbia si Turcia.
Despre Allianz
Grupul Allianz este unul dintre liderii mondiali in domeniul asigurarilor si administrarii activelor, cu peste 88 de milioane de clienti de retail si corporate. Clientii Allianz beneficiaza de o gama larga de servicii de asigurari personale si corporate, de la asigurari de proprietate, asigurari de viata si asigurari de sanatate, pana la servicii de asistenta pentru asigurarea creditelor si asigurarea globala a afacerilor. Allianz este unul dintre cei mai mari investitori din lume, gestionand peste 650 de miliarde de euro in numele clientilor sai de asigurari, in timp ce administratorii de active Allianz Global Investors si PIMCO gestioneaza inca 1,4 trilioane de euro de active pentru terte entitati. Datorita integrarii sistematice din partea noastra a criteriilor ecologice si sociale in procesele noastre de afaceri si deciziile de investitii, ocupam pozitia de lider pentru asiguratori in indexul Dow Jones Sustainability Index. In 2017, peste 140.000 de angajati din peste 70 de tari au inregistrat venituri totale de 126 miliarde de euro si un profit operational de 11 miliarde de euro pentru Grup.
Despre Allianz in Europa Centrala si de Est
Europa Centrala si de Est este o piata strategica importanta si atractiva pentru Allianz, cu un potential de crestere sustenabil si profitabil. Astazi, Allianz activeaza pe zece piete din Europa Centrala si de Est, acoperind Austria, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina1. Allianz serveste nevoilor a peste 8 milioane de clienti din Regiune, oferind o gama completa de produse in asigurari generale, asigurari de viata si de sanatate si solutii de gestionare a pensiilor si a activelor.
Despre Generali Group
Generali este un grup italian independent, cu o prezenta internationala puternica. Infiintat in 1831, se numara printre cei mai mari asiguratori din lume si este prezent in peste 60 de tari, cu un venit total din prime de asigurare de peste 68 de miliarde de euro in 2017. Cu peste 71.000 de angajati in lume si 57 milioane de clienti, Grupul detine o pozitie de lider in Europa de Vest si are o prezenta din ce in ce mai semnificativa pe pietele din Europa Centrala si de Est si din Asia.
Despre Generali in regiunea Austria, CEE si Rusia
In Austria, Europa Centrala si de Est si Rusia, Grupul isi desfasoara activitatea, prin intermediul biroului regional Austria, CEE si Rusia (cu sediul in Praga), in 12 tari - Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Muntenegru, Polonia, Romania, Slovacia si Slovenia - fiind unul dintre primii trei asiguratori din regiune. Grupul este un lider de necontestat in regiune in ceea ce priveste profitabilitatea, cu un raport combinat printre cele mai bune din acest sector. In 2017, veniturile din prime de asigurare au ajuns la 6,2 miliarde de euro. Generali serveste nevoile a peste 12,5 milioane de clienti din regiune.
1Allianz din Europa Centrala si de Est este prezenta si in Slovenia prin intermediul unei filiale.
Contact presa:
UniCredit
Media Relations Tel. +39 02 88623569; e-mail: MediaRelations@unicredit.eu
Investor Relations Tel: +39 02 88621872; e-mail: InvestorRelations@unicredit.eu
Allianz
Christian Kroos Tel. +49 89 3800 5043; e-mail: christian.kroos@allianz.com
Daniela Markovic Tel. +49 89 3800 2063, e-mail: daniela.markovic@allianz.com
Generali
Media Relations: T +39.02 48248884; e-mail: press@generali.com
Investor & Rating Agency Relations T +39.040.671202, T +39.040.671347, e-mail: ir@generali.com
18 Mai 2018
UniCredit face cel mai important pas pentru eliminarea documentatiei pe hartie in relatia cu clientii sai, fiind primul grup bancar din Romania ce utilizeaza in acest scop o semnatura electronica calificata emisa de o Autoritate de Certificare din Romania. Aceasta semnatura este recunoscuta pe deplin pe teritoriul Romaniei si al Uniunii Europene cu valoare juridica identica semnaturii olografe.
Prin aceasta noua initiativa, UniCredit isi reconfirma abordarea eficienta si pragmatica in domeniul digital si angajamentul pentru inovatie, pentru simplificarea si eficientizarea produselor, a serviciilor si proceselor sale.
Totodata, prin adoptarea semnaturii electronice, UniCredit le ofera clientilor sai posibilitatea de a opta pentru modul in care vor sa interactioneze cu banca, in sucursala sau la distanta, prin intermediul canalelor alternative (pentru acele produse pentru care a fost implementata posibilitatea de semnare electronica a documentatiei contractuale).
Concret, UniCredit a implementat posibilitatea de semnare electronica a documentatiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, si produsele asociate acestuia, precum si creditele de nevoi personale si cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul bancii. Acest proces inovativ este deja disponibil atat clientilor existenti, cat si clientilor noi din Bucuresti, urmand ca in decursul lunii iunie 2018 sa fie extins la nivelul intregii tari.
“Ne continuam misiunea de a fi langa clientii nostri pentru lucrurile care conteaza pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece in sucursale sau pe drumuri, printr-o solutie cat mai apropiata de nevoile si stilul lor de viata. Ne respectam astfel promisiunea de a inova, dezvolta si imbunatati constant modul de relationare cu clientii nostri, pentru a le facilita acestora o interactiune cat mai buna cu UniCredit”, a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail in cadrul UniCredit Bank.
Astfel, clientii persoane fizice pot semna documentatia contractuala cu semnatura electronica calificata ce le este oferita gratuit, fie la ghiseele bancii, fie de la distanta. Semnarea la distanta va fi accesibila, intr-o prima etapa, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter (*2020, apel cu tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), de catre persoanele fizice care detin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate fata in fata de catre un angajat al bancii in ultimele 6 luni.
Introducerea semnaturii electronice permite simplificarea procesului in sucursale, aducand marele avantaj al eliminarii hartiei si al inlocuirii acesteia cu documentatie electronica, usor de stocat si de accesat atat de catre clienti, cat si de catre banca. Pentru a fi regasite mai usor, UniCredit va pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicatiilor Mobile si Online Banking.
Certificatul pentru semnatura electronica calificata este emis de Trans Sped SRL, prestator de servicii de incredere calificat in sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronica si serviciile de incredere pentru tranzactiile electronice pe piata interna, UniCredit Bank si UniCredit Consumer Financing actionand ca autoritati de inregistrare in numele Trans Sped SRL.
„Ne aflam in plina revolutie digitala cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului in care interactionam cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. In acest context digitalizarea nu mai este o optiune, ci o obligatie. UniCredit vine in sprijinul clientilor sai cu servicii digitale revolutionare, bazate pe semnatura electronica mobila cu aceeasi valoare juridica atat in Romania cat si in spatiul european. Suntem incantati ca Trans Sped, furnizor cu experienta de peste 14 ani in domeniul certificatelor digitale calificate la nivel global, este parte in acest proiect ambitios”, a declarat Viky Manaila, Managing Director al Trans Sped.
Mai multe detalii despre ofertele UniCredit si despre produsele de creditare puteti gasi la www.unicredit.ro.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro
0723.653.072
10 Mai 2018
UniCredit a oferit primul card de credit unui utilizator cu inteligenta artificiala. Sophia the Robot, robotul umanoid creat de compania Hanson Robotics, si-a ridicat personal cardul joi, in cadrul unui eveniment organizat de UniCredit Bank.
„Sunt onorata sa fiu primul robot din lume care detine un card de credit si vreau sa multumesc UniCredit. Este un moment important atat pentru umanitate, cat si pentru inteligenta artificiala si roboti in general. De-abia astept sa incep cumparaturile pentru prima mea vacanta!”, a declarat Sophia in cadrul evenimentului.
„UniCredit este banca pentru lucrurile care conteaza pentru clientii sai. Avem o abordare eficienta si pragmatica in domeniul digital, concentrandu-ne pe initiativele care aduc imbunatatiri experientei clientilor in zona digitala si a canalelor alternative. Suntem incantati sa putem face acest pas istoric alaturi de Sophia si de Hanson Robotics!”, a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail.
Din acest moment, Sophia se va putea bucura de toate beneficiile unui card UniCreditCard Premium emis sub sigla Mastercard complet functional.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Alexandru Varzaru, alexandru.varzaru@unicredit.ro / 0735.314.306 / www.unicredit.ro
09 Mai 2018
UniCredit anunta, in premiera mondiala, oferirea primului card de credit pe numele unui utilizator cu inteligenta artificiala - Sophia the Robot, robotul umanoid creat de compania Hanson Robotics, care va ridica personal cardul in cadrul unui eveniment organizat de UniCredit Bank.
„UniCredit este banca pentru lucrurile care conteaza pentru clientii sai. Avem o abordare eficienta si pragmatica in domeniul digital, concentrandu-ne pe initiativele care aduc imbunatatiri experientei clientilor in zona digitala si a canalelor alternative. Europa Centrala si de Est reprezinta terenul de implementare perfect pentru noile solutii in domeniul digital si IT, gratie deschiderii recunoscute a acestei regiuni catre inovatie. Inteligenta artificiala si tehnologia sunt parte a acestei evolutii care ar putea contribui la o calitate mai buna a vietii oamenilor in viitor si influenta modul in care facem banking. De aceea, suntem incantati sa putem face acest pas istoric alaturi de Sophia si de Hanson Robotics!”, a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail.
Astfel, incepand cu data de 10 mai 2018, Sophia se va putea bucura de toate beneficiile unui card UniCreditCard Premium emis sub sigla Mastercard complet functional.
Sophia este cel mai recent si cel mai avansat robot al companiei americane Hanson Robotics. De la crearea sa, in aprilie 2015, Sophia a devenit un fenomen mondial datorita expresivitatii si abilitatii sale de a purta conversatii naturale cu oamenii. In octombrie 2017, s-a anuntat public faptul ca robotul a devenit cetatean al Arabiei Saudite, fiind astfel primul robot care a primit cetatenia unei tari.
Informatii si materiale multimedia suplimentare vor fi oferite mass-media in data de 10 mai 2018, in a doua parte a zilei.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Alexandru Varzaru, alexandru.varzaru@unicredit.ro / 0735.314.306 / www.unicredit.ro
25 Aprilie 2018
Ca in fiecare an, UniCredit Bank semneaza conventiile cu Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) si Fondurile de Garantare oferind, in anticiparea acestora, finantari pentru fermieri in vederea efectuarii lucrarilor agricole. Categoriile de beneficiari pentru care UniCredit Bank acorda finantare aferenta subventiilor campaniei 2018-2019 sunt persoanele juridice - companii mari, dar si mijlocii -, care desfasoara o activitate agricola in calitate de utilizatori ai suprafetelor de teren agricol, potrivit legislatiei in vigoare.
„Vrem sa fim banca lucrurilor care conteaza pentru clientii nostri, oferindu-le servicii de consiliere de inalta calitate, o paleta de produse care sa raspunda nevoilor lor si un proces simplificat de analiza si aprobare. Indemnam beneficiarii de subventii APIA sa se adreseze reprezentantilor bancii in vederea inceperii analizei cat mai curand posibil”, a declarat Valentin Boldeiu, Coordonator al Departamentului pentru Fonduri Europene din cadrul UniCredit Bank.
Dobanda maximala a facilitatilor este ROBOR 6M + 2% iar documentele de analiza in vederea obtinerii creditarii specifice sunt istoricul de incasare a subventiilor si cererea unica de plata depusa la APIA. In plus, UniCredit Bank ofera beneficiarilor de subventii APIA care au cont curent la banca posibilitatea deschiderii unui cont special destinat incasarii subventiilor, fara costuri suplimentare, cont nepurtator de dobanzi si comisioane.
In 2018 UniCredit Bank ofera finantare pe baza cererii de plata anuale depuse la APIA in cuantum de pana la 70% pentru clientii existenti si de pana la 60% pentru clientii noi din valoarea urmatoarelor submasuri:
• Schema de Plata Unica pe Suprafata (SAPS), valoare estimata 96 euro/hectar;
• Plata redistributiva (acordata gradual pentru primele 30 de hectare ale exploatatiei agricole), cu o valoare de 5 euro/hectar pentru primele 5 hectare si de 48 euro/hectar pentru restul de 25 de hectare;
• Plata pentru practici agricole benefice pentru clima si mediu (“Plata pentru inverzire”), cu o valoare estimata de 60 euro/ hectar;
• Masura 13 - Plati pentru zonele care se confrunta cu constrangeri naturale sau cu alte constrangeri semnificative.
In momentul seamnarii Conventiei cu APIA aferenta campaniei 2018 si prezentarii adeverintei cu contul bancar al UniCredit Bank, valoarea finantarilor va fi reintregita pana la procentul maxim prevazut in Conventie (80%).
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
www.unicredit.ro
23 Martie 2018
UniCredit sustine Earth Hour 2018 in 13 tari
Sambata, 24 martie 2018, UniCredit Romania se alatura initiativei Earth Hour 2018 si stinge lumina intre orele 20.30 si 21.30 in cladirile din Bucuresti, Bulevardul Expozitiei nr. 1F (sediul central UniCredit Bank) si strada Ghetarilor (sediile UniCredit Consumer Financing si UniCredit Leasing). Tot atunci vor stinge lumina si cele doua sedii UniCredit Business Integrated Solutions din Bucuresti (str. Fabrica de Glucoza nr. 5) si Iasi (str. Palas nr. 5C).
UniCredit participa la Earth Hour 2018 prin 77 dintre cladirile sale din 13 state europene (Romania, Austria, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Serbia si Slovacia). Este al unsprezecelea an consecutiv cand Grupul participa la initiativa globala a World Wide Fund for Nature, al carei scop este de a creste nivelul de constientizare a schimbarilor climatice si a impactului acestora asupra planetei.
Sprijinul acordat campaniei face parte din eforturile depuse de UniCredit de-a lungul timpului pentru a proteja mediul si a incuraja dezvoltarea durabila. Dintre acestea, amintim strategia UniCredit de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera cu 60% pana in anul 2020 si cu 80% pana in 2030.
In 2017, UniCredit a redus nivelul emisiilor cu 41% fata de 2008 datorita accentului plasat pe eficienta energetica, pe optimizarea spatiilor de lucru si pe digitalizarea operatiunilor bancare.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072 / www.unicredit.ro
06 Martie 2018
UniCredit Bank lanseaza creditul ipotecar pentru proiecte eficiente energetic
UniCredit Bank lanseaza Creditul verde, creditul ipotecar pentru achizitia imobilelor cu eficienta energetica ridicata. Noua oferta propune clientilor persoane fizice o solutie de finantare simpla si transparenta pentru achizitia de locuinte construite dupa 1 ianuarie 2000 si care detin certificate de eficienta energetica de tip A sau B+.
„Prin Creditul verde ne dorim sa ii aducem pe clientii nostri mai aproape de ceea ce conteaza cu adevarat pentru ei si sa contribuim la o tranzitie cat mai rapida spre o economie verde in Romania. Noua solutie de creditare de la UniCredit Bank le ofera viitorilor proprietari o dobanda foarte buna, similara cu cea a creditului Prima Casa, daca locuinta are un consum redus de energie, respectiv daca detine un certificat energetic A sau B+”, a declarat Sorin Dragulin, Director Produse si Segmente Retail in cadrul UniCredit Bank.
Creditul verde le ofera clientilor un avantaj important in gestionarea costurilor: o valoare mai redusa a ratei lunare, comparativ cu alte credite cu ipoteca oferite de UniCredit, inclusiv fata de ofertele din programul Prima Casa. Un exemplu comparativ de rata lunara pentru un credit ipotecar in valoare de 200.000 lei, pe o perioada de 30 de ani arata o rata de 987 lei pentru Creditul verde (DAE 4,43%), 1.002 lei pentru Credit Prima Casa si 1.127 lei pentru Credit Ipotecar pentru Achizitie (DAE 5,63%).
Facilitatea din Romania, in contextul careia UniCredit a lansat creditul ipotecar pentru proiecte eficiente energetic, este un produs al BERD, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, in cooperare cu GEF, Fondul Global de Mediu si TaiwanICDF, Fondul International de Cooperare si Dezvoltare din Taiwan.
***
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072 / www.unicredit.ro
20 Februarie 2018
Operatiuni mai simple pentru clientii UniCredit in aplicatia de Mobile Banking
UniCredit Bank lanseaza facilitati noi in varianta actualizata a aplicatiei sale de Mobile Banking, cu scopul de a le oferi clientilor o experienta de utilizare cat mai simpla si mai rapida. Printre noutati se numara introducerea portofelului electronic, simplificarea platilor si posibilitatea rambursarii pentru cardurile de credit, precum si activarea functiei Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X. Totodata, clientii pot anula platile in lei in asteptare direct din aplicatie si se pot bucura de un design optimizat pentru ecranele harta ATM, curs valutar, detalii contact si mesaje.
„Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este sa devenim un jucator cat mai puternic, printr-o crestere sustinuta a numarului de clienti. De aceea, incercam mereu sa inovam, oferind clientilor nostri platforme digitale moderne, procese simplificate si oferte competitive, care sa le usureze viata si interactiunea cu banca. In acest context, aplicatia de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent in ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lasat asteptate, in conditiile in care, pe parcursul anului 2017, numarul de utilizatori ai aplicatiei de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu, Sef Divizie Retail in cadrul UniCredit Bank.
Modulul de plati are acum o interfata de utilizare imbunatatita, care ajuta clientii sa efectueze plati mai rapide si usoare utilizand gesturi swipe si scroll. Suplimentar, portofelul electronic ofera control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu o simpla atingere a ecranului. Nu in ultimul rand, detinatorii unui telefon iPhone X au acum posibilitatea de a se autentifica in aplicatie si de a semna tranzactii prin functia Face ID Recognition.
Imbunatatirea aplicatiei de Mobile Banking face parte dintr-un demers continuu al bancii de a investi in digitalizarea activitatii sale. De exemplu, in 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile – o versiune a aplicatiei dedicata intreprinderilor mici si mijlocii, liber profesionistilor si persoanelor fizice autorizate –, a implementat semnarea platilor de pana la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale si a oferit o dobanda mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale fata de depozitele constituite la casieriile bancii.
In plus, clientii care folosesc aplicatia Mobile Banking de la UniCredit se bucura de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o ora pe zi in care pot face o operatiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani inapoi pentru plata facturilor de utilitati (3 lei lunar pentru minimum trei facturi platite/luna), +0,15 puncte procentuale fata de dobanda standard la depozitele constituite prin Mobile Banking sau Online Banking. Detalii sunt disponibile in sectiunea Digital de pe website-ul UniCredit Bank.
Aplicatiile mobile ale UniCredit Bank nu au in prezent costuri de administrare. Mai multe informatii despre aplicatii sunt disponibile pe website-ul UniCredit Bank. Aplicatia Mobile Banking poate fi descarcata din Google store sau App store.
Despre UniCredit Bank
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 milioane de clienti o retea unica vest-, central- si est-europeana. Grupul este prezent in Romania prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management si UniCredit Business Integrated Solutions.
Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati:
UniCredit Bank, Departamentul Identitate si Comunicare
Ioana Ursu, ioana.ursu@unicredit.ro / 0723.653.072
www.unicredit.ro