Poti efectua toate tipurile de operatiuni bancare:
Operarea transferurilor iti este facilitata prin:
Pachetul BusinessNet Professional ofera facilitatea de interfatare cu sisteme de contabilitate si gestiune (de tip ERP) prin:
MOBILITATE: poti accesa BusinessNet de oriunde ai la dispozitie o conexiune la Internet. De asemenea, exista posibilitatea crearii utilizatorilor internationali.
FLEXIBILITATE: aplicatia nu necesita instalare, este disponibila 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana si poate implementa orice scheme de semnaturi solicitate de tine pentru aprobarea tranzactiilor.
ECONOMIE DE TIMP: timpul necesar procesarii unei operatiuni este redus, evitandu-se deplasarile la sucursalele bancii.
ECONOMIE DE BANI: comisoanele de procesare a operatiunilor prin acest serviciu sunt reduse la 50% fata de cele percepute pentru operatiuni receptionate la ghiseu.
Pentru siguranta tranzactiilor tale si pentru inlaturarea oricarui risc de sustragere a datelor personale prin intermediul retelei de Internet, incepand din 28 octombrie 2014, aplicatia electronica BusinessNet va putea fi accesata folosind doar cele mai recente versiuni de browser.
Accesarea cu succes a aplicatiei se va putea face folosind urmatoarele versiuni:
- Internet Explorer - versiunile 8, 9, 10, pentru sistemele de operare Windows 7 si Windows Vista;
- versiunea minima 10, pentru sistemele de operare Windows 8 si Windows Phone 8;
- Opera - versiunile 12 si 13 si versiuni mai mari sau egale cu 24 (prin versiunile 14-23 nu se va mai putea accesa aplicatia);
- Safari - versiunea minima 6;
- Chrome - versiunea minima 10;
- Mozilla/ Firefox - versiunea minima 8.
Nu uita sa iti protejezi calculatorul cu produse specifice de securitate (firewall, antivirus, anti-spy) si sa le actualizezi periodic.
Care sunt conditiile pentru a deveni utilizator BusinessNet?
Daca esti client al bancii, pentru a deveni utilizator al BusinessNET, trebuie sa inchei, la oricare dintre sucursalele UniCredit Bank, un contract in care specifici conturile pe care doresti sa le accesezi prin BusinessNet.
Cat de sigur este BusinessNet?
Pentru a garanta siguranta tranzactiilor este folosit protocolul SSL cu cheie de incriptare de 256 de biti, cel mai utilizat protocol de comunicatie securizata prin internet.
Pentru fiecare conectare sau semnatura trebuie sa introduci codul PIN in dispozitivul token, iar acesta genereaza un cod valabil numai 30 de secunde. Acest cod trebuie introdus in aplicatia BusinessNet pentru a valida conectarea sau semnatura.
Cum se face identificarea personala?
Identificarea personala se face pe baza numelui de utilizator si a codului de securitate. Numele de utilizator poate fi gasit pe contractul incheiat pentru utilizarea BusinessNet. Codul de securitate este numarul generat de dispozitivul de securitate TOKEN sau de catre aplicatia MobileToken, dupa introducerea codului PIN pe tastatura numerica a dispozitivului.
Ce este dispozitivul de securitate TOKEN?
TOKEN-ul este un dispozitiv electronic care genereaza un cod de acces unic, denumit cod de securitate si care este folosit atat pentru autentificarea in BusinessNet, cat si pentru semnarea operatiunilor efectuate.
Ce este aplicatia MobileToken?
MobileTokenul este o aplicatie electronica care genereaza un cod de acces unic, denumit cod de securitate si care este folosit atat pentru autentificarea in BusinessNet, cat si pentru semnarea operatiunilor efectuate.
Ce este PIN-ul?
Numarul personal de identificare (PIN) este un cod format din 5 cifre care protejeaza accesul la dispozitivul de securitate TOKEN. Acest cod se stabileste de catre client la primirea dispozitivului TOKEN si poate fi schimbat ulterior.
IMPORTANT! Pentru a asigura securitatea tranzactiilor, UniCredit Bank va recomanda sa NU scrieti codul PIN intr-un loc vizibil si cu atat mai putin pe dispozitivul TOKEN.
Ce se intampla daca am introdus un cod PIN gresit?
In situatia in care codul PIN a fost introdus gresit de 3 ori consecutiv dispozitivul TOKEN se va bloca (textul LOCK PIN si un numar din 7 cifre va aparea pe ecran). Te rugam sa te adresezi celei mai apropiate sucursale pentru deblocare sau sa suni la numarul de telefon: +4021.200.20.20.
Ce se intampla daca numele de utilizator este introdus gresit?
Daca numele de utilizator este introdus gresit de trei ori consecutiv accesul va fi blocat, iar la urmatoarea incercare vei primi mesajul "Utilizator blocat". Te rugam sa suni la serviciul Info Center la +40 21 200.20.20, pentru deblocare.
Ce se intampla daca codul de securitate a fost introdus gresit?
In situatia in care codul de securitate a fost introdus gresit de trei ori la rand, accesul la BusinessNet va fi blocat. Te rugam sa suni la serviciul Info Center, la numarul de telefon: +40 21 200.20.20, pentru deblocare.
Ce trebuie sa fac daca am pierdut sau mi s-a furat dispozitivul de securitate TOKEN?
In cazul pierderii sau furtului dispozitivului de securitate TOKEN te rugam sa anunti imediat serviciul Info Center apeland numarul de telefon +40 21 200.20.20 pentru blocarea dispozitivului.
De ce nu ma pot conecta la BusinessNet?
Atunci cand intampini dificultati la conectarea la BusinessNET, te rugam sa verifici mai intai urmatoarele:
De ce nu pot accesa toate conturile mele prin BusinessNet?
In acest caz te rugam sa verifici daca respectivele conturi care lipsesc sunt trecute in contractul de BusinessNet. Daca conturile nu apar pe contractul de BusinessNet te rugam sa sa contactezi sucursala. In cazul in care conturile apar pe contract te rugam sa contactezi Info Center la +4021 200.20.20.
Care este limita pe tranzactie?
Nu exista o limita de tranzactionare, dar la solicitarea ta se poate seta atat o limita pe fiecare tranzactie, cat si o limita zilnica. Aceasta limita este valabila pentru toate tipurile de tranzactii facute prin BusinessNet.
Pentru informatii, intrebari sau suport, te rugam sa contactzi serviciul Info Center la numarul de telefon +4021.200.20.20.
S-a efectuat tranzactia mea?
Dupa efectuarea in bune conditii a unei tranzactii apare mesajul ca tranzactia a fost semnata cu succes. In caz contrar, apare un mesaj referitor la cauza erorii. Poti verifica efectuarea tranzactiilor in lista platilor sau direct in istoricul contului. Cand programezi sau modifici ordine de plata poti vizualiza lista acestor tranzactii in sectiunea corespunzatoare din meniu.
Ce rata de schimb va fi utilizata pentru schimbul valutar?
Cursul de schimb la care se va inregistra tranzactia este cel pe care-l practica banca in momentul semnarii ordinului. Pentru ca un schimb sa se proceseze de catre banca cu data de valuta a zilei lucratoare curente, transferurile trebuie trimise la banca pana la ora limita de procesare (cut-off time).
In cazul in care se depaseste acest termen, tranzactiile vor fi procesate cu data de valuta a zilei lucratoare urmatoare. Pentru schimburile valutare ratele de schimb ale zilei curente nu mai sunt valabile dupa ora limita de procesare (cut-off time). Tranzactiile transmise dupa aceasta ora vor fi procesate cu primul curs de schimb valutar valid pentru urmatoarea zi lucratoare.
IMPORTANT! Pentru aflarea orei limita de procesare (cut-off time) te rugam sa contactezi ofiterii de cont din sucursale sau sa contactezi departamentul de asistenta la telefon +40 21 200.20.20. De asemenea, le poti vizualiza in meniul "Informatii" -> "Ore limita procesare".
NOTA: cursurile afisate pe website-ul UniCredit Bank au valoare informativa si nu angajeaza banca sub nici o forma cu privire la cursul la care se va procesa ordinul tau. Pentru determinarea cursului de schimb folosit pentru tranzactia respectiva, te rugam sa contactezi ofiterul tau de cont.
Exista posibilitatea de semnatura multipla a tranzactiilor efectuate prin BusinessNet?
Da, la cererea ta se poate activa aceasta facilitate. Daca esti interesat de aceasta optiune te rugam sa contactezi ofiterul tau de cont si sa-i furnizezi informatii referitoare la lista de conturi disponibile pentru semnatura multipla, lista persoanelor cu drept de semnatura, regulile de semnatura si limitele pe conturi corespunzatoare.
Pentru ce tipuri de tranzactii se pot solicita semnaturi multiple?
Se pot solicita semnaturi multiple in urmatoarele cazuri:
Pot fi creati utilizatori pentru aplicatia de BusinessNet care sa aiba doar drept de vizualizare pe conturi?
Da, pot fi configurati utilizatori doar cu drept de vizualizare. Configurarea drepturilor utilizatorilor se face pentru fiecare cont in parte, in asa fel incat unui anumit utilizator i se pot aloca drepturi diferite pentru conturile disponibile prin BusinessNet.
Exista posibilitatea de cautare in istoricul tranzactiilor?
Da, poti cauta o anumita tranzactie in istoric accesand meniul "Informatii conturi" -> "Conturi" -> "Istoric". Filtrarea tranzactiilor se poate face pe baza unuia sau mai multor criterii ca de exemplu: perioada, tipul tranzactiei, contul IBAN, banca, suma, detaliile de plata.
Ce reprezinta sectiunea Extrase (MT940)?
Aceasta optiune este valabila pentru versiunea BusinessNet Profesional si iti da posibilitatea vizualizarii si salvarii in format electronic a extrasului de cont cu toate detaliile aferente acestuia (sold de inceput de zi, sold de sfarsit de zi, detalii tranzactii, total credit, total debit). De asemenea, ai posibilitatea descarcarii extrasului in formatul standard international MT940 pentru prelucrari ulterioare (ex: import in programul tau de contabilitate). Pentru activarea acestei optiuni trebuie contactat ofiterul tau de cont. Pentru intrebari suplimentare legate de optiunea Extrase (MT940) poti contacta departamentul Info Center la numarul 021 200 20 20.
Ce reprezinta meniul Import si Upload?
Aceasta optiune este valabila pentru versiunea BusinessNet Profesional si iti da posibilitatea importului unui singur fisier care contine mai multe plati (ex: plata salariilor). Pentru detalii suplimentare si asistenta in vederea efectuarii importului te rugam sa contactezi departamentul Info Center la numarul 021 200 20 20.
Cum pot schimba produsul din BusinessNet Basic in BusinessNet Profesional?
Pentru detalii legate de schimbarea produsului te rugam sa contactezi ofiterul tau de cont.
Prin simplificarea si eficientizarea proceselor se reduc costurile si se realizeaza economie de timp: