Banking destept

Aplicatia Full option pentru banii tai

Tot ce vrei si nu stiai ca vrei de la un Mobile Banking

Contact *2020

Cu Mobile Banking de la UniCredit Bank controlezi banii mai simplu, mai rapid, mai intuitiv, direct din telefonul tau.

Ia-ti aplicatia Mobile Banking cu ZERO costuri de administrare* si descopera o interfata prietenoasa si informatii care conteaza, la indemana ta. Functionalitati esentiale pentru un banking la distanta asa cum iti doresti, cu un meniu de plati digitale intuitiv, ai control asupra finantelor proprii.

 

Soliciti produse noi (carduri, depozite, credite oferite de UniCredit Consumer Financing IFN SA)

Efectuezi plati furnizori direct de pe telefon si transferi bani in alte conturi

Retragi numerar fara card     

 

Generezi coduri de retrageri de numerar fara card la ATM-urile bancii

Bucura-te de noi produse bancare direct de pe telefon cu Mobile Banking

Mobile Banking
  • Credit 100% Mobile Banking: Acum poti lua un Credit de Realizari Personale si mai simplu, direct din aplicatie, fara drumuri la banca, la orice ora vrei, de oriunde esti.

  • Card de credit 100% Mobile Banking: Poti solicita cardul de credit direct de pe telefonul tau mobil, accesand oferta din aplicatia Mobile Banking, printr-un flux 100% digital.

  • Dobanda avantajoasa: Poti deschide digital un depozit in LEI, prin Mobile Banking, bucurandu-te de 0.3 puncte procentuale fata de dobanda standard oferita in sucursala pentru depozitele in Lei la termen de 3, 6 si 12 luni.

  • Cont curent 100% online: Acum poti deschide oricand un cont curent online, direct din aplicatie, in cativa pasi. Economisesti timp si bani, fara sa te deplasezi la banca! Acceseaza sectiunea Oferte si alege sa deschizi un cont curent simplu si rapid!

  • Mobile Banking pentru copii: Cu cardul Mastercard Young ai acces la Mobile Banking pentru a putea vizualiza oricand tranzactiile realizate. Pentru un plus de siguranta, parintii au drepturi aditionale privind diverse modificari pe care le pot face prin Mobile Banking, fata de copii. De exemplu, pot modifica limitele de tranzactionare sau pot efectua refuz la plata online

     

 

Cont curent 100% online

 

Acum iti poti deschide online un cont curent in lei sau euro, direct din Mobile Banking! Oricand si fara sa te deplasezi la banca!

Acceseaza din aplicatia Mobile Banking sectiunea Oferte si alege sa deschizi un cont curent, simplu si rapid!

 

Mai multe detalii aici.

        

 

Card virtual cu Zero Costuri
Happy Hour Exchange

 

Happy Hour Exchange

 

Daca ai cont curent la UniCredit Bank, prin programul Happy Hour Exchange, poti face o operatiune de schimb valutar LEI-EUR sau LEI-USD prin Mobile Banking sau Online Banking***, la cursul publicat de BNR, in fiecare zi lucratoare, intre 13:15 si 14:15, in limita a 1.000 EUR/ o singura tranzactie/ zi (sau echivalent in EUR la cursul de schimb BNR a sumei aferente schimbului valutar).

 

Facilitate oferita in cadrul Programului de Beneficii - Happy Hour Exchange Rate. Curs publicat de BNR – cursul de schimb calculat si publicat de de catre BNR, in fiecare zi bancara, la ora 13:00, pe baza cotatiilor pietei valutare.

Mai multe detalii aici.

 

        

 

 

Card virtual cu ZERO Costuri**

 

Poti solicita pana la 5 carduri virtuale atasate fiecarui cont in RON sau EUR. Cardurile virtuale sunt emise instant si pot fi administrate direct din Mobile Banking, disponibil 24/7.

Ai ZERO costuri** la emiterea si reinnoirea cardurilor virtuale UniCredit Bank, simplu de utilizat la POS prin Apple Pay sau Google Pay, dar si prin tranzactii digitale.

 

 

        

 

Card virtual cu Zero Costuri
Adauga Bani

 

Adauga bani

 

Transferi simplu si rapid sume in contul tau de la UniCredit din conturi deschise la alte banci si astfel te bucuri de ofertele de cont curent si de o dobanda mai buna pentru planurile tale viitoare de creditare.

Prin programul Adauga bani transferurile se fac rapid si securizat prin intermediul Mobile Banking, fara ca noi sa iti luam vreun comision.

 

        

 

 

Programul mCash

 

 

Uita de portofel, carduri, PIN-uri. Telefonul il ai mereu la indemana si poti retrage numerar oricand doresti din conturile tale curente, in siguranta de la ATM-urile si multifunctionalele de numerar (BNA) ale UniCredit Bank folosind noua optiune din aplicatia Mobile Banking: mCash

 

 

        

 

Programul mCash
Programul cashback ShopSmart

 

Programul cashback ShopSmart

 

Prin programul ShopSmart din aplicatia Mobile Banking cumperi si primesti inapoi o parte din bani. Beneficiezi de oferte la brandurile preferate si poti acumula cashback sau puncte de loialitate, la fiecare achizitie cu cardul UniCredit.

Mai multe detalii despre programul ShopSmart aici.

 

        

 

 

Platesti cu Google Pay si Apple Pay.

 

 

De acum, faci plati digitale rapide si sigure cu Google Pay si Apple Pay direct din Mobile Banking.

 

 

        

 

Google Pay Apple Pay

Cu aplicatia Mobile Banking de la UniCredit faci tot ce vrei direct de pe telefonul tau mobil

1.

REFUZ LA PLATA direct din aplicatie 

DESCHIZI CONT CURENT simplu si rapid 

IMPARTI IN RATE tranzactiile efectuate cu cardul de credit emis de UniCredit Consumer Financing 

VERIFICI soldul conturilor tale 

URMARESTI cheltuielile lunare

PRIMESTI gratuit alerte push pentru tranzactiile efectuate pe conturile curente sau de economii si cu cardurile tale UniCredit (debit, credit, Card Meniu)

DESCHIZI CONT DE ECONOMII direct din aplicatie

SOLICITI INLOCUIREA cardului de debit

ACTIVARE/BLOCARE/DEBLOCARE card

VIZUALIZEZI toate detaliile cardurilor in sectiunea CARDURI

MODIFICI limite pentru POS, ATM, plati cu cardul pe internet

PLATESTI facturile de utilitati catre furnizorii agreati, rapid si prin Scan & Pay

2.

RAMBURSEZI cardul de credit

RAMBURSEZI partial/integral creditele pe care le ai la UniCredit Bank

ANULEZI plati in asteptare (in LEI) 

DONEZI catre Asociatii, asa cum preferi

ACTIVEZI mandate de debitare directa

TRANSMITI confirmarea ordinului de plata

INSTRUCTEZI ordine de plata programate in RON

FACI PLATI CATRE TREZORERIE fara sa mai fie nevoie sa te deplasezi la ghiseul institutiilor publice sau in sucursala

ACTIVEZI singur aplicatia in caz ca iti schimbi/resetezi/pierzi telefonul.

ACTUALIZEZI cartea de identitate

1.

REFUZ LA PLATA direct din aplicatie 

DESCHIZI CONT CURENT simplu si rapid 

IMPARTI IN RATE tranzactiile efectuate cu cardul de credit emis de UniCredit Consumer Financing 

VERIFICI soldul conturilor tale 

URMARESTI cheltuielile lunare

PRIMESTI gratuit alerte push pentru tranzactiile efectuate pe conturile curente sau de economii si cu cardurile tale UniCredit (debit, credit, Card Meniu)

DESCHIZI CONT DE ECONOMII direct din aplicatie

SOLICITI INLOCUIREA cardului de debit

ACTIVARE/BLOCARE/DEBLOCARE card

VIZUALIZEZI toate detaliile cardurilor in sectiunea CARDURI

MODIFICI limite pentru POS, ATM, plati cu cardul pe internet

PLATESTI facturile de utilitati catre furnizorii agreati, rapid si prin Scan & Pay

2.

RAMBURSEZI cardul de credit

RAMBURSEZI partial/integral creditele pe care le ai la UniCredit Bank

ANULEZI plati in asteptare (in LEI) 

DONEZI catre Asociatii, asa cum preferi

ACTIVEZI mandate de debitare directa

TRANSMITI confirmarea ordinului de plata

INSTRUCTEZI ordine de plata programate in RON

FACI PLATI CATRE TREZORERIE fara sa mai fie nevoie sa te deplasezi la ghiseul institutiilor publice sau in sucursala

ACTIVEZI singur aplicatia in caz ca iti schimbi/resetezi/pierzi telefonul.

ACTUALIZEZI cartea de identitate

3.

1.

REFUZ LA PLATA direct din aplicatie 

DESCHIZI CONT CURENT simplu si rapid 

IMPARTI IN RATE tranzactiile efectuate cu cardul de credit emis de UniCredit Consumer Financing 

VERIFICI soldul conturilor tale 

URMARESTI cheltuielile lunare

PRIMESTI gratuit alerte push pentru tranzactiile efectuate pe conturile curente sau de economii si cu cardurile tale UniCredit (debit, credit, Card Meniu)

DESCHIZI CONT DE ECONOMII direct din aplicatie

SOLICITI INLOCUIREA cardului de debit

ACTIVARE/BLOCARE/DEBLOCARE card

VIZUALIZEZI toate detaliile cardurilor in sectiunea CARDURI

MODIFICI limite pentru POS, ATM, plati cu cardul pe internet

PLATESTI facturile de utilitati catre furnizorii agreati, rapid si prin Scan & Pay

2.

RAMBURSEZI cardul de credit

RAMBURSEZI partial/integral creditele pe care le ai la UniCredit Bank

ANULEZI plati in asteptare (in LEI) 

DONEZI catre Asociatii, asa cum preferi

ACTIVEZI mandate de debitare directa

TRANSMITI confirmarea ordinului de plata

INSTRUCTEZI ordine de plata programate in RON

FACI PLATI CATRE TREZORERIE fara sa mai fie nevoie sa te deplasezi la ghiseul institutiilor publice sau in sucursala

ACTIVEZI singur aplicatia in caz ca iti schimbi/resetezi/pierzi telefonul.

ACTUALIZEZI cartea de identitate

3.

4.

Iata cum poti activa aplicatia Mobile Banking de la UniCredit

 

Daca esti deja client UniCredit (UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si detii un card de debit sau de credit, poti activa aplicatia Mobile Banking doar cu datele tale personale.

Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing si bineinteles de acces la internet.

Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

 

     

  1. Descarca aplicatia din: App StoreGoogle Play sau App Gallery;
  2. Deschide aplicatia si selecteaza ACTIVEAZA;
  3. Accepta nota de informare;
  4. Alege activarea folosind datele cardului tau;
  5. Introdu primele 6 si ultimele 4 cifre ale cardului, urmate de ultimele 4 cifre din CNP si de PIN-ul cardului ale carui date le folosesti in acest proces;
  6. Completeaza cifrele lipsa din numarul de telefon afisat si valideaza-l;
  7. Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii aplicatiei:
    • Daca ai un telefon cu sistem de operare iOS, da click pe link-ul de activare;
    • Daca ai un telefon cu sistem de operare Android, nu trebuie sa mai dai click pe link, aceasta va fi preluat automat de catre aplicatie.
  8. Introdu si valideaza noul cod PIN si optional activeaza Amprenta pentru logare si semnare.
Mobile Banking UniCredit Bank

 

In caz ca ai nevoie de asistenta la activarea aplicatiei, apeleaza InfoCenter disponibil non-stop la numerele +4021.200.2020 (apel tarif normal in reteua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone) si colegii nostri te vor ajuta sa activezi aplicatia. 

 

Sau aplica online si te contactam noi:

VREAU MOBILE BANKING

Tutoriale despre cum sa folosesti aplicatia Mobile Banking

 

Intrebari Frecvente

Care sunt pasii pentru activarea aplicatiei Mobile Banking?

Daca esti deja client UniCredit (UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si detii un card de debit sau de credit, poti activa aplicatia Mobile Banking doar cu datele tale personale.

Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing si bineinteles de acces la internet.

Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

·  Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App StoreGoogle Play sau AppGallery

·  Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking

·  Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia. 

Mi-am schimbat telefonul. Ce trebuie sa fac pentru reactivarea aplicatiei?

Trebuie sa reinstalezi aplicatia Mobile Banking si sa o activezi din nou.

Iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

·       Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App StoreGoogle Play sau AppGallery

·       Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking

·       Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia. 

Cum se pot verifica, prin Mobile Banking, platile/tranzactiile efectuate?

Ai urmatoarele situatii:

 

1.Daca ai facut tranzactii de pe cont sau cu cardurile de debit atasate acestuia si vrei sa le vezi, trebuie doar sa selectezi contul din care ai tranzactionat;

  • Pentru fiecare cont, sub graficul lunar, poti vizualiza toate operatiunile, indiferent de statusul lor sau modalitatea in care au fost efectuate. De asemenea, ai posibilitatea sa filtrezi tranzactiile pentru a-ti fi mai usor sa o gasesti pe cea corecta. Pentru detalii, apesi/selectezi  pe tranzactia respectiva.

2.Daca ai facut tranzactii cu cardul de credit, te duci in sectiunea CARDURI si faci swipe dreapta pana identifici poza cardului tau de credit.

  • Sub poza cardului regasesti toate tranzactiile realizate prin intermediul acestuia, inclusiv rambursarile. Pentru detalii, apesi/selectezi  pe tranzactia respectiva.
Cum modific limita de tranzactionare pentru transferuri efectuate din Online Banking/Mobile Banking?

Ne poti trimite un mesaj prin Online Banking (serviciu de tip Internet banking) sau ne poti suna la serviciul Info Center la +40 21 200 2020 (apel tarif normal in retele fixe) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile), serviciu apelabil non-stop.

Aplicatia Mobile Banking se poate activa de pe orice telefon mobil?

Aplicatia se poate activa doar de pe telefoane smartphone compatibile cu sistem de operare Android sau iOS si acces la Internet.

Daca detii un card (de debit sau de credit) de la UniCredit (Unicredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA) si ai creat un nume de utilizator, iti poti activa singur aplicatia urmand pasii de mai jos:

·       Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App StoreGoogle Play sau AppGallery

·       Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking

·       Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

Unde imi pot vizualiza creditele in Mobile Banking?

Structura Mobile Banking este acum simplificata.

  • Creditele (ipotecare/imobiliare sau de nevoi personale) se regasesc in sectiunea Credite
  • Cardurile de credit se regasesc in sectiunea Carduri.
Cum rambursez cardul de credit in Mobile Banking?

Rambursarea pentru cardurile de credit emise de UniCredit Bank sau de UniCredit Consumer Financing SA se poate face foarte simplu, folosind optiunea "Rambursare card de credit" disponibila in Mobile Banking.

Tot ce trebuie sa faci este sa:

  • deschizi aplicatia Mobile Banking si intri in setiunea „CARDURI”
  • alegi cardul de credit pentru care doresti sa faci rambursarea
  • selectezi optiunea „rambursare
  • completezi suma pe care doresti sa o rambursezi
  • verifici detaliile si semnezi plata cu amprenta sau cu PIN

Ti-am pregatit un tutorial in care poti vedea pasii pe care trebuie sa ii faci pentru aceasta operatiune.

 

Doresc sa transfer bani prin Mobile Banking, dar nu stiu pasii.

Exista doua modalitati prin care poti accesa meniul plati:

-          Daca ai activa aplicatia Mobile Banking, apesi pe "PLATA NOUA" chiar din ecranul de dinainte de logare;

-          Apesi pe butonul PLATI si selectezi tipul de plata pe care vrei sa o efectuezi.

Acest tutorial iti arata care sunt pasii de urmat pentru efectuarea unei plati prin Mobile Banking.

 

Am incercat sa-mi reactivez aplicatia, dar nu-mi merge link-ul primit prin mesajul SMS.

SMS-urile cu link-urile de activare ale aplicatiei Mobile Banking sunt valabile 24 de ore.

 

Daca nu ai reusit activarea in acest interval te rugam sa ne contactezi la Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile), serviciu apelabil non-stop, pentru a-ti trimite un alt SMS cu codurile de activare.

Daca detii un card (de debit sau de credit) de la UniCredit Bank sau UniCredit Consumer Financing SA, iti poti activa singur aplicatia, urmand pasii de mai jos:

·       Descarca aplicatia Mobile Banking pe telefonul tau mobil, din App StoreGoogle Play sau AppGallery

·       Deschide aplicatia si apasa butonul Activeaza Mobile Banking

·       Introdu primele 6 cifre ale cardului (debit sau credit), ultimele 4 cifre ale cardului, ultimele 4 cifre din CNP, PIN-ul cardului si valideaza numarul tau de telefon

Vei primi un SMS pentru finalizarea activarii. Defineste un cod PIN din minimum 6 cifre. Acest cod PIN va fi utilizat ulterior, ori de cate ori doresti sa folosesti aplicatia.

Cum activez notificarile push? Sunt comisionat pentru acest serviciu?

1.In primul rand, trebuie sa ai instalata pe telefon aplicatia Mobile Banking;

2.Iti setezi telefonul sa accepte acest tip de alerte

3.Intri in Mobile Banking, accesezi MAI MULTESETARI -> NOTIFICARI PUSH TRANZACTII si iti activezi NOTIFICARI TRANZACTII CARDURI si NOTIFICARI TRANZACTII CONTURI. In plus, poti alege si pragul de la care sa primesti notificare.

Alertele de tip push notification din aplicatia Mobile Banking sunt gratuite.

Pentru activarea Mobile Banking e nevoie de setari speciale pe telefonul meu?

Nu sunt necesare setari speciale. Trebuie sa detii un dispozitiv care sa ruleze Android 6 sau mai nou/iOS 11 sau mai nou.

Pot avea Mobile Banking – aplicatie pe telefon mobil fara sa am Online banking - internet banking?

Da. Aplicatia Mobile Banking este independenta si se poate activa separat.

Dupa instalare, poti activa aplicatia introducand 

(i) Nume utilizator sau datele solicitate de catre Banca in cadrul aplicatiei (ex. anumite cifre ale unui card de debit sau de credit emis de catre Banca si/sau anumite cifre din codul numeric personal si/sau alte elemente), 

(ii) Cod de configurare, valabil 24 de ore, transmis de banca (a) prin intermediul unui mesaj de tip SMS in maxim 2 zile lucratoare de la data contractarii serviciului intr-o sucursala UniCredit/la telefon, 

(iii) Cod PIN, un numar secret de identificare definit si introdus personal de Client/Utilizator, care va permite accesul ulterior in Mobile Banking.

Daca nu detii un nume de utilizator, este necesar sa ne contactezi la *2020.

Care este diferenta intre Mobile Token si Mobile Banking? De ce trebuie sa am 2 optiuni?

Mobile Banking este un instrument de plata cu acces la distanta, prin intermediul caruia  poti initia plati, obtine informatii despre conturile tale, iti poti gestiona conturile, cardurile si de asemenea, prin intermediul aplicatiei poti solicita produse/servicii (precum, dar fara a se limita la, deschiderea de depozite, conturi de economii etc.)

Mobile Token este o aplicatie electronica securizata ce permite accesul in Online Banking, cu ajutorul careia accesezi si autorizezi tranzactii din Online Banking.

Cum fac diferenta intre codul de activare pentru Mobile Token si cel pentru Mobile Banking?

Diferenta o poti face dupa textul SMS-ului. Mesajul care contine codul pentru Mobile Banking, incepe prin “Descarca Mobile Banking…”. Mesajul care contine codul pentru Mobile Token, incepe prin “Descarca Mobile Token…”. Nu trebuie sa iti faci griji ca le poti confunda, codurile respective nu sunt interschimbabile.

Cat costa Mobile Banking?

3 lei/luna pentru utilizatorii care nu s-au logat in ultimele 90 de zile.

Mai multe detalii regasesti aici.

Cat de sigura este aplicatia Mobile Banking?

Conturile tale sunt in siguranta cu Mobile Banking, intrucat:

  • Ai acces doar de pe telefonul mobil/tableta de pe care faci initializarea aplicatiei, in conditii de strica autentificare, prin introducerea unor elemente de securitate, precum Codul PIN, scanarea amprentei digitale setate sau a trăsăturilor faciale, citirea amprentei digitale sau recunoasterea faciala realizandu-se de către tehnologia specifica dispozitivului mobil.
  • Fiecare tranzactie se autorizeaza/semneaza prin generararea automata a unui cod de securitate valid unic si legat dinamic de anumite elemente ale operatiunii de plata, precum valoarea operatiunii de plata/beneficiarul platii; generarea automata a codului de securitate se realizeaza prin introducerea elementului de securitate setat in dispozitivul mobil; consimtamantul pentru autorizarea operatiunilor de plată prin scanarea amprentei digitale sau scanarea trasaturilor faciale este valabil doar pentru sume mai mici sau egale cu 800 de LEI.
  • Aplicatia se deconecteaza automat dupa 3 minute de inactivitate.
Am nevoie de o conexiune la internet pentru a utiliza Mobile Banking? Aplicatia imi consuma datele mobile?

Da, pentru a utiliza aplicatia ai nevoie de acces la Internet.

Instalarea initiala a aplicatiei consuma aproximativ 75MB, iar traficul de date consumat la utilizarea ei este foarte redus.

Cum pot reactiva aplicatia, daca am blocat-o?

Dupa introducerea gresita a PIN-ului /Codului de configurare/Numelui de utilizator de 3 ori consecutiv, aplicatia se dezactiveaza. Insa o poti reactiva singur, doar cu ajutorul datelor de pe cardul detinut la UniCredit, CNP si numar de telefon.  Vezi aici cum iti activezi Mobile Banking.

Am uitat codul PIN al aplicatiei; cum il pot reseta?

Daca detii un card de debit sau de credit emis de UniCredit, resetarea codului PIN se face prin click pe “Am uitat codul PIN” din ecranul unde se solicita codul PIN. Apoi utilizezi datele cardului - CNP si numar de telefon - pentru a reactiva aplicatia Mobile Banking.

Daca intampini dificultati, contacteaza-ne la numarul de telefon *2020.

In cat timp primesc codurile de activare Mobile Banking si cat timp sunt valabile?

Codurile de activare se primesc prin SMS, in maximum 2 zile lucratoare de la data contractarii serviciului si sunt valabile timp de 24 de ore. Daca intampini dificultati in activarea aplicatiei, te rugam sa ne contactezi la *2020.

Ce se intampla daca introduc gresit codurile de activare Mobile Banking/Mobile Token?

Aplicatia nu se activeaza daca sunt introduse gresit codurile, motiv pentru care va trebui sa repeti procesul. In mod normal, pe telefoanele Android, codul de activare este preluat automat. Pe telefoane cu sistem de operare iOS, este necesar doar sa dai click pe link-ul din mesajul primit.

In cat timp pot activa Mobile Banking de la deschiderea contului?

Activarea Mobile Banking se poate face pe loc, imediat dupa deschiderea contului.

Daca sunt plecat din tara pot sa utilizez Mobile Banking?

Da. Aplicatia poate fi utilizata de oriunde din lume. Ai nevoie doar de acces la Internet.

Ce este un cod de plata?

Un cod de plata este o modalitate prin care poti incasa bani de la o alta persoana, tot client UniCredit Bank, fara a mai fi necesara transmiterea datelor tale catre aceasta.

Pur si simplu, generezi un cod de plata, accesand meniurile PLATI – SCANEAZA SI PLATESTE – CREEAZA COD DE PLATA, unde selectezi contul in care doresti sa incasezi banii, suma pe care trebuie sa o incasezi si detalii despre tranzactie, in masura in care este necesar. Ulterior, acest cod poate fi distribuit catre platitor.

Cum setez amprenta pentru logarea in Mobile Banking/Mobile Token?

Ai la dispozitie doua variante:

  • In momentul setarii codului PIN, ai posibilitatea sa activezi autentificarea si semnarea cu amprenta, sau prin recunoastere faciala; sau ulterior activarii, din meniul Setari – Securitate.
  • Ulterior, in setarile dispozitivului, poti activa / dezactiva semnarea si autentificarea cu amprenta sau recunoastere faciala.
Ce fac daca nu functioneaza logarea cu amprenta in Mobile Banking?

Presupunand ca device-ul functioneaza corect, te rugam sa te asiguri ca senzorul care citeste amprenta nu este murdar sau ud.

In cazul in care situatia persista, te rugam sa ne contactezi la *2020 si vom investiga sursa problemei. Poti oricand sa optezi pentru autentificarea cu PIN, pentru a-ti duce la bun sfarsit operatiunea.

Cum procedez daca am sters din greseala aplicatia Mobile Banking de pe telefon?

Primul pas este sa o reinstalezi, iar apoi sa o activezi.

Poti activa Mobile Banking singur, cu ajutorul datelor de pe cardul detinut la UniCredit, CNP si numar de telefon. Vezi aici cum poti activa aplicatia.

Daca mi-am actualizat numarul de telefon in relatie cu banca, trebuie sa imi reinstalez aplicatia Mobile Banking?

Daca aplicatia este functionala in momentul in care schimbi numarul de telefon, nu este necesara reinstalarea aplicatiei.

Totusi, de fiecare data cand iti modifici datele personale/de contact, este necesar sa ne instiintezi, pentru a-ti actualiza datele si in relatia cu banca.

Cum imi pot actualiza datele in Mobile Banking?

Datele de contact si alte date personale pot fi actualizate simplu, prin Mobile Banking, fara drumuri la banca. Astfel, prin accesarea icon-ului din dreapta sus "Profilul Personal”, ai posibilitatea sa iti actualizezi urmatoarele date:

  • Date personale – datele din Cartea de identitate
  • Date de contact – numarul de telefon mobil si adresa de e-mail
Cum procedez daca mi-am pierdut sau mi-a fost furat telefonul?

Te rugam sa ne contactezi la *2020 pentru a bloca imediat aplicatia Mobile Banking.  

Pot primi alerte pentru iesiri/intrari in cont din aplicatia Mobile Banking?

Da, iti poti seta alertele gratuite de tip notificari push.

Cum pot sa anulez o plata gresita in Mobile Banking? Este un termen limita in care trebuie sa anulez?

In cazul in care plata pe care doresti sa o anulezi este in Lei si are inca  statusul „IN ASTEPTARE”, poti accesa plata pentru mai multe detalii si poti renunta la ea prin actionarea butonului „Anuleaza”. Confirmi si semnezi anularea platii si plata se va anula automat. O poti vizualiza ulterior cu statusul “Respinsa”.

Daca plata pe care doresti sa o anulezi este in valuta si are inca statusul „IN ASTEPTARE”, este necesar sa transmiti bancii un mesaj de anulare, insa din aplicatia Online Banking, in care sa specifici contul platitor, contul beneficiar si suma transferata.

ATENTIE! Sunt exceptate de la anulare platile care sunt procesate inainte de receptionarea mesajului de catre Banca.

Cum fac un schimb valutar in Mobile Banking?

Accesezi meniul PLATI – TRANSFER INTRE CONTURILE PROPRII – SCHIMB VALUTAR. Trebuie sa selectezi contul platitor, contul destinatar, suma, moneda si eventuale detalii, daca este necesar.

In plus, poti face o operatiune de schimb valutar LEI-EUR, LEI-USD, EUR-LEI, USD-LEI prin Mobile Banking, la cursul de schimb  BNR LEI-EUR/LEI-USD publicat de BNR in ziua tranzactiei, de luni pana vineri in zilele lucratoare bancare, intre 13:15 si 14:15, in limita a maximum 1.000 EUR/o singura tranzactie/zi (echivalent in EUR la cursul de schimb BNR a sumei aferente schimbului valutar).

Cum fac o plata in valuta in Mobile Banking?

Accesezi meniul PLATI – PLATA NOUA – PLATA IN VALUTA. Selectezi contul din care doresti sa efectuezi plata si introduci detaliile solicitate pentru efectuarea platii. Contul beneficiarului trebuie sa fie completat in format IBAN.

Cum fac o plata de utilitati in Mobile Banking?

Accesezi meniul PLATI – PLATA UTILITATI & DONATII – PLATA NOUA. Identifici furnizorul catre care doresti sa efectuezi o plata si completezi detaliile solicitate pentru a efectua plata.

Cum pot sa deschid un cont de economii in Mobile Banking?

Deschiderea unui cont de economii se poate face din meniul OFERTE – BANCARE – DESCHIDE UN CONT DE ECONOMII, unde trebuie sa urmezi pasii descrisi in aplicatie.

Cum inchid un depozit la termen prin Mobile Banking?

Identifici depozitul la termen pe care doresti sa il anulezi in sectiunea ECONOMII, apesi pe optiunea INCHIDE DEPOZIT si semnezi solicitarea cu cod PIN/amprenta/face ID.

Cum pot vizualiza in Mobile Banking toate produsele pe care le detin la UniCredit?

In ecranul principal al aplicatiei, se regasesc 4 sectiuni: CONTURI, CARDURI, ECONOMII si CREDITE (in masura in care detii produse din fiecare categorie). De asemenea, fiecare dintre acestea se expandeaza, astfel incat vizualizarea si gestionarea acestora sa fie cat mai usoara.

Produsele pe care le detii sunt atasate in mod automat aplicatiei Mobile Banking.

In masura in care un produs nu se regaseste in aplicatie, te rugam sa te adresezi unei sucursale UniCredit Bank sau sa ne contactezi la serviciul Info Center: +40 21 200 2020 (apel tarif normal in retelele fixe) sau *2020 (apel tarif normal in retele mobile), serviciu apelabil non-stop.

Cum pot trimite detaliile unei plati efectuata prin Mobile Banking?

Prin aplicatia Mobile Banking poti genera detaliile platii efectuate astfel: selectezi tranzactia din aplicatie, apesi butonui TRIMITE PLATA si astfel poti transmite detaliile platii catre o adresa de e-mail.

Se poate activa Direct debit din Mobile Banking?

Da. Se poate seta Direct debit intrabancar in Lei, pentru furnizorii care sunt parteneri ai bancii, din meniul PLATI – PLATA UTILITATI & DONATII – DEBITARE DIRECTA. Vezi aici cum setezi un ordin de debitare directa.

In aplicatia Mobile Banking pot vizualiza si operatiunile efectuate in Online Banking?

In cadrul ambelor aplicatii poti vizualiza activitatea/operatiunile de pe contul tau.

Pot sa setez sabloane in Mobile Banking? Cum?

Sabloanele pot fi salvate dupa ce initiezi o plata catre un beneficiar. La final, dupa autorizarea transferului iti va fi afisata optiunea de salvare sablon.

Se pot utiliza in Mobile Banking sabloanele de plati deja setate in Online Banking?

Da. Sabloanele sunt comune pentru ambele aplicatii.

Vreau sa renunt la Mobile Banking. Ce trebuie sa fac si cat ma costa?

In cazul in care nu mai doresti sa utilizezi Mobile Banking, poti sterge oricand aplicatia de pe telefonul tau mobil si astfel se intrerupe orice acces la ea. Pentru dezactivarea serviciului, este necesar sa te adresezi unei sucursale UniCredit Bank, anularea fiind gratuita.

Daca am un numar de telefon strain, pot sa imi activez si sa utilizez Mobile Banking?
Cum rambursezi un card de credit din aplicatia Mobile Banking?

Pentru a rambursa cardul de credit, este necesar sa selectezi in aplicatie cardul pentru care doresti sa efectuezi rambursarea. Odata selectat, sub pictograma acestuia, exista disponibila functionalitatea de RAMBURSARE. Vezi aici fluxul.

* Cu conditia de a accesa serviciile cel putin o data in ultimele 90 de zile.

** Lista completa a Comisioanelor si dobanzilor practicate de banca pentru clientii persoane fizice poate fi consultata in orice sucursala a bancii si pe www.unicredit.ro, sectiunea Documente Utile.

*** Online Banking - serviciu de tip Internet Banking.

UniCredit Logo