Digitalizarea Companiilor

Orice poate fi schimbat in bine,

vreau sa schimb

Contact *2020

 

Zilele astea nu e deloc usor sa fii antreprenor. Dar sunt si cele mai bune zile sa faci o schimbare. Si credem ca avem solutii pentru multe dintre lucrurile pe care le vrei altfel. Pentru costuri mai mici, pentru mai multa eficienta, pentru a castiga timp, pentru a-ti extinde afacerea in online si pentru a o gestiona mai bine. Daca sunt lucruri care conteaza pentru tine, hai sa vorbim despre cum te putem ajuta sa faci un pas catre digitalizarea afacerii tale.

e-Commerce

Junior Junior
Junior Junior
e-Commerce

Mai mult decat o solutie de acceptare la plata a cardului, iti ofera avantaj competitiv pe o piata online in continua crestere:

  • Este dedicata tuturor celor care vor sa vanda produse/servicii online: profesii liberale, IMM-uri (start-up-uri sau companii cu experienta), corporatii

  • Ai la dispozitie doua module, in functie de nevoile tale: eGenius & eGeniusWEB

  • Cele doua module te ajuta sa iti cresti afacerea, indiferent de tipul si nivelul acesteia

eGeniusWEB

Solutie modulara pentru acceptare la plata, cu functionalitati inovatoare, ideala pentru afaceri la inceput de drum (start-up-uri, profesii liberale, clienti SME) si in general celor care nu au site si nu au volume mari de tranzactii

1.

• Ai la dispozitie un template predefinit de website; tu trebuie doar sa il personalizezi cu produsele tale, fara costuri de dezvoltare

• Magazinul tau online poate fi accesibil atat de pe desktop, cat si de pe mobil, pentru ca tu sa poti accepta plata cu cardul  de la un numar nelimitat de cumparatori din tara si din strainatate

• Ai optiunea de share pe platforme de socializare (Facebook, Twitter)

• Daca ai deja un website, poti accepta plata cu cardul, printr-o solutie de integrare plug and play cu 11 shopping cart-uri, cu suportul nostru pentru o integrare rapida

2.

• Folosesti o platforma avansata de administrare a magazinului, cu rapoarte complexe, integrare cu solutii de contabilitate, accesibila si pe mobil

• Poti oferi clientilor tai experiente de cumparare, precum: factura electronica initiata de tine catre o adresa de email si plata de pe mobil; plati recurente

• Toate acestea, in siguranta, prin: tranzactii 3DSecure; tokenizare (criptare detalii card); sistem avansat de verificare a tranzactiilor

1.

• Ai la dispozitie un template predefinit de website; tu trebuie doar sa il personalizezi cu produsele tale, fara costuri de dezvoltare

• Magazinul tau online poate fi accesibil atat de pe desktop, cat si de pe mobil, pentru ca tu sa poti accepta plata cu cardul  de la un numar nelimitat de cumparatori din tara si din strainatate

• Ai optiunea de share pe platforme de socializare (Facebook, Twitter)

• Daca ai deja un website, poti accepta plata cu cardul, printr-o solutie de integrare plug and play cu 11 shopping cart-uri, cu suportul nostru pentru o integrare rapida

2.

• Folosesti o platforma avansata de administrare a magazinului, cu rapoarte complexe, integrare cu solutii de contabilitate, accesibila si pe mobil

• Poti oferi clientilor tai experiente de cumparare, precum: factura electronica initiata de tine catre o adresa de email si plata de pe mobil; plati recurente

• Toate acestea, in siguranta, prin: tranzactii 3DSecure; tokenizare (criptare detalii card); sistem avansat de verificare a tranzactiilor

3.

1.

• Ai la dispozitie un template predefinit de website; tu trebuie doar sa il personalizezi cu produsele tale, fara costuri de dezvoltare

• Magazinul tau online poate fi accesibil atat de pe desktop, cat si de pe mobil, pentru ca tu sa poti accepta plata cu cardul  de la un numar nelimitat de cumparatori din tara si din strainatate

• Ai optiunea de share pe platforme de socializare (Facebook, Twitter)

• Daca ai deja un website, poti accepta plata cu cardul, printr-o solutie de integrare plug and play cu 11 shopping cart-uri, cu suportul nostru pentru o integrare rapida

2.

• Folosesti o platforma avansata de administrare a magazinului, cu rapoarte complexe, integrare cu solutii de contabilitate, accesibila si pe mobil

• Poti oferi clientilor tai experiente de cumparare, precum: factura electronica initiata de tine catre o adresa de email si plata de pe mobil; plati recurente

• Toate acestea, in siguranta, prin: tranzactii 3DSecure; tokenizare (criptare detalii card); sistem avansat de verificare a tranzactiilor

3.

4.

eGenius

Solutie de acceptare la plata potrivita companiilor dezvoltate, cu volum mare de tranzactii, care iti ofera, in plus:

1.

• Rapiditate in procesarea unor volume mari (ex: Black Friday);

• Nivel ridicat de securitate, solutie de plata prin tranzactii 3DSecure si sistem avansat de verificare a tranzactiilor;

• Posibilitate de integrare plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri sau integrare prin API, cu suportul nostru;

• Rapoarte personalizate pentru integrarea cu sisteme complexe de contabilitate, printr-o platforma avansata de monitorizare;

2.

1.

• Rapiditate in procesarea unor volume mari (ex: Black Friday);

• Nivel ridicat de securitate, solutie de plata prin tranzactii 3DSecure si sistem avansat de verificare a tranzactiilor;

• Posibilitate de integrare plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri sau integrare prin API, cu suportul nostru;

• Rapoarte personalizate pentru integrarea cu sisteme complexe de contabilitate, printr-o platforma avansata de monitorizare;

2.

3.

1.

• Rapiditate in procesarea unor volume mari (ex: Black Friday);

• Nivel ridicat de securitate, solutie de plata prin tranzactii 3DSecure si sistem avansat de verificare a tranzactiilor;

• Posibilitate de integrare plug and play cu cele mai utilizate shopping cart-uri sau integrare prin API, cu suportul nostru;

• Rapoarte personalizate pentru integrarea cu sisteme complexe de contabilitate, printr-o platforma avansata de monitorizare;

2.

3.

4.

POS integrat cu casa de marcat si sistem de gestiune

Junior Junior
Junior Junior
e-Commerce

De ce o solutie digitala combo?

  • Vei folosi mai putina hartie: vei emite o singura chitanta care va contine si informatiile tranzactiei cu cardul

  • Iti vei simplifica activitatea de gestiune si vei reduce riscul de eroare: toate tranzactiile se vor gasi in programul de gestiune

  • Te vei bucura de suport in relatia cu autoritatile: softul de extragere tranzactii remote iti pregateste fisierul XML ce trebuie trimis la ANAF lunar

Ai o privire de ansamblu mai clara asupra afacerii tale, in orice moment

Daca ai deja sau achizitionezi unul dintre pachetele noastre (Creativ sau GeniusIMM) beneficiezi de 20% reducere din pretul standard al pachetelor oferite de partenerii nostri: case de marcat cu sau fara soft de gestiune, pe care poti sa le integrezi cu POS-ul achizitionat de la UniCredit Bank. 

Semnatura electronica calificata*

Junior Junior
Junior Junior
e-Commerce

De ce sa faci aceasta schimbare?

  • Pentru siguranta: ai garantia ca documentele semnate in format electronic nu mai pot fi modificate sau alterate in vreun fel, fara ca tu sa observi;

  • Ca sa incepi sa reduce cantitatea de hartie utilizata: documentele sunt semnate in format electronic (Compania & Banca) fara a mai fi necesara printarea si arhivarea unui volum semnificativ de hartii;

  • Pentru acces rapid si usor: ai acces oricand, simplu si rapid, la documentele semnate in relatie cu Banca prin accesarea casutei de e-mail.

Salvezi timp pretios pentru lucrurile care conteaza, semnand electronic actele

 

Pentru a sustine transformarea digitala a companiei si pentru a te ajuta sa economisesti timp ce poate fi folosit pentru lucrurile care conteaza pentru business-ul tau, poti semna cu semnatura electronica calificata din ce in ce mai multe documente in relatia cu Banca.

Semnatura electronica calificata reprezinta o metoda alternativa digitala de semnare, in baza unui certificat electronic calificat („certificat digital”), a documentelor in relatia cu noi si are aceeasi valoare juridica cu semnatura olografa (scrisa de mana).

Pentru a te bucura de semnatura electronica calificata tot ce trebuie sa faci este sa ai un cont curent deschis la UniCredit pentru compania ta si sa achizitionezi certificatul digital emis de partenerul nostru, pentru care Banca actioneaza ca autoritate de inregistrare.

Mai mult, daca ai deja sau achizitionezi unul dintre pachetele noastre (Creativ sau GeniusIMM) beneficiezi de pana la maxim 3 certificate digitale gratuite, in functie de pachetul ales (un certificat inclus in Pachetul Creativ si 3 certificate in Pachetul GeniusIMM).

Business Mobile

Junior Junior
Junior Junior
e-Commerce

Incearca solutia de banking la distanta pentru transformarea digitala a companiei tale.

Vei economisi timp pentru lucrurile care conteaza, in plus:

  • Nu ai costuri de administrare

  • Scanezi codul facturilor si platesti cu o singura atingere.

  • Vezi pe loc soldul conturilor si verifici tranzactiile.

  • Utilizatorul se logheaza cu un PIN definit si stiut doar de el sau, daca telefonul permite, cu amprenta.

Ce poti face cu aplicatia?

1.

•   vezi detaliile cardurilor;

• transferi sume in lei, in valuta si catre Trezorerie;

• localizezi cel mai apropiat ATM UniCredit Bank;

 

 

2.

  • •   vizualizezi depozitele create;

  • •   poti sa anulezi depozite la termen;

  • • platesti facturile de utilitati catre furnizorii agreati;

1.

•   vezi detaliile cardurilor;

• transferi sume in lei, in valuta si catre Trezorerie;

• localizezi cel mai apropiat ATM UniCredit Bank;

 

 

2.

  • •   vizualizezi depozitele create;

  • •   poti sa anulezi depozite la termen;

  • • platesti facturile de utilitati catre furnizorii agreati;

3.

1.

•   vezi detaliile cardurilor;

• transferi sume in lei, in valuta si catre Trezorerie;

• localizezi cel mai apropiat ATM UniCredit Bank;

 

 

2.

  • •   vizualizezi depozitele create;

  • •   poti sa anulezi depozite la termen;

  • • platesti facturile de utilitati catre furnizorii agreati;

3.

4.

Stiai ca?

Un sondaj** realizat de iSense Solutions pentru noi in 2019 a aratat ca:

· Angajatii companiilor din Romania petrec in medie 5 ore pe luna pentru semnarea documentelor bancare, iar numarul de ore creste la 20 in cazul firmelor cu peste 250 de angajati

· Perceptia companiilor asupra introducerii semnaturii electronice in activitatea lor este una pozitiva, 73% dintre companiile mici si respectiv 88% dintre companiile mari considerand-o utila si 75%, respectiv 77%, considerand ca este un mijloc sigur.

* Emisa de Trans Sped SRL, Banca fiind autoritate de inregistrare

** Studiu reprezentativ la nivel national derulat de iSense Solutions pentru UniCredit Bank Romania in noiembrie 2019, pe un esantion de 217 companii mici (pana la 5 angajati, 53% din totalul respondentilor), medii (6 – 250 de angajati, 35% din totalul respondentilor), mari (peste 250 de angajati, 12% din totalul respondentilor).

 

UniCredit Logo